پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان

با پیشرفت تکنولوژی امروزه بسیاری از خدمات از جمله سرویس‌های خدمات بانکی، پرداخت قبوض و حتی خرید مواد غذایی از سوپرمارکت‌ها به‌صورت آنلاین و الکترونیکی شده است. در این بین کتاب‌های دیجیتالی نیز در حال جایگزین شدن بجای کتاب‌های چاپی‌اند. بنابراین با وجود اپلیکیشن‌های کتاب موجود در گوشی‌های هوشمند دیگر نیازی به حمل کتاب‌های چاپی سنگین نیست و به‌راحتی می‌توانیم به صدها کتاب در فضای اینترنت دسترسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشیم. پس همراه ما باشید تا لیستی از بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان را به شما ارائه دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

طاقچه

یکی از اولین اپلیکیشن‌های کتاب، طاقچه بود که البته در ابتدا با نام «کتاب من» منتشر شد و سپس به «طاقچه» تغییر کرد. در این اپلیکیشن بیش از 20000 کتاب برای دانلود رایگان موجود است و هر هفته نیز فهرستی از کتاب‌های جدید رایگان به کاربران این اپلیکیشن ارائه می‌شود. علاوه بر این کاربران می‌توانند قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید کتاب مدنظر خود، بخشی از آن را مطالعه نمایند. همچنین می‌توانند فونت و اندازه متن کتاب خود را تغییر دهند و آن را با توجه به نور محیط روی حالت روز یا شب بگذارند تا خواندن کتاب برایشان راحت‌تر شود. امکان هایلایت کردن قسمت‌‌های مورد توجه توسط ابزارهای اپلیکیشن نیز وجود دارد.

فیدیبو

در سال 1392 تقریباً همزمان با شروع فعالیت اپلیکیشن طاقچه، اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو نیز راه‌اندازی شد. فیدیبو سه سال بعد، جزو زیرمجموعه شرکت دیجی کالا قرار گرفت و دو سال دیگر نیز زمان برد تا اولین کتابخوان فارسی را تحت عنوان «فیدی بوک» به بازار معرفی و عرضه نماید. پس با تهیه دستگاه می‌توانید مستقیماً به حساب کاربری فیدیبو خود متصل شوید و کتابتان را مطالعه کنید. بنابراین چه با خرید فیدی بوک یا چه با نصب اپلیکیشن آن در گوشی همراه خود می‌توانید به 50000 کتاب، رمان و غیره – اعم از رایگان و غیر رایگان – دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، در این اپلیکیشن نیز شما امکان علامت‌گذاری متن، تغییر اندازه و فونت آن و استفاده از ابزار حالت شب یا روز را نیز خواهید داشت. فیدیبو نیز مانند طاقچه در طی چند ماه گذشته اقدام به ساخت کتابخانه عمومی مجازی کرده که تنها با پرداخت هزینه ثبت نام می‌توانید به این کتابخانه بپیوندید و بسیاری از کتاب‌های آن را به‌صورت رایگان مطالعه کنید.

کتابراه

بااینکه کتابراه نمی‌تواند رقیب قوی‌ برای طاقچه و فیدیبو باشد اما با این حال ما آن را در لیست بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان قرار داده‌ایم؛ چراکه کتابراه دارای طراحی کاربردی منحصر به فردی ازجمله تغییر فونت، اندازه، شکل و رنگ پس‌زمینه در حین خواندن، حاشیه‌نویسی و اشتراک‌گذاری آسان قسمت‌ های مدنظر از متن است. علاوه بر این‌ها کتابراه حاوی ده‌‌ها هزار کتاب متنی و صوتی رایگان است. همچنین کاربران می‌توانند هر هفته، یک کتاب پولی را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

سبکتو

این اپلیکیشن برخلاف رقبای خود، کتاب‌هایی در قالب میکروبوک یا نانوکتاب را (بجای نسخه‌ کامل آن کتاب‌ها) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با استفاده از این ایده خلاقانه سبکتو می‌توانید یک خلاصه جامع از کتاب‌های مدنظرتان داشته باشید تا در مدت‌زمان کوتاه‌تری آن کتاب‌ها را مطالعه یا مرور کنید و یا با ایده‌های اصلی آن آشنا شوید. هدف این اپلیکیشن این است که حتی در میان روزهای شلوغتان بتوانید حداقل زمان ممکن حتی نیم ساعت برای مطالعه یک میکروبوک یا نانوکتاب اختصاص دهید.

نوار

گاها بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بجای مطالعه کتاب مورد علاقه شان، به آن در حین انجام کارهای روزانه گوش دهند؛ پس اینجا استفاده از کتاب‌های صوتی بسیار مفید است. این اپلیکیشن حاوی سریال‌های صوتی و پادکست‌ها، داستان‌های کوتاه، رمان‌های گوناگون، زندگی‌نامه افراد سرشناس، کتاب‌های راهنمای موفقیت و مدیریت، دیوان شعر و ادبیات کلاسیک و غیره است. در بخش کپسول نوار نیز می‌توان به کتاب‌هایی با موضوعاتی مانند توسعه مهارت‌های فردی، جامعه‌شناسی، فلسفه و سیاست، روابط زناشویی، روانشناسی و خانواده، سبک زندگی، سلامت و تناسب‌اندام، بازاریابی و فروش و غیره دسترسی داشت. اما ناگفته نماند در این اپلیکیشن باید کتاب‌های صوتی و سایر محصولات را طریق اشتراک ‌های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا سالانه خریداری کرد.

کلام آخر؛ بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان متناسب با نیاز شما کدامیک است؟

تا اینجا توانستیم 4 نمونه از اپلیکیشن های شناخته شده را برای شما به‌صورت مختصر معرفی کنیم. هرچند اگر سری به مقالات قبلی سایت ما بزنید، می‌توانید توضیحات بیشتری درباره همین اپلیکیشن‌ها را مشاهده و مطالعه نمایید تا درکل راهنمای مناسبی برای شما در انتخاب بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن