پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی

همه از شلوغی و زندگی مهمانی طور خوششان نمیاد! بعضی از ما چیزهای ساده‌تری مثل خواندن کتاب و بازی‌های رومیزی بعد از شام با خانواده را ترجیح می‌دهیم. بنابراین در این مقاله خبرهای خوبی برای طرفداران پر و پا قرص کتاب وجود دارد؛ چراکه قرار است لیستی از بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی رایگان را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

لیست بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی

1. Goodreads

  • مقدم‌ترین اپلیکیشن در این لیست برای دوستداران کتاب!
  • قابل نصب و اجرا روی iOS، اندروید و مرورگر.
  • ویژگی جالب آن: اسکنر بارکد تلفن همراه که اجازه می‌دهد کتاب‌های چاپی را به لیست کتاب‌های دیجیتالی خود “برای مطالعه” اضافه کنید.

Goodreads اولین پلتفرم در بسیاری از رتبه بندی‎‌های جزو بهترین اپلیکیشن‌های کتابخوان رایگان قرار می‌گیرد؛ به دلیل آن که حاوی اطلاعات زیادی برای اهداف مختلف مطالعاتی است. ازجمله مجموعه‌‌های مختلف (مانند بهترین کتاب‌های سال 2019)، فهرستی از نقل‌قول‌ها و غیره. همچنین در این اپلیکیشن بیش از نود میلیون کاربر هم از جامعه نویسندگان و هم از جامعه خوانندگان کتاب و بیش از یک میلیارد کتاب وجود دارد! پس می‌توان گفت این اپلیکیشن یکی از جامع‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های موجود در فضای اینترنت برای دوستداران کتاب است.

2. Libby ارائه شده توسط OverDrive

  • بهترین گزینه برای دوستداران کتابی که دلتنگ کتابخانه‌های عمومی هستند!
  • قابل نصب و اجرا روی iOS، Android، Amazon.
  • ویژگی جالب: دقیقاً مانند کتابخانه‌های عمومی، باید اطلاعات کارت کتابخانه خود را وارد کنید تا فرآیند امانت گرفتن کتاب کامل شود!

اگر دلتان برای کتابخانه عمومی مورد علاقه‌تان تنگ شده است، می‌توانید نسخه‌های epub کتاب‌ها را در این اپلیکیشن مشاهده کنید و این اپلیکیشن به طرز شگفت انگیزی فرآیند امانت گرفتن کتاب‌ها را دیجیتالی کرده است و تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا به کتاب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

3. Wattpad

  • یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای دوستداران کتاب و حتی نویسندگان آماتور!
  • قابل نصب و اجرا روی iOS، اندروید، وب سایت.
  • ویژگی جالب: در این پلتفرم می‌توانید با کلاب مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید!

قابلیت‌های Wattpad بسیار بیشتر از یک اپلیکیشن ساده است. برای مثال ویژگی منحصربه‌فرد Wattpad این است که در آن می‌توانید استعداد خود را در نویسندگی به اشتراک بگذارید و با سایر علاقه‌مندان به مطالعه کتاب و داستان‌ نویسی دوست شوید و وارد کلابی شوید که همه دارای علایق مشترکی نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی دارند.

بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی

4. Inkitt

  • یکی از بهترین برنامه برای افرادی که عاشق خواندن و نوشتن هستند.
  • قابل نصب و اجرا روی اندروید، iOS.
  • ویژگی جالب: دارای کتابخانه عظیمی از کتاب‌های رایگان در ژانرهای گوناگون!

Inkit برنامه‌ای از یک انتشارات است که امکان دسترسی رایگان به کتاب‌های متعددی را به‌صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند و امکان دسترسی به آ‌ن‌ها را در کتابخانه دیجیتالی آفلاین شما می‌دهد. همچنین طراحی عالی و قابلیت کاربری این اپلیکیشن توانسته آن را به یکی از بهترین برنامه‌های کتاب تبدیل نماید.

5. Listy

  • یک شبکه اجتماعی برای برونگراهایی که عاشق خواندن و به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد کتاب هستند!
  • قابل نصب و اجرا روی اندروید، iOS.
  • ویژگی جالب: می‌توانید با سایر کاربران گروه‌هایی ایجاد کنید که از مطالعه کتاب لذت می‌برند. علاوه بر این Listy از هشتگ‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

Litsy اپلیکیشنی است که به خوبی می‌تواند شما را برای اجتماعی شدن آماده کند. در این اپلیکیشن می‌توانید ” لحظه مطالعه ” دوستان و حتی نویسندگان مورد علاقه خود را ببینید! بنابراین این ویژگی درون‌ برنامه‌ای Litsy سبب می‌شود که هنگام مطالعه با افراد دیگر نیز در ارتباط باشید و افکار و نظرات خود را در مورد کتاب‌ها حین مطالعه با آن‌ها در میان بگذارید.

بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی

6. Shelfie

  • نسخه دیجیتال کتابخانه شخصی شما!
  • قابل نصب و اجرا روی iOS، macOS.
  • ویژگی جالب: دوربین خود را به سمت یک کتاب بگیرید تا Shelfie نسخه دیجیتال آن را سریعاً بیابد!

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه در هر کتابفروشی کتاب می‌خرند، این برنامه کاملاً مناسب شماست؛ چراکه در این اپلیکیشن می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه خود را به‌راحتی پیدا و حتی یادداشت‌ هایتان را در یک قفسه دیجیتالی مرتب کنید. Shelfie امکان همگام‌ سازی کتابخانه‌یتان را با سایر دستگاه‌‌ها نیز می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی

کلام آخر

ما تا اینجا توانستیم شش مورد از پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن کتاب انگلیسی را در پلتفرم‌های مختلف به شما معرفی کنیم. همان‌طور که مطالعه کردید هر اپلیکیشنی دارای ویژگی خاصی است که آن را از بقیه متمایز می‌سازد. امیدواریم توانسته باشیم راهنمای خوبی برای انتخاب و نصب هر کدام از آن‌ها مطابق با سلیقه شما باشیم و شما بتوانید از این اپلیکیشن‌‌ها نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن