پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی معروف‌ترین کتاب برای افراد درونگرا

کتاب برای افراد درونگرا

در ابتدا بیایید به این سوال پاسخ دهیم که اصلا افراد درونگرا چه کسانی هستند؟! افراد درونگرا در مقابل افراد برونگرا قرار می‌گیرند. افراد برونگرا مایلند احساسات خود را در برابر دیگران بیان کنند و بسیار به برقراری روابط اجتماعی علاقه‌مندند؛ چراکه این نوع ارتباط به آن‌ها انرژی می‌بخشد و حس شادی را القا می‌کند. افراد درونگرا معمولاً با خصوصیاتی نظیر علاقه به تفکر عمیق، حساسیت بیشتر نسبت به احساسات دیگران، نیاز به تنهایی برای تأمل، عدم تمایل به بیان احساسات خود در مقابل دیگران و ترجیح کارهای انفرادی نسبت به کارهای گروهی شناخته می‌شوند. در نهایت باید توجه داشت که هیچ فردی به ‌طور کامل درونگرا یا برونگرا نیست و درونگرایی و برونگرایی هر فرد می‌تواند نسبی و تا حدودی قابل تغییر باشد؛ چراکه این خصوصیات می‌توانند در طول زمان تغییر کنند و یا تحت تأثیر عوامل گوناگونی همچون تجربیات، فرهنگ و محیط زندگی قرار گیرند. حال اگر شما هم جزو دسته افراد درونگرا هستید، همراه افکار مثبت باشید؛ چراکه درادامه به معرفی 2 تا از بهترین کتاب برای افراد درونگرا می‌پردازیم.

کتاب برای افراد درونگرا

کتاب سکوت اثر سوزان کین؛ نمونه‌ای از بهترین کتاب برای افراد درونگرا

کتاب”سکوت” اثر سوزان کین در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که در این کتاب سوزان کین به‌ شکلی صادقانه و زیبا، تجربیات خودش را از زندگی در مرداب‌های آلاسکا برای خوانندگان به ‌تصویر می‌کشد. او در این کتاب به بیان تلاش‌هایش برای برقراری ارتباط با محیط طبیعی می‌پردازد و با موضوعاتی همچون تنهایی، خودشناسی و تأمل در خود و دنیای اطرافش سر و کار دارد.

یکی از مباحث مهم کتاب “سکوت” بررسی تأثیر زیادی است که تجربه‌ زندگی در محیطی خالی از سکنه می‌تواند روی شخصیت و روحیه‌ فردی بگذارد. سوزان کین به ‌طرزی شفاف و عمیق به بیان این مسئله مهم می‌پردازد. همچنین سوران کین در کتاب “سکوت” به ارتباط بشر با محیط طبیعی نیز اشاره می‌کند و از عواقبی از بین رفتن این ارتباط در پی خواهد داشت را مورد بحث قرار می‌دهد.

کتاب برای افراد درونگرا

موفقیت درونگراها اثر نانسی آنکوویتز

“موفقیت درونگراها” نام کتابی است از نانسی آنکوویتز که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و نویسنده در این کتاب به ‌شکلی جامع و عمیق اینکه چگونه افراد درون‌گرا می‌توانند با تمرکز بر خودشان و اندازه‌گیری پیشرفت‌هایشان، به موفقیت رسیده و برای خودشان زندگی بهتری رقم بزنند و همچنین روش‌هایی که درونگراها می‌توانند برای تحقق اهداف خود از آن‌ها بهره‌ بگیرند را بررسی می‌نماید.

در نهایت می‌توان گفت که کتاب “موفقیت درون گراها” اثری جامع و عمیق است که نویسنده آن با استفاده از روش‌هایی همچون تمرین‌های تأمل، تمرین‌های توجه و روش‌های تحلیل خود به بیان راه‌هایی که می‌توانند سبب پیشرفت و تحقق سریع‌تر اهداف شخصی باشند، پرداخته است.

کتاب ترغیب اثر جین آستین؛ مناسب‌ترین کتاب برای افراد درونگرا

کتاب برای افراد درونگرا

“ترغیب” نام کتابی از جین آستین می‌باشد که در سال ۱۸۱۸ منتشر شد. این کتاب به‌ شکلی طنزآمیز و زیبا به بررسی روابط و زندگی اجتماعی در انگلستان قرن نوزدهم می‌پردازد. همچنین جین آستین در این کتاب به بیان مسائلی نظیر زندگی اجتماعی، روابط عاطفی، اخلاق و ارزش‌های اجتماعی، تأکید دارد.

یکی از موضوعات مهم کتاب “ترغیب” تأکید بر آموزش و پرورش صحیح و مناسب، خصوصاً برای زنان است و نویسنده با توجه به تجربیات خود، به نحوی خاص و پویا به بیان این مسئله پرداخته است که آموزش و پرورش مناسب رکن اصلی موفقیت و پیشرفت فردی می‌باشد.

علاوه ‌بر این جین آستین در این کتاب به بررسی روابطی مانند روابط دوستانه، روابط عاطفی، ازدواج و حتی مسائل اجتماعی و سیاسی در جامعه انگلستان قرن نوزدهم نیز می‌پردازد. در نهایت می‌توان گفت که کتاب “ترغیب” اثری زیبا و طنزآمیز است که همچنان جزو محبوب‌ترین آثار این نویسنده به شمار می‌رود.

جمع بندی

بنابراین اگر شما به طبیعت، تامل و خودشناسی علاقه‌مندید کتاب”سکوت” اثر سوزان کین، اگر به توسعه فردی،  تمرکز بر خود و بهبود زندگی علاقه‌مندید کتاب موفقیت درونگراها” اثر نانسی آنکوویتز و اگر به آثار جین آستین و زندگی اجتماعی در قرن نوزدهم علاقه‌مندید کتاب ترغیب او را به شما توصیه می‌نماییم. در ضمن در نظر داشته باشید اگر بخواهید فایل دیجیتالی این کتاب‌ها را تهیه نمایید، کافیست وارد بخش کتاب‌های سایت ما یعنی سایت افکار مثبت شده و نام این کتاب‌ها را جست‌وجو نمایید تا بتوانید به‌راحتی این دو کتاب و یا حتی سایر کتاب برای افراد درونگرا را دانلود کرده و از مطالعه آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن