پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

هفت مورد از بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

اگر به دنبال لیستی از بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب هستید، این مقاله کاملاً مناسب شماست. چراکه ما در این مقاله سعی کردیم بهترین اپلیکیشن‌های موجود را به شما معرفی کنیم تا بتوانید گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید. پس تا انتها این مقاله سایت افکار مثبت همراه ما باشید.

·       اپلیکیشن کتابچین

با اپلیکیشن کتابچین می‌توانید هزاران عنوان کتاب اعم از کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را در هر زمان و مکانی با تلفن، تبلت یا رایانه شخصی خود دانلود و مطالعه کنید. در این اپلیکیشن کتاب‌های متنی در قالب pdf و ipop و کتاب‌های صوتی در قالب mp3 ارائه شده‌اند. بنابراین شما برای دانلود کتاب مورد نظر خود چه به‌صورت رایگان و چه غیررایگان تنها مستلزم به نصب این اپلیکیشن و ثبت‌نام در آن خواهید بود و در ادامه می‌توانید کتاب‌های خود را، حتی به‌صورت آفلاین مطالعه کنید. کتابچین کتابخانه بزرگی از شعر و رمان‌ها تا کتاب‌هایی درباره مدیریت، موفقیت، روان‌شناسی و غیره را در اختیار شما می‌گذارد. از امکانات این اپلیکیشن نیز می توان به هایلایت کردن متن، یادداشت‌برداری، جست‌وجو، تغییر نوع و اندازه فونت قلم اشاره کرد.

·       اپلیکیشن طاقچه

طاقچه به‌عنوان قدیمی‌ترین اپلیکیشن کتابخوان فضایی جامع برای سفارش کتاب چاپی و دانلود رایگان یا خرید کتاب الکترونیکی و صوتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن کتاب‌های الکترونیکی و صوتی متعددی در زمینه‌های مختلفی ازجمله علمی، پزشکی، انگیزشی، داستانی، درسی و غیره در دسترس هستند. بنابراین کتاب‌ها را می توان در رایانه، تبلت یا تلفن همراه تهیه و ذخیره‌سازی نمود. ازجمله ویژگی‌های اپلیکیشن طاقچه نیز می توان به امکان استفاده از کتابخانه بی‌نهایت کتاب الکترونیکی و صوتی، دسته‌بندی‌های جذاب کتاب‌ها و مطالعه در بستر شخصی‌سازی شده اشاره کرد.

·       اپلیکیشن فیدیبو

شما می‌توانید با خرید کتاب از بهترین ناشران ایرانی در موضوعات مختلف ازجمله بیوگرافی، تاریخی، درسی و آموزشی، سبک زندگی، پادکست‌ها و غیره کتابخانه‌ای شخصی در فیدیبو بسازید و با خواندن یا گوش کردن به کتاب‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. بنابراین فیدیبو برای خرید و حتی دانلود رایگان هزاران کتاب طراحی شده است و می توان حتی بدون ثبت‌نام یا پرداخت هزینه‌ای از وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعه رایگان و نسخه‌های نمونه استفاده کرد اما برای خرید یا سفارش کتاب باید در این اپلیکیشن ثبت‌نام نمایید.

·       اپلیکیشن کتاب سبز

کتاب سبز باهدف سازمان‌دهی مقالات، کتاب‌های الکترونیکی و صوتی رایگان و همچنین تسهیل دسترسی به آن ها برای عموم مردم طراحی شده است. این اپلیکیشن امکان دسترسی آسان و رایگان به بیش از ده هزار کتاب الکترونیکی و صوتی در موضوعات مختلف ازجمله دانشگاهی، علمی، فنی و ادبی را برای شما فراهم می‌کند و با احترام و رعایت کامل حقوق ناشران و مولفان، تمامی کتاب‌های کتاب سبز برای دانلود رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شما نیز می‌توانید کتابخانه شخصی خود را با جست‌وجو و دانلود کتاب‌های مورد علاقه تان در قالب MP3 یا PDF بسازید.

·       اپلیکیشن بوکاپو

با اپلیکیشن بوکاپو می‌توان خلاصه کتاب‌ها را در هر سیستمی اعم از کامپیوتر، تبلت یا گوشی همراه دانلود کرد و در هر زمان و مکانی حتی به‌صورت آفلاین آن ها را مطالعه نمود. با بوکاپو می‌توانید به صدها خلاصه کتاب الکترونیکی و صوتی در طیف گسترده‌ای از موضوعات متفاوت از بهترین منابع موجود دسترسی داشته باشید. همچنین هر ماه تقریباً سی عدد خلاصه کتاب جدید در عناوین گوناگونی اعم از حوزه‌های مدیریت و رهبری، بازاریابی و فروش، رشد و توسعه فردی، روانشناسی کاربردی، مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری، کارآفرینی، اقتصاد، روابط و مهارت‌های اجتماعی و غیره به این اپلیکیشن اضافه می‌شود.

·       اپلیکیشن کتابراه

کتابراه نیز یک ابزار عالی و کاربردی دیگر برای دانلود و خواندن کتاب است. شما می‌توانید هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی که بیش از دو هزار آن رایگان می‌باشد را از طریق گوشی همراه، تبلت و یا لپ‌تاپ در کتابراه دانلود و مطالعه کنید. هر فردی می‌تواند کتاب متناسب با ذائقه خود را در این اپلیکیشن بیابد؛ از آثار روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت، اقتصادی، هنری و زبان گرفته تا رمان و شعر و داستان!

·       اپلیکیشن نوار

نوار با کمک ناشران چاپی معروفی مانند چشمه، نی و غیره و با همکاری با فعال‌ترین ناشران صوتی ازجمله نوین کتاب گویا، آوانامه و… توانسته با رعایت کامل حقوق مترجمان و نویسندگان بهترین محتواهای صوتی را تولید و منتشر کند. تعداد کتاب‌های صوتی در نوار به بیش از پنج هزار عدد می‌رسد و از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این اپلیکیشن نیز می توان به امکان گوش دادن به کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و کپسول‌ها در حالت آفلاین و تغییر در سرعت پخش آن ها اشاره کرد.

کلام آخر در خصوص اپلیکیشن دانلود کتاب‌های الکترونیکی و صوتی

امیدواریم بامطالعه این مقاله درباره لیستی از کاربردی‌ترین ها، راهنمای خوبی در انتخاب بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب برای شما باشیم. هرچند ما در سایت افکار مثبت نیز مجموعه‌ای از کتاب‌های معروف را در قالب محتواهای صوتی و الکترونیکی گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به قسمت دسته‌بندی ها انواع کتاب‌ها را مشاهده و تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن