پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی و بررسی کتاب هایی درباره مطالب انگیزشی

کتاب درباره مطالب انگیزشی

مسیر رسیدن به موفقیت برای بسیاری از افرادی که به دنبال آن‌ هستند بسیار پر پیچ و خم، اسرارآمیز و غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر‌گذار در این مسئله، در دسترس نبودن آموزش و یا الگوی مناسب برای آماده شدن فرد است. اما چگونه می‌توان بر این مشکل غلبه کرد؟ یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت و کیفیت زندگی بهتر، مطالعه کتاب درباره مطالب انگیزشی می‌باشد. امری که ما را مجاب کرده تا در این نوشتار به معرفی تعدادی از بهترین کتاب‌هایی که در این زمینه وجود دارند بپردازیم.

معرفی کتاب درباره مطالب انگیزشی

ما برای تعیین کتاب‌های درون این لیست سعی کردیم تا گزینه‌هایی را انتخاب نماییم که برای شروع مطالعه کتاب درباره مطالب انگیزشی و مسیر موفقیت مناسب می‌باشند. همه کتاب‌هایی که در این لیست هستند را می‌توان از طریق اپلیکیشن افکار مثبت تهیه و مطالعه نمود. پس با ما همراه باشید تا در ادامه چندی از موفق‌ترین کتاب‌هایی که در این زمینه موجود هستند را با هم بررسی کنیم.

  • کتاب تختخوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک‌ریون

اگر نام کامل این کتاب را بخوانید تا حد زیادی متوجه هدف اصلی که این کتاب دنبال می‌کند خواهید شد. کتاب «تختخوابت را مرتب کن: کارهای کوچکی که می‌توانند زندگی‌تان را تغییر دهند… و شاید جهان را» نوشته ویلیام اچ مک‌ریون می‌باشد که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این کتاب به شکل خیلی مختصر و مفید به تاثیر عادات جزئی بر روی کیفیت زندگی و پیشرفت افراد می‌گذارند می‌پردازد. نویسنده این کتاب که یک ژنرال و فرمانده بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده می‌باشد، با استفاده از زبانی راحت و مثال‌های مناسب به افراد زیادی در شروع مسیر رشد و موفقیت‌شان کمک کرده است.

  • کتاب نیمه تاریک وجود نوشته دبی فورد

کتاب نیمه تاریک وجود نوشته دبی فورد یک مبحث بسیار مهم روانشناسی را برای مخاطبین خود با زبانی ساده بیان می‌کند، دبی فورد معتقد است که همه افراد دارای طیف گسترده‌ای از صفات اخلاقی و یا احساسات انسانی هستند. نکته مهم اما در نظر دبی فورد این می‌باشد که یکی از بزرگترین موانع افراد در طی کردن مسیر زندگی و موفقیت این است که این احساسات و صفات خود را سرکوب می‌کنند. دبی فورد با راه‌حل و متد‌های کارآمدی که در این کتاب ارائه نموده باعث می‌شود تا افراد سفری درونی را برای شناخت این احساسات درونی آغاز کنند و بعد از رسیدن به خودشناسی، به صلح درون و پتانسیل دستیابی به موفقیت غیر‌قابل توصیفی دست پیدا خواهند کرد. این کتاب به عنوان یک دستورالعمل جامع و کامل برای شروع حرکت به سوی موفقیت می‌باشد و از آن‌جا که شناخت از خود اولویت اول در تعامل با دنیای بیرون است، مطالعه این کتاب به شدت توصیه می‌شود.

  • کتاب خودت را به فنا نده نوشته گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ نامی آشنا در زمینه کتاب‌های انگیزشی است. این نویسنده اسکاتلندی مقیم آمریکا یکی از برجسته‌ترین کارشناسان در حوزه توسعه فردی محسوب می‌شود. اگر به دنبال کتاب درباره مطالب انگیزشی هستید، کتاب خودت را به فنا نده یک گزینه مهم در مسیر موفقیت به حساب می‌آید. این کتاب به تحلیل گفتگو‌های درونی می‌پردازد و به تاثیری که بر عملکرد افراد دارند تاکید می‌کند. مطالعه این کتاب باعث می‌شود تا بتوانید با اراده‌ای مستحکم مسیر موفقیت را طی نمایید. این کتاب به افراد کمک می‌کنند تا بازیگر‌های درون خود را پیدا کرده و تحت کنترل خود درآورند. نکته طلایی راجع به تمرینات این کتاب این است که به افراد آموزش می‌دهد تا عواملی را که تا پیش از این باعث اختلال در مسیر موفقیت ما می‌شدند را در جهت پیشرفت و افزایش بازدهی به کار گیرند.

سخن پایانی

کتاب درباره مطالب انگیزشی

سعی ما در این نوشتار انتخاب کتاب درباره مطالب انگیزشی بوده که در عین مناسب بودن برای شروع مطالعه این نوع کتاب‌ها، کمک شایانی به مسیر پیشرفت افراد خواهد کرد. این کتاب ها را می‌توان از سایت افکار مثبت که از آرشیو گسترده کتاب های الکترونیکی، صوتی و چاپی بهره می‌برد تهیه نمود و مسیر موفقیت را با سهولت بیشتری طی کرد. افکار مثبت با تمرکز بر ارائه کتاب‌هایی که در ارتقای سطح زندگی مخاطبانش دارد توانسته مجموعه نفیسی از کتاب‌های انگیزشی را جمع‌آوری نماید و به تمامی سوالاتی که ممکن است در مسیر موفقیت با آن‌ها مواجه شویم پاسخ می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

Search