مقالات وب سایت

معرفی کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

قانون جذب اثر مایکل لوسیر

در طول زندگی افراد لحظات زیادی وجود دارند که افراد احساس می‌کنند که یا در مکان درست و  زمان نادرست و یا در زمان مناسب و در مکان نادرست حضور داشته‌اند. کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر معتقد است همه افراد با کمک قانون جذب، توانایی تبدیل این نوع شرایط به موقعیت دلخواه خود را به‌دست خواهند آورد. در این نوشتار به معرفی و بررسی این کتاب ارزشمند خواهیم پرداخت.

نگاهی به کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

در این کتاب، مایکل لوسیر در ابتدا به اثبات قانون جذب به صورت علمی می‌پردازد. در ابتدا به توضیح قانون پایستگی انرژي می‌پردازد و بعد با تکیه بر این قانون به تعریف قانون جذب مي‌پردازد. در کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر شما با تعریفی علمی از انرژی درونی خود مواجه ‌خواهید شد. لوسیر برای مخاطب خود به شرح ساختار اتم‌ها و شکل قرارگیری ذرات آنها می‌پرازد و از این طریق شما را قانع می‌کند که می‌توانید با تکیه بر انرژی درونی، خودتان را به سمت افکار مثبت هدایت کنید.

لوسیر اشاره می‌کند که با بروز دادن انرژی مثبت، در واکنش نیز با انرژی مثبت مواجه ‌خواهید شد. این به این معنی است که هر انرژی در این هستی صرف بکنید روزی به همان شکل به شما باز خواهدگشت. نویسنده اشاره می‌کند که اگر شما بر روی افکار و احساست مثبت تمرکز کنید، در ادامه با تجربه‌های مثبت و خوبی در مسیر خود مواجه خواهید شد. و به همان ترتیب اگر انرژی و افکار منفی از خود بروز دهید، در مسیر خود نیز تجربه‌های منفی و بدی تجربه خواهید کرد. کتاب قانون جذب بر این نکته تاکید دارد که این قانون در همه حالات زندگی برقرار است۷ چه ما از آن آگاه باشیم و چه نباشیم.

درس‌های مهم کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر چیست؟

لوسیر پس از توضیح قانون جذب و حضور تاثیر گذار و غیرقابل انکار آن در همه لحظات زندگی به اهمیت استفاده کردن از این قانون برای رسیدن به اهداف مثبت اشاره می‌کند. به اعتقاد لوسیر کلید استفاده کردن از قانون جذب، رسیدن به آگاهی از احساست و افکار خویش و مسئولیت‌پذیری در قبال آنها است. او برای اینکار به خوانندگان خود توصیه می کند که تبدیل به افرادی بشوند که برای ساخت و رسیدن به هدف خود، بر روی چیزی که می‌خواهند با آن مواجه شوند تمرکز کنند نه آن‌ چیزی که نمی‌خواهند.

قانون جذب اثر مایکل لوسیر

او برای دستیابی به چنین امر مهمی راهکار‌های کاربردی نیز ارائه می‌کند .از جمله این روش‌ها می‌توان به آموزش تصویر‌سازی از هدف نهایی و به قلم‌ درآوردن اهدافتان و اولویت‌های در مسیر برای دستیابی به آن اهداف اشاره نمود. در ادامه آموزش نیز به عمل‌گرایی و شیوه برنامه‌ریزی برای محقق کردن این اهداف می‌پردازد.

لوسیر همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه اعتقادات و باور‌های ما می‌توانند در مسیر زندگی ما تاثیر‌گذار باشند. او خوانندگان را به این موضوع تشویق می‌کند که تمام عقاید یا باور‌هایی که آنها را محدود کرده را شناسایی کنند تا بتوانند آنها را باور‌هایی جایگزین کنند که به آنها در ادامه مسیر دستیابی به اهدفشان، به آنها قدرت بدهد. در کنار آموزش این روش‌های کاربردی، لوسیر به تعریف داستان‌های الهام‌بخش از افرادی که به طور موفقیت‌آمیزی از این قانون در زندگی خود استفاده کرده‌اند می‌پردازد. این داستان‌ها در نقش یادآوری هستند که هر چیزی در زندگی دست‌یافتنی است اگر ما بتوانیم خود را با قدرت نهفته درون هستی یکی کنیم و موازی با آن حرکت کنیم. مهمترین دلیل اهمیت و ارزش بالای کتاب قانون جذب، آموزش چگونه انجام دادن این امر مهم با استفاده از افکار و احساسات فردی است.

درباره نویسنده کتاب قانون جذب

تا سال ۱۹۹۵ که لوسیر با قانون جذب آشنا شد وی به مدت هشت سال بود که به عنوان یک کارمند ساده در یک شغل کسل‌کننده مشغول به کار بود و صرفا برای رفع نیاز‌های مالی به آن اشتغال داشت. اما پس از آشنایی با این قانون وی توانست در مدت زمان پنج‌ ماه نظریه‌های خودش را تکامل دهد و در بیش از پنجاه همایش آنها را به اشتراک. بگذارد و به تدریس بپردازد. پس از آن لوسیر با راه کردن شغل سابقش و روی‌ آوردن به تدریس و تالیف تبدیل به یکی از پرفورش ترین نویسنده‌های عرصه کتاب‌های راهبردی و انگیزشی شده است.

در پایان

کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر کتابی است که به شما در دستیابی به اهداف مهمی که در زندگی دارید، با تمرکز بر استفاده درست از افکار و احساساتتان کمک می‌کند. می‌توانید این کتاب را در سایت افکار مثبت مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *