پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

همراه ما باشید تا بهترین اپلیکیشن کتابخوان خارجی را بشناسید!

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و زندگی مدرن و درنتیجه روند دیجیتالی شدن کتاب‌ها، این اپلیکیشن‌ها به یکی از ابزارهای محبوب برای دوستداران کتاب تبدیل شده‌است. این اپلیکیشن‌های کتابخوان به شما این امکان را می‌دهند تا به‌آسانی کتاب‌های مورد علاقه خود را به‌صورت آنلاین یا آفلاین مطالعه و مدیریت کنید. در این مقاله ما 3 مورد از  محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کتابخوان خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد که درنهایت می‌توانید مطابق با سلیقه یا نیاز خود آن‌ها را دانلود و نصب نموده و از مطالعه کتاب‌های مورد علاقه‌تان نهایت استفاده را ببرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما افکار مثبتی‌ها باشید!

کیندل (Kindel)

کیندل یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن کتابخوانی است که توسط شرکت آمازون طراحی و ارائه شده است و روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی و iOS قابل نصب و استفاده است. این اپلیکیشن معروف دارای محیط کاربری ساده و بسیار کارآمد است و امکانات متنوعی از جمله پشتیبانی از فرمت‌های مختلف، قابلیت نشانه‌گذاری، جست‌وجو در متن، تنظیم قلم و اندازه فونت، تغییر رنگ پس‌زمینه و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را داراست.

همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی کتاب‌های خود را در دستگاه هوشمند خود دانلود و نصب نموده و مطالعه آن‌ها به‌صورت آنلاین و یا حتی آفلاین شروع کنید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به کتاب‌های جدید دسترسی داشته ‌باشید و با استفاده از قابلیت جست‌وجو در لیست کتاب‌های پرفروش، کتاب‌های پیشنهادی و دسته‌بندی‌های مختلف به سرعت کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. بنابراین اپلیکیشن کتابخوان کیندل درکل یک ابزار مفید و مناسب برای کسانی است که به دنبال یک راه ساده و موثر برای خواندن کتاب‌های مورد علاقه یا مورد نیازشان هستند.

گوگل بوکز (Google Books)

اپلیکیشن کتابخوان گوگل بوکز (Google Books) یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب کتابخوانی می‌باشد که توسط شرکت گوگل طراحی و عرضه شده‌ است. این اپلیکیشن نیز قابل اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی و iOS است و به کاربران خود این امکان را می‌دهد که به‌ راحتی کتاب‌های خود را به صورت آنلاین و یا آفلاین مطالعه نمایند. گوگل بوکز دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است که به شما اجازه می‌دهد کتاب‌های مورد علاقه خود را مرتب کنید و اگر به‌ دنبال کتاب خاصی بودید با یک جست‌وجو ساده به آن دسترسی پیدا نمایید. همچنین این اپلیکیشن دارای ابزارهای متنوعی مانند  نشانه‌گذاری صفحات مورد علاقه، تنظیم رنگ پس‌زمینه و اندازه فونت و بسیاری از قابلیت‌های دیگر است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به‌راحتی کتاب‌ها را مطالعه نمود.

اپل بوکز (Apple Books)

این اپلیکیشن نیز پنجره‌ای به دنیای نا‌محدود کتاب است. با این اپلیکیشن زیبا و کاربرپسند شما می‌توانید تنها با یک کلیک به بیش از ۲ میلیون کتاب الکترونیکی دسترسی داشته باشید و این درحالی است که هر روز کتاب‌های جدیدی نیز به این اپلیکیشن اضافه می‌شود. از رمان‌های برتر تا کتاب‌های آموزشی، شما می‌توانید در اپل بوکز به هر چیزی که به دنبالش هستید دست یابید. علاوه بر این اپل بوکس به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی کتاب‌های مورد علاقه‌تان را به کتابخانه شخصی خود اضافه کنید. همچنین با قابلیت نشانک زدن صفحات مورد علاقه و اضافه کردن یادداشت‌های شخصی می‌توانید به‌راحتی به کتاب‌های خود دسترسی داشته باشید. با قابلیت‌های مختلفی که این اپلیکیشن دارد می‌توانید تنظیمات خواندن را مطابق سلیقه یا نیاز خود تنظیم نمایید تا مطالعه در این اپلیکیشن برایتان جذاب‌تر شود.

کلام پایانی

در این مقاله سعی نمودیم تا 3 مورد از بهترین اپلیکیشن کتابخوان خارجی را به شما معرفی نماییم اما توجه به این نکته هم خالی از لطف نیست که شما عزیزان نیز در همین سایت، یعنی سایت افکار مثبت می‌توانید به کتاب‌های جذاب الکترونیکی زیادی دسترسی داشته باشید. تنها کافیست به قسمت کتاب‌های سایت ما رفته و همه آن‌ها را مشاهده نمایید. مطمئنا کتابی را که دنبالش هستید خواهید یافت و یا کتابی را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیاز و علافه شما باشد؛ چرا که ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم بهترین و معروف‌ترین کتاب‌ها را در یک کتابخانه مجازی برای شما جمع‌آوری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن