پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب آیا می‌دانید

معرفی کتاب آیا می‌دانید

نویسنده کتاب آیا می‌دانید؛ شهرام فیروزی می‌باشد. این کتاب حاوی اطلاعات عمومی بسیار مفیدی است که باعث می‌شود دانش شما افزایش یابد و همچنین با دانستن آن‌ها احساس بهتری خواهید داشت. در این بلاگ قصد داریم به معرفی کتاب آیا می‌دانید بپردازیم؛ لطفا تا انتهای این بلاگ همراه ما باشید. در کتاب آیا می‌دانید به موضوعات مختلفی مانند فضا، زمین، بدن انسان، تاریخ و … پرداخته می‌شود. در واقع این موضوعات با زبانی ساده برای نوجوانات شرح داده شده است.

معرفی کتاب آیا می‌دانید

اغلب افراد علاقه دارند که از مطلب‌های عجیب و تازه‌ای آگاه شوند؛ زیرا دانستن آن‌ها احساس خوبی درونشان ایجاد می‌کنند. بدون شک و تردید یادگیری مطالب جدید باعث می‌شوند تا در آینده علل بسیاری از پدیده‌ها را بدانند. در واقع کتاب آیا می‌دانید اطلاعات بسیار زیادی در زمینه‌ی جدیدترین‌ها، بزرگ‌ترین‌ها، کوچک‎ترین‌ها و همچنین خلاصه هر چیزی درباره (ترین‌‌ها) به  شما می‌دهد که با دانستن آن‌ها از موضوعات علمی جالبی آگاه می‌شوید. البته بهتر است بدانید که این اطلاعات عمومی در امور درسی به دانش‌آموزان و همچنین دانشجویان کمک بسیاری خواهند کرد.

مطالعه کتاب آیا می‌دانید؛ برای چه افرادی مناسب است؟

خواندن مطالعه کتاب آیا می‌دانید را به تمام سنین مخصوصا نوجوانانی که به یادگیری دانستنی‌های مختلف در تمام زمینه‌ها علاقه دارند نیز پیشنهاد می‌کنیم.

شهرام فیروزی؛ نویسنده کتاب آیا می‌دانید

شهرام فیروزی مدیر مسئول، انتشارات اودیسه مدرس، نویسنده، مترجم، ناشر، ویرساتار، مدیر فروش کامیپوتر، برنامه نویس و همچنین مدیر چاپخانه فیروز چاپ شهر آمل است. شهرام فیروزی اثرات زیادی دارد که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد: کتاب خرسکی که عسل زنبورها را دزدید، کتاب کار شیمی هنرستان، کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، کتاب کار ریاضی هفتم، ضرب‌المثل‌های شیرین فارسی، کتاب کار فرهنگ و هنر، کتاب فرهنگ نام‌های زیبایی ایرانی، کتاب مشتقات آمیدوآلکیل نفتول با نانوکاتالیزگر Ag_Tio2، کتاب لطیفه …

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

  • آیا می‌دانیدک خیلی از ستارگانی که در آسمان مشاهده می‌کنید میلیون‌ها سال پیش مرده‌اند و فقط چون‌ نورشان الان به شما می‌رسد آن‌ها را می‌بینید.
  • آیا می‌دانید: آووکادو، تمشک، بادام، کلم بروکلی، اسفنجاج و همچنین ماهی سالمون سالم‌ترین غذاها می‌باشند.
  • آیا می‌دانید: گوش دادن به موسیقی‌های غمیگن در حقیقت احساسات مثبتی را در انسان ایجاد می‌نماید.
  • آیا می‌دانید: کلید یک رابطه بسیار عالی این است که قدر نقاط مشترک‌تان را بدانید و به تفاوت‌های یکدیگر احترام بگذارید.
  • آیا می‌دانید: طولانی‌ترین زمان بارداری در انسان 375 روز است یعنی بیشتر از یک سال.
  • آیا می‌دانید: شما نمی‌توانید یک اشتباهی را دو بار انجام دهید؛ زیرا بار دوم یک انتخاب است نه یک اشتباه.
  • آیا می‌دانید: 10% جمعیت جهان چپ دست هستند.
  • آیا می‌دانید : میلیون‌ها درخت در جهان به طور اتفاقی توسط سنجاب‌هایی کاشته می‌شوند که دانه‌های آن‌ها را در خاک مخفی کرده ولی محل مخفی شدن آن‌ها را فراموش می‌کنند.
  • آیا می‌دانید: اگر خورشید به اندازه یم گلبول سفید باشد، کهکشان راه شیری به اندازه ایالات متحده می‌باشد.
  • آیا می‌دانید: هنس ونوم CT سریع‌ترین ماشین جهان با سرعتی حدود 450 کیلومتر در ساعت است.

سخن پایانی

ما در این بلاگ سعی کردیم به معرفی کتاب آیا می‌دانید، بپردازیم. این کتاب در سال 1396 انتشار شد و 160 صفحه دارد. لازم است بدایند که این کتاب برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان کتاب بسیار مفیدی است و سبب می‎شود کسانی که آن را مطالعه می‌کنند اطلاعات عمومی‌شان فرا رود. در واقع فرزندان ما ذهن‌های جوان و کنجکاو بی‌پایانی نسبت به دنیای اطراف خود دارند. کتاب آیا می‌دانید بر آنچه که آن‌ها واقعا می‌خواهند درمورد طبیعت، علم، تاریخ و همچنین موارد دیگر بدانند، تمرکز دارد و همه چیز را در قالب پرسش و پاسخ آسان نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. از شما تشکر می‌کنیم که تا انتهای این بلاگ همراه ما بودید. اگر می‌خواهید کتاب‌های جدید دیگری را مطالعه نمایید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. همچنین برای دانلود کتاب‌ها از طریق همین سایت (افکار مثبت) می‌توانید به سادگی کتاب مورد نظر خودتان را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
جستجو کردن