پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب دارن هاردی

افراد به دلایل مختلفی به سمت مطالعه کتاب‌های متفاوت می‌روند. علایق و سلیقه‌های خود را بیابید. عده‌ای به دنبال کتاب‌های تخیلی و برخی به خواندن سفرنامه، زندگی نامه‌ها و رمان‌ها علاقمند هستند. از طرفی دلیل اصلی افراد برای خواندن کتاب نظم دادن به افکار خود و پیدا کردن راهی برای آرام کردن ذهن مشوش خود است؛ از این رو بهتر است بهترین کتاب‌های نوشته شده در این زمینه را برسی کنیم، کتابی که امروزه آوازه زیادی در این زمینه دارد کتاب اثر مرکب دارن هاردی است.

معرفی کتاب اثر مرکب دارن هاردی

اثر مرکب درباره موفقیت و دستیابی به موفقیت است. دارن هاردی همان ابتدا می‌گوید که قرار نیست یک‌ شبه موفق یا پولدار شویم. او سعی دارد تا با واقع‌بینی و صراحت به ما بگوید که رسیدن به موفقیت به عوامل مختلفی بستگی دارد و صرفا با دانستن راز موفقیت نمی‌توانیم موفق شویم. او که از تبلیغات و وعده‌های بیهوده رسیدن به موفقیت در اینترنت خسته و کلافه شده، معتقد است ما بینش‌مان را درباره‌ اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم و ضروری‌ست را از دست داده‌ایم. دارن هادی در کتاب اثر مرکب، راه‌های برگشتن به اصول اولیه را بیان می‌کند. قرار است بیاموزیم چگونه قدرت اثر مرکب را رها کنیم؛ همان سیستم‌ عاملی که زندگی ما را اداره می‌کند؛ چه در جهت بهتر شدن و چه در جهت بدتر شدن. اگر از این سیستم به نفع خودمان استفاده کنیم، می‌توانیم تحولات چشم‌گیری را در زندگی‌مان به وجود آوریم.

دارن هاردی؛ نویسنده کتاب اثر مرکب

دارن هاردی نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت (SUCCESS Magazine) است. هاردی نویسنده‌ای با نام تجاری نیویورک تایمز جدید است. او یک فرد استثنایی است که به دیگران کمک می‌کند تا بتوانند زندگی بهتری برای خود بسازند. وی نویسنده کتاب اثر مرکب است، این کتاب در سال انتشارش توانست در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار بگیرد. بینش و نگرش فوق العاده زیبای دارن هاردی به زندگی و علاقه شدید وی به پیشرفت شخصی و بهبود نظم فردی، تاثیر زیادی در موفقیت وی داشته است. این نگرش آنقدر صادقانه و قدرتمند است که در سخنرانی‌ها و حتی جملات کتاب‌های دارن هاردی احساس می‌شود. تمامی این موارد باعث شده که دارن شانزده سال از جمله مهم‌ترین و تاثیرگذارترین افراد در صنعت موفقیت و انگیزش باشد.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی

ویژگی های کتاب اثر مرکب دارن هاردی

  • اثر مرکب دارن هاردی یک کتاب انگیزشی و موفقیت فردی است که معتقد است با انجام کارهای هر چند کوچک و بی‌اهمیت در آینده می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید.
  • این کتاب تلاش می‌کند تا جنبه‌های مهم رسیدن به موفقیت را به افراد گوشزد کرده و از مثال‌های خوبی بهره گرفته است.
  • این کتاب یکی از بی‌حاشیه‌ترین کتاب‌های موفقیت است، از نظم موضوعی خوبی برخوردار است و در حین مطالعه از شما می‌خواهد به قول خود عمل کنید.
  • اما مهم‌ترین قانون زندگی بشر که در اثر مرکب نیز اشاره شده “قانون تکامل” است، که در نهایت منجر به “تکانش بزرگ” می‌شود.
  • به جرات می‌توان گفت هرکس که تصمیم دارد انتخاب‌های زندگیش آگاهانه و ضمیر ناخودآگاهش برای کسب موفقیت آماده شود، کتاب اثر مرکب را نه تنها مطالعه کند، بلکه از کتاب در زمینه کاری و زندگی به عنوان مرجع استفاده کند.
  • اثر مرکب دارن هاردی، کتابی است که به شما راهکار می‌دهد، اما نه راهکارهایی فضایی. بلکه راهکارهای بسیار ساده؛ اما نکته قابل توجه، تاکید کتاب بر تمرین آنهاست.
  • اثر مرکب دارن هاردی و مضمون و هدف گذاری آن به نحوی است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتواند به فراخور نیازش از آن بهرمند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت به آن نیازمند باشد.
  • این اثر برای ایجاد تحرک و تغییر در هر برهه از زندگی مناسب است. نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند خوانندگان را متقاعد کند که برای رسیدن به هر هدفی باید ممارست داشت و از انجام کارهای کوچک اما پیوسته نیز نباید دریغ کرد. دارن هاردی با استفاده از اصول این کتاب به موفقیت‌های بسیاری دست پیداکرده است و اکنون یک میلیاردر است و کسب‌وکار شخصی خودش را با موفقیت اداره می‌کند.

سخن پایانی

مطالعه‌ کتاب یک کار کاملا شخصی و ذهنی است. لزومی ندارد تمام کتاب‌های نویسنده‌های مطرح را مطالعه کنید، یا اینکه در برابر دیگران اطلاعاتی از آن‌ها ندارید خود را سرزنش کنید و خجالت بکشید. شما با مطالعه با افراد دیگر رقابت نمی‌کنید؛ پس از اینکه با مطالعه کتاب یک نویسنده‌ معروف لذتی نبردید، مجبور نیستید به خود سخت بگیرید تا آن را تمام کنید. در نتیجه هر آنچه که دوست دارید و می‌پسندید بخوانید. توصیه ما به شما خواندن کتاب اثر مرکب دارن هاردی است؛ چراکه هزاران نفر دلیلی برای خواندن کتاب اثر مرکب پیدا کرده‌اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن