پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کامل بهترین برنامه کتاب برای انواع سیستم عامل‌ ها

اگر به دنبال شناخت بهترین برنامه کتاب برای انواع سیستم عامل ‌ها هستید، این مقاله برای هر یک از سیستم عامل‌ها اعم از اندروید، ios و ویندوز بهترین نوع اپلیکیشن کتاب را به شما معرفی می‌کند. پس همراه ما باشید تا با پر طرفدارترین اپلیکیشن های موجود در بازار با توجه به سیستم عامل دستگاهتان آشنا شوید.

سیستم عامل Android

بهترین اپلیکیشن کتاب برای اندروید بدون شک Google Play Books است که به صورت رایگان می‌توان آن را از طریق Google Play Store در گوشی همراه یا تبلت خود دانلود و نصب نمود. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا به کتاب‌های مورد نیاز یا مورد علاقه‌تان به صورت دیجیتالی دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به راحتی مطالعه کنید؛ حتی در حالت آفلاین!

همچنین شما می‌توانید کتاب‌های جدید را به آسانی پیدا کرده و از قابلیت‌های مختلف آن مانند جست‌وجو، نشانه گذاری و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف کتاب استفاده کنید. از مزایای دیگر این اپلیکیشن می‌توان به ابزارهایی نظیر تغییر فونت، اندازه، حجم متن و رنگ پس زمینه، روشنایی صفحه و نشانه گذاری قسمتی از کتاب را که تا آنجا مطالعه نموده‌اید و سپس به هر دلیلی رها کردید، اشاره کرد. بنابراین در کل Google Play Books را می‌توان به عنوان یک پلتفرم کامل و جامع برای خواندن کتاب‌های الکترونیک در سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

Ios سیستم عامل

در بحث شناخت بهترین برنامه کتاب برای انواع سیستم عامل ها لازم به ذکر بوده که انتخاب بهترین اپلیکیشن کتاب برای iOS، بستگی به سلیقه و نیاز هر فرد دارد. بنابراین ما در اینجا به معرفی دو مورد از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها می‌پردازیم:

  • اگر به دنبال یک اپلیکیشن کارآمد و با قابلیت های بسیار زیاد هستید، ما به شما اپلیکیشن Apple Books را معرفی می‌کنیم؛ چرا که این اپلیکیشن دارای کتاب‌های بسیار و گوناگونی ازجمله بهترین کتاب‌های جهان در تمامی زمینه‌ها اعم از کتاب‌های علمی، تاریخی، ادبیات، رمان و… می‌باشد. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته‌ این اپلیکیشن از جمله پخش صوتی کتاب‌ها، قابلیت مطالعه آسان در حالت تاریک، پشتیبانی از فرمت های مختلف و… استفاده نمایید.
  • گزینه دیگر از بهترین اپلیکیشن کتاب برای iOS با توجه به تعداد کتاب‌ها، رویه‌ استفاده از آن‌ها، قابلیت‌های متنوع و کاربری آسان، اپلیکیشن iBooks است. این برنامه با دارا بودن بیش از ۲۰ هزار کتاب دیجیتالی در دسترس کاربران، به آن‌ها امکان مطالعه‌ بسیاری از کتاب‌های محبوب و پر فروش در سرتاسر جهان را می‌دهد. علاوه بر این با قابلیت‌های افزودن نشانه، جست‌وجو در متن و تغییر فونت و اندازه‌ قلم و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف می‌توان کتاب مورد نظر را به راحتی مطالعه نمود.

Windows سیستم عامل

بهترین اپلیکیشن کتاب برای ویندوز، بستگی به سلیقه و نیاز هر فرد دارد و چندین اپلیکیشن محبوب برای خواندن کتاب در ویندوز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور کلی، این اپلیکیشن‌ها قابلیت خواندن فایل‌های  ePub،PDF و MOBI را دارا هستند که باعث می‌شود بتوانید به راحتی به گسترده‌ترین محتواهای دیجیتال دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن‌ها از ابزارهای متفاوتی نیز برخوردار هستند؛ از جمله تغییر فونت، روشنایی صفحه، رنگ پس‌زمینه و… پس در ادامه به معرفی چند تا از پرطرفدارترین اپلیکیشن کتاب‌ها آن هم به صورت رایگان در سیستم عامل ویندوز می‌پردازیم:

  • Kindle for PC اپلیکیشن شرکت آمازون است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌های الکترونیک آمازون دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را مطالعه نمایند.
  • Calibre نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی کتاب‌های خود را به فرمت‌های مختلف اعم از EPUB، MOBI و PDF تبدیل کرده و در ویندوز مطالعه کنند.
  • Adobe Digital Editions توسط شرکت Adobe تولید و معرفی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آسانی کتاب‌های خود را در فرمت ePub و PDF در ویندوز مطالعه نمایند.

بهترین برنامه کتاب برای انواع سیستم عامل‌ ها کدام است؟

ما در این مقاله تلاش نموده‌ایم تا برای هریک از سیستم عامل‌های اندروید، ios و ویندوز حداقل یک تا سه مورد از بهترین اپلیکیشن‌های کتاب برای انواع سیستم عامل ها را به شما معرفی کنیم اما در نهایت، این بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد که کدام یک از این اپلیکیشن‌ها برای شما مناسب خواهد بود. پس می‌توانید با توجه به هدف و روش استفاده خود یکی از بهترین برنامه کتاب برای انواع سیستم عامل ‌ها را در این مقاله پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن