پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب تمرکز روی هدف

شاید بسیاری از افراد با شنیدن اسم کتاب‌های انگیزشی، به یاد تمرینات سخت و غیرقابل انجام که فقط برای افراد محدودی نتیجه بخش است، بیفتند؛ اما در واقعیت، اگر انتخاب شما یک کتاب انگیزشی درست و مناسب باشد، مطمئن باشید که با عمل به آن، زندگی‌تان متحول خواهد شد. مطالعه کتاب‌های انگیزشی به شما کمک خواهد کرد تا با شناخت باورها و عادت‌های ناصحیح خود بیش از پیش در اصلاح آن‌ها بکوشید؛ تا هم در زندگی شخصی و هم‌شغلی، به موفقیت‌های چشم گیری دست پیدا کنید. کتاب تمرکز بر روی هدف از کتاب‌هایی است که جنبه خودیاری داشته و باعث تقویت مهارت‌های شخصی شما خواهد شد.

کتاب تمرکز بر روی هدف

در این کتاب بیان شده است:

  • یک فرآیند کاربردی ثابت شده و قدرتمند را می‌بینید که با اعمال آن در هر قسمت از زندگی می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر از آن چه که فکر می‌کردید به نتایج بهتری برسید. به عبارتی، هوش و توانایی‌های شما وقتی روی چند فعالیت کلیدی و مهم متمرکز شوند به شما اجازه می‌دهند تا کارهایی به مراتب بیشتر از یک فرد عادی را در زمان بسیار کمتری انجام دهید. توانایی شما برای انتخاب مهم‌ترین تارگت در هر موقعیت به شما اجازه داده تا به سطح بسیار بالایی در عملکرد مفید در تلاش‌های خود برسید.
  • امروزه ما در عصر فناوری در تاریخ بشر به سر می‌بریم. تاکنون هرگز برای این تعداد زیاد مردم تا این حد فرصت و امکانات برای رسیدن به اهداف وجود نداشته است.
  • میزان رفاه، طول عمر مفید، انتخاب گسترده و ثبات جهان از نظر عقاید تا این حد بی‌سابقه است. ضمنا تحولات فناوری وتکنولوژی در سال‌های اخیر از یک طرف و تشدید رقابت در کلیه زمینه‌ها از طرف دیگر باعث ایجاد شتاب در سرعت پیشرفت شده است.
کتاب تمرکز بر روی هدف
  • روز به روز کارها بیشتر و وقت کمتر می‌شود به نظر می‌رسد وظایف و مسئولیت‌ها مدام در حال افزایش است و هرگز در شبانه روز وقت کافی برای انجام تمام کارها وجود ندارد.به عبارتی در کتاب تمرکز روی هدف، اهمیت زمانبندی بیان شده است.
  • اغلب مردم در دام این باور قدیمی گرفتارند که تنها راه افزایش در آمد افزایش ساعات کاری استدر حالی که در این عصر دیگر به شما نه برای مدّت زمان انجام کار، بلکه بابت کیفیت انجام کار در همان مدّت، دستمزد پرداخت می‌شود. این تحول در نوع خواسته بشریت، فرصت‌های نامحدودی را برای افراد خلاقی که آن را غنیمت بشمرند و از آن استفاده کنند به وجود می‌آورد.
  •  در کتاب تمرکزروی هدف، به قانون بازده مضاعف که مربوط به استفاده از روش تمرکز اشاره شده است. هرچه بیشتر بر ارزشمندترین فعالیت‌های خود تمرکز کنید در انجام آن‌ها مهارتمند تر می‌شوید و زمان کمتری برای انجام آن‌ها نیاز دارید.

برایان تریسی

 از نویسندگان کتابهای خودیاری است. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است. او به ایران سفر کرده و در مرکز همایش‌های صدا و سیما به سخنرانی پرداخته‌است. ناشران گوناگونی در ایران، کتاب‌های او را ترجمه و روانه بازار کرده‌اند. برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او همچنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته‌است. همچنین وی با نوشتن کتاب تمرکز روی هدف و قورباغه ات را قورت بده در راستای شغلی خود گام مهمی برداشته است.

سخن پایانی

هدف است که انسان را به حرکت در‌آورده و به او نیرو می‌دهد تا در رسیدن به آن، تمام مشکلاتی که بر سر راهش می‌آید را حل کند و اراده مستحکم برای رسیدن به آرزویش داشته باشد. کتاب تمرکز بر روی هدف، گامی‌ است برای پیش بردن شما در موفقیت کاری‌تان و این‌که در عین حال وقت بیش‌تری برای فعالیت‌های شخصی داشته باشید. با گوش سپردن به این کتاب شما درمی‌یابید که چطور توانایی‌هایی‌تان را بشناسید و چگونه از آن‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کنید و بتوانید پاسخی برای این سؤال داشته باشید که: دراین زندگی چه نقشی ایفا می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن