مقالات وب سایت

معرفی کتاب پول پول پول جان میلتون

پول پول پول جان میلتون

شاید یکی از قدیمی‌ترین گفته‌ها که همه ما شنیده‌ایم این است که پول‌ خوشبختی می‌آورد. اما در حقیقت این داشتن پول نیست که باعث خوشبختی می‌شود؛ به گفته کتاب پول پول پول جان میلتون چیزی که افراد را خوشبخت می‌کند نیاز نداشتن به پول است. بر این اساس ما در این نوشتار این کتاب را به شما معرفی کرده‌ایم که روش‌های کارامدی برای خوشبخت شده پیش روی شما خواهد گذاشت.

نگاهی به پول پول پول جان میلتون فاگ

جان میلتون فاگ در این کتاب به معرفی و تحلیل بازاریابی شبکه‌ای برای مخاطبان خود می‌پردازد، به اعتقاد وی بازاریابی شبکه‌ای بهترین انتخاب در شرایط عصر حاضر است. بازاریابی شبکه‌ای از قوانین عادلانه‌تری برخوردار است و همه افراد از فرصت‌های یکسانی برای درآمدزایی بهره می‌برند. دلیل این امر این است که در روش بازاریابی شبکه اگر محدودیتی هم در کار وجود داشته باشد توسط خود فرد گذاشته خواهد شد وگرنه در قواعد این نوع کار در هیچ زمینه‌ای تبعیض بین افراد وجود ندارد.

در کتاب پول پول پول جان میلتون فاگ به مزایای زیادی از بازاریابی شبکه‌ای اشاره می‌شود، از جمله مزایایی که این کتاب به آنها پرداخته این است که این روش بسیار ساده است و برای یادگیری نیازی به گذراندن زمان زیادی در دانشگاه‌ها ندارید. در این روش افراد می‌توانند در یک بعد از ظهر به طور کامل با این نوع روش کار آشنا شوند.

آشنایی بیشتر با جان میلتون فاگ

جان میلتون فاگ در زمینه‌های زیادی فعالیت داشته است، این نویسنده که در حال وارد شدن به هفتمین دهه زندگی خود است فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه فیلادلفیا است. او علاوه بر عکاسی در مسیری که پشت‌سر گذاشته فعالیت‌های زیادی را انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به نویسندگی، استاد و مربی، عکاسی، فروشندگی و سردبیر نشریه اشاره کرد. او در کشور‌های زیادی به سخنرانی پرداخته و نظرات قابل توجه‌ای درباره افزایش درآمدزایی از خود به‌جای گذاشته است.

آقای فاگ یکی از نویسندگان مجله معروف Success می‌باشد، همچنین به عنوان سردبیر مجله Networking Times نیز مشغول به فعالیت می‌باشد. علاوه بر اینها فاگ دو مجله در زمینه فروش مستقیم را هم بنیان گذاری کرده و به چاپ می‌رساند.

در بخشی از کتاب پول پول پول می‌خوانیم:

یک نویسنده یا یک آهنگ‌ساز یا مخترع هر سه از یک ویژگی مشترک برخوردار هستند. در همه این موارد افراد زمان یا سرمایه اولیه خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند و آنگاه می‌نشینند و از نتیجه سرمایه‌گذاری خود سود برداشت می‌کنند. برای مثال یک نویسنده یک کتاب می‌نویسد ولی هر زمان که نسخه‌ای از آن کتاب به فروش برود، وی از فروش کتابش سود دریافت خواهد کرد. یا یک آهنگساز با هر بار پخش آهنگش در رادیو درآمدی دریافت می‌کند و مخترع نیز از فروش محصولی که اختراع کرده سهمی برای خود دارد. قرن‌های متمادی است که راز افراد ثروتمند برای موفقیت همین بوده است و از دیگران مخفی نگاه داشته‌اند. اما اگر شما قادر نباشید که آهنگ بسازید، چیزی اختراع کنید و یا کتاب پرفروشی بنویسید چه؟!

در این شرایط نظریه بازاریابی شبکه‌ای بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این روش به افراد معمولی کمک می‌کند تا درآمد کلان کسب کنند و کسب و کار با در آمد مستمر ایجاد کنند. کتاب پول پول پول جان میلتون عقیده دارد که افراد با استفاده از روش بازاریابی شبکه‌ای هم می‌توانند برای خدماتی که مصرفی می‌باشند و هم خدماتی که غیر مصرفی و بادوام‌ هستند، درآمد مستمر و ثابتی داشته باشند.

در پایان

در عصر حاضر و دنیای مدرنی که درآن زندگی می‌کنیم نیاز به پول یکی از بزرگترین موانع افراد برای رسیدن به خوشبختی است. برای بیشتر افراد جامعه بهترین راه رسیدن به خوشبختی رفع نیاز‌های مالی است. در این نوشتار ما کتاب پول پول پول جان میلتون را معرفی نمودیم که برای رفع این نیاز‌ها روش‌های بسیار مناسبی به افراد معرفی کرده است. به عقیده این کتاب بهترین روش درآمدزایی ایجاد راه‌های درآمد ثابت است و پس از توضیح و تحلیل این نظریه، کتاب به افراد پیشنهاد می‌کند که از طریق بازاریابی شبکه‌ای اقدام به این نوع درآمدزایی نمایند. با مطالعه این کتاب به راهکار‌های کاربردی آن برای درآمدزایی بیشتر دسترسی خواهید داشت.

در صورت علاقمندی به مطالعه این کتاب می‌توانید از طریق سایت افکار مثبت این کتاب در انوع نسخه‌های متنی و صوتی تهیه و مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *