پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروز، کتاب‌های صوتی کم‌کم دارند جای کتاب‌های چاپی را می‌گیرند. چراکه برای دسترسی به آن‌ها تنها نیازمند یک گوشی هوشمند و اینترنت هستید. حال ما امروز در این مقاله سعی داریم لیستی از بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به‌راحتی به قالب صوتی کتاب‌های مورد علاقه یا مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

فیدیبو

فیدیبو جزو بهترین اپلیکیشن‌ کتاب صوتی به شمار می‌آید که احتمالاً قبلاً اسمش را شنیده‌اید. در سال 1392 فیدیبو فعالیت خود را آغاز کرد و با کسب حق انتشار دیجیتالی، انواع کتاب‌های شناخته شده را در دسترس کاربران خود قرار داد. البته از زمانی که گروه دیجی کالا فیدیبو را در سال 1395 خریداری کرد، محبوبیت آن افزایش یافت و به لطف بازاریابی و تبلیغات مؤثر، اکنون به‌عنوان بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی در حال فعالیت است. پس می‌توانید با فیدیبو به مجموعه‌ای بزرگ از کتاب‌های دیجیتال دسترسی داشته باشید و با هزینه کم‌تری نسبت به نسخه‌های چاپی، آن‌ها را خریداری کنید. این اپلیکیشن امکانات زیادی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است؛ ازجمله این امکانات می‌توان به دسترسی به بیش از 40000 کتاب دیجیتالی و صوتی، امکان دسترسی همزمان به یک حساب در فیدیبو از 3 دستگاه متفاوت، امکان مطالعه در تاریکی با استفاده از ابزار حالت شب، امکان تغییر فونت و متن کتاب به حالت دلخواه، وجود کتابخانه شخصی برای دسته‌بندی کردن کتاب‌های مدنظر کاربر اشاره داشت.

نوار

به گفته سازندگان نوار با دانلود اپلیکیشن آن، شما امکان دسترسی به کتابخانه وسیعی از پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی، سریال‌های صوتی و سایر محتوای صوتی را خواهید داشت. نوار دسترسی رایگان به برخی از قسمت‌های اپلیکیشن را ارائه می‌دهد اما اگر می‌خواهید به موارد بیشتری دسترسی داشته باشید، مستلزم به خریداری اشتراک هستید.

طاقچه

طاقچه یکی از اولین اپلیکیشن‌های کتاب‌خوانی بود که در ایران عرضه شد و بلافاصله بعد از معرفی و انتشار، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت و توانست به‌سرعت به شهرت نسبی برسد و در سال 1393 به‌عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های جشنواره رسانه‌های دیجیتال برگزیده شد.

طاقچه تقریباً بزرگ‌ترین آرشیو کتاب دیجیتال در بین تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی می‌باشد؛ چراکه دارای بیش از 50000 عنوان کتاب است! ازآنجایی‌که این اپلیکیشن هر هفته تعداد زیادی کتاب را رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، می‌تواند بهترین گزینه برای دسترسی آسان به انبوهی از کتاب‌های دیجیتالی و صوتی باشد.

البته ناگفته نماند که علاوه بر این شما می‌توانید با صرف هزینه اندکی برای خرید اشتراک آن به اسم “طاقچه بی‌نهایت” به تمامی کتاب‌های این اپلیکیشن در مدت مشخص شده‌ای، دسترسی داشته باشید. درواقع همین قابلیت منحصربه‌فرد طاقچه توانسته آن را در لیست محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی قرار دهد.

کتابراه

اپلیکیشن‌های فیدیبو و طاقچه دو رقیب اصلی کتابراه هستند و بدون شک از کتابراه شهرت بیشتری دارند اما بااین‌وجود، ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار کتابراه مانع از آن می‌شود که در لیست بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی و دیجیتالی از آن نام نبریم! چراکه هر کاربری می‌تواند به سبب طراحی قوی آن به‌راحتی با این اپلیکیشن ارتباط برقرار کند. درواقع توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن برای رضایت کاربران خود ارزش بسیار بالایی قائل هستند. از دلایل محبوبیت کمتر آن نسبت به رقیبان خود، می‌توان به این نکته اشاره کرد که کتابراه نسبت به رقبای خود کتاب‌های کم‌تری را در آرشیو خود دارد، اما کتاب‌های قرارگرفته در آن هم جذاب و هم مهم به شمار می‌روند. پس می‌توانید برای مدت طولانی از خواندن این کتاب‌ها لذت ببرید.

سبکتو

اگر از آن دسته افرادی هستید که وقت یا حوصله مطالعه کتاب را ندارند، سبکتو می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این اپلیکیشن به‌گونه‌ای تنظیم شده است که بتوانید به‌سرعت به خلاصه‌ای از کتاب مورد علاقه یا مورد نیازتان دسترسی داشته باشید و به آن‌ها گوش دهید. در سبکتو میکرو کتاب‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، کتاب‌هایی که قبلاً به‌طور کامل خوانده‌اید را در مدت زمانی کوتاه مرور کنید تا به شما کمک کند جزئیات کلیدی که فراموش کرده‌اید را دوباره به یاد بیاورید. پس با نصب این اپلیکیشن می‌توان به بسیاری از میکرو کتاب‌های صوتی و یا متنی، پادکست‌ها و میکرو مقالات دسترسی پیدا کرد.

کلام پایانی

ما در این مقاله تمامی تلاش خود را نموده‌ایم تا فهرستی کامل از بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی ایرانی جمع‌آوری کرده و از تمامی جوانب به بررسی آن‌ها بپردازیم. همچنین می‌توانید با جست‌وجو کردن نام اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی و اپ استور آن‌ها را به‌راحتی دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن