پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

همه چیز درباره خرید آنلاین کتاب در رشت

خرید آنلاین کتاب در رشت

در دنیای امروز، کتاب خواندن و مطالعه کردن تنها به کتاب‌های کاغذی محدود نمی‌شود. امروزه علاوه بر کتاب‌‌های چاپ شده در قفسه‌های کتابخانه یا مغازه‌های کتاب فروشی، کتاب‌‌هایی داریم که می‌توانیم آن‌‌ها را با خود به هر جایی که می‌خواهیم ببریم! کتاب‌های صوتی و دیجیتالی در سال‌های اخیر با استقبال خوب مردم و کتابخوان‌ها مواجه شده است. در این مقاله، تلاش می‌کنیم مزایا و معایب کتاب دیجیتالی و کتاب صوتی را بررسی کنیم و یاد بگیریم چگونه از هر کدام استفاده نماییم. بنابراین همراه ما باشید تا در انتهای مقاله پیشنهادات خوبی برای خرید آنلاین کتاب در رشت را ارائه دهیم.

خرید آنلاین کتاب در رشت
خرید آنلاین کتاب در رشت

کتاب صوتی برای چه کسانی مناسب است؟

مزیت اصلی کتاب‌های صوتی، امکان استفاده از آن‌ها در هر مکان و موقعیتی است. به عبارت دیگر می‌توانید در هر جایی که می‌خواهید به کتاب‌‌های صوتی گوش دهید؛ از جمله در رختخواب، تاکسی، مترو، اتوبوس و حتی هنگام پیاده‌روی و غیره. همچنین با توجه به روایت راوی در کتاب‌های صوتی، قوه تخیل شما بهبود می‌یابد؛ چرا که یافته‌‌های اخیر و تحقیقات انجام شده نشانگر آن است که کتاب ‌های صوتی بیش از سایر انواع کتاب‌‌ها ذهن شما را درگیر تجسم و تخیل می‌کنند و علاوه بر این کتاب‌های صوتی به شما کمک خواهند کرد محتوای آن‌‌ها را بهتر به خاطر بسپارید و اصلا به همین دلیل است که اکثر داستان‌ها در گذشته به صورت نقل قول و شفاهی رواج پیدا می‌کردند!

یکی دیگر از مزایای گوش دادن به کتاب صوتی این است که اگر قصد مطالعه داستانی را در فرهنگی متفاوت دارید، بهترین روش استفاده از این قالب کتاب می‌باشد؛ چرا که با این کار لهجه‌ها، تکنیک‌های تلفظ و حتی معنای نهفته در پشت کلمات را نیز یاد خواهید گرفت. اما جذابیت کتاب صوتی به همین جا ختم نمی‌شود. اگر اهل کتاب‌‌های غیرداستانی مانند کتاب‌‌های توسعه فردی و یا زندگی ‌نامه افراد مشهور هستید، خود نویسنده یا راوی، این آثار را روایت می‌کند.

به همین دلیل، گوش دادن به آن‌ها برای شما بسیار لذت بخش و مفیدتر خواهد بود. علاوه بر این‌ها می‌توانید نسخه کتاب صوتی کتاب مورد علاقه‌‌تان را یک بار گوش دهید تا متوجه جزئیاتی که حین مطالعه نسخه چاپی آن از قلم انداخته‌اید، نیز بشوید. در انتها به این نکته نیز می‌توان اشاره کرد که اگر نگران سلامت دستان خود هستید، کتاب‌های صوتی می‌توانند جای کتاب‌های قطور و سنگین را بگیرند تا دیگر نیازی به حمل و نقل آن‌ها نباشد.

چه زمانی می‌توانیم از کتاب دیجیتالی استفاده کنیم؟

توانایی سفر در زمان و مکان یکی از مزیت‌های بهترین کتاب‌هاییست که تا کنون نوشته شده است؛ آن هم بدون نیاز به ترک حتی یک متر از مکان فعلی خود! اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر می‌توانستیم خود نوشته‌های کتاب‌مان را نیز همیشه و در همه جا با خود حمل کنیم؛ آن هم بدون اینکه وزنی داشته باشند یا حجمی را اشغال کنند؟! خوشبختانه کتاب‌های دیجیتالی این مشکل را حل کرده‌اند. این را قبلا در مورد کتاب‌های صوتی هم گفته‌ایم اما تفاوت آن با کتاب‌های دیجیتالی این است که تنها برای خواندن کتاب دیجیتالی نیازمند گوشی هوشمند خود هستید؛ آن هم بدون هندزفری یا هدفون! این واقعیت که کتاب‌های دیجیتالی بسیار ارزان‌تر از کتاب‌های کاغذی هستند نیز یکی دیگر از جنبه‌های جذاب آن‌هاست.

خرید آنلاین کتاب در رشت

کتاب کاغذی، صوتی یا الکترونیکی؛ کدام یک بهترین گزینه مناسب من برای خرید آنلاین کتاب در رشت می باشد؟

با توجه به مطالب گفته شده، حال اگر شما به دنبال بهترین نوع کتاب برای خواندن هستید، پس از در نظر گرفتن نکات گفته شده و با پرسیدن سوالات زیر از خودتان، به نتیجه درست درباره خرید آنلاین کتاب در رشت خواهید رسید:

  • آیا لازم است علاوه بر خواندن متن کتاب، حاشیه نویسی هم داشته باشم؟
  • کتاب مورد نیاز یا مورد علاقه من چقدر حجیم است؟
  • آیا پرداخت هرینه آن برای من سخت خواهد بود؟
  • آیا حمل و خواندن آن در جمع ساده است؟
  • قالب کتاب چقدر با روش یادگیری ترجیحی من مطابقت دارد؟

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم هر سه نوع قالب کتاب کاغذی، الکترونیکی و صوتی را بررسی کرده و با شرح مزایا و معایب آن‌ها به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. به علاوه ما در سایت افکار مثبت تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا ارزنده‌ترین کتاب‌های سراسر جهان را چه در قالب صوتی و چه در قالب دیجیتالی با نازل‌ترین قیمت ممکن برای شما جمع آوری کنیم. بنابراین با خرید آنلاین کتاب در رشت از سایت ما می‌توانید در سریع‌ترین حالت ممکن کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن