پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر

در کتاب خودت باش دختر خواهیم آموخت، درک و باور اینکه تو خودت شادی‌ات را انتخاب می‌کنی و کنترل زندگی‌ات را به‌ دست می‌آوری مهمترین مسئله برای اولویت قرار دادن است. این مسئله یکی از آن نکاتی است که باید با هر دو دست آن را بگیریم و روی تابلوی اعلانات بزنیم تا همیشه یادمان بماند؛ اما این تنها نکته‌ای نیست که باید به آن باور داشته باشید. علاوه‌ بر این باید تمام دروغ‌هایی را که درطول زندگی به‌ خودتان گفته‌اید شناسایی کرده و همۀ آن‌ها را از بین ببرید.

کتاب خودت باش دختر

جستار هایی ازکتاب خودت باش دختر:

“اگر کرم ابریشم بخواهد تا ابد کرم ابریشم بماند، اگر به این نتیجه برسد که آشوب و دردسرهای تبدیل شدنش خارج از توان تحملش است، هرگز نخواهد فهمید که می توانسته تبدیل به چه موجودی بشود. به نظر شما هم این تغییر کلی در زندگی اش دردناک نیست؟ فکر نمی کنید ترسناک و دشوار است؟ البته که هست. اما اگر او با ترسش مقابله نمی کرد، اگر اجازه نمی داد تغییرات او را به آن کسی که واقعا هست تبدیل کند، ما هرگز نمی فهمیدیم او چه موجود زیبایی است و خودش هم هرگز نمی فهمید که می‌تواند پرواز کند.

“گاهی اوقات تصمیم به تمام کردن یک رابطه، حتی اگر به قیمت شکسته شدن قلبتان تمام شود، بزرگ ترین لطف در حق خودتان است.”

“اگر به خاطر اتفاقات خوب قدردان گذشته نیستید، پس نمی توانید تقصیر اتفاقات بد و ناخوشایندی را که در زندگی تان می افتد هم گردن گذشته بیندازید.”

“به عبارتی این کتاب با صداقت، شوخ طبعی و توصیه هایی سرراست و کارا.”

“سرشار از الهام بخشی برای زنانی که احساس می کنند در مسیر تحقق بخشیدن به رویاهایشان با مانع مواجه شده اند.”

کتاب خودت باش دختر

“دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌هایمان، یا صادقانه بگویم، توسط خود شیطان ساخته شده و تداوم یافته‌اند. این دروغ‌ها برای اعتماد به‌ نفس و توانایی‌های ما خطرناک و ویرانگر هستند. بزرگ‌ترین گناه این دروغ‌ها این است که اصلاً آن‌ها را نمی‌شنویم. ما به‌ ندرت دروغ‌هایی را که دربارۀ خودمان ساخته‌ایم می‌شنویم، چون سال‌هاست که آن‌ها با صدای بلند در گوش‌هایمان نجوا می‌شوند و از این‌ رو شنیدنشان تبدیل به امری عادی شده است. حرف‌های نفرت‌انگیزی که هر روز بر سرمان آوار می‌شوند اما متوجه‌شان نمی‌شویم. در کتاب خودت باش دختر در می‌یابیم که تشخیص دروغ‌هایی که در مورد خودمان باور کرده‌ایم کلید تبدیل شدن به نسخۀ بهتری از خودمان است. اگر هم‌ زمان با علم به اینکه بر ناملایمات زندگی‌مان تسلط داریم بتوانیم مرکز اصلی آن‌ها را نیز پیدا کنیم آن‌ وقت است که می‌توانیم به‌درستی مسیرمان را تغییر‌ دهیم.”

ریچل هالیس در کتاب خودت باش دختر از رازهاى موفقیتش به عنوان یک زن، یک مادر شاغل، کارآفرین، ورزشکار و نویسنده مى‌گوید. راز موفقیت او در پذیرش واقعیاتى بود که همه ما درباره‌شان به خودمان دروغ مى‌گوییم و تلاش برای پنهان کردن آن‌ها هستیم چرا که در نظر خودمان آن‌ها را به‌عنوان ضعف می‌شمریم. او در کتابش درباره بیست دروغى مى‌گوید که زندگى‌هاى ما را در هم مى‌پیچد و افکارى غیر منطقى راجع به خودمان و اطرافیان به خورد مغزمان مى‌دهد.

ریچل هالیس

ریچل هالیس (Rachel Hollis) در 9 ژانویه‌ی 1983 در آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او از نظر اقتصادی در طبقه‌ی متوسط جامعه جای می‌گرفتند. ریچل هالیس پس از پایان تحصیلات، به لس‌آنجلس رفت و در یک شرکت استخدام شد. در این مدت، موضوعی ذهن ریچل هالیس را به خود مشغول کرده بود و آن موضوع وضعیت زنان در زندگی اجتماعی بود. ریچل هالیس متوجه شده بود که زنان در محیط کار موقعیت متزلزلی دارند. ریچل هالیس در جوانی به استقلال مالی رسید و تصمیم گرفت فعالیت‌هایی را در راستای کمک به دیگر زنان انجام دهد. ریچل هالیس برای رسیدن به این هدف، شروع به نوشتن کتاب‌ خودت باش دختر کرد.

سخن پایانی

بهترین ترجمه کتاب خودت باش دختر قطعا موضوعی مهم برای شماست، چراکه می‌خواهید بهترین برداشت را از این کتاب داشته باشید و به راحتی آن را مطالعه کنید. اما شاید انتخاب “بهترین” کتاب و خصوصا کتاب خودت باش دختر ریچل هالیس اندکی سخت‌تر و متفاوت‌تر از بقیه کتاب‌ها باشد.ازین رو تنها پیشنهاد ما به شما جست و جوکردن وپیدا کردن بهترین ترجمه برای درک بهتر کتاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن