مقالات وب سایت

خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود

بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود از آن دسته کتاب‌هایی است که شمارا با نیروی درونتان آشنا می‌کند و شمارا به دنیایی پر از هیجان خواستن دعوت می‌کند. با خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود از نکات و تکنیک‌هایی برخوردار می‌شوید که می‌تواند شمارا با هدایت به سمت درست‌ترین تشخیص‌ها از سردرگم بودن در هزاران خواسته نجات دهد و مسیر رسیدن به آنچه به آن تعلق دارید را برایتان قابل‌دسترس کند.

در اغلب کتاب‌های موفقیت نویسنده آموزه‌ها و تجارب خودش را نسبت به نوع به دست آوردن موفقیت برای خواننده بازگو می‌کند و سعی می‌کند خواننده را متقاعد کند که روش‌های او می‌تواند در زندگی خواننده تأثیرات شگرفی را به همراه داشته باشد.

نیرو در کتاب بخواهید تا به شما داده شود

اما در کتاب بخواهید تا به شما داده شود از نیرو و قانونی صحبت به میان می‌آورد که ربطی به تجارب خود نویسنده برای موفق شدن ندارد. کتاب بخواهید تا به شما داده شود از رازی سربه‌مهر که سال‌هاست در درون ما

مسکوت مانده است پرده برمی‌دارد و ما را به اقیانوس بی‌نهایت متصل می‌کند.

نویسنده‌ای که عاشق نیروی درون شد

استر هیکس نویسنده و سخنران قدرتمند آمریکایی با همکاری همسرش جری هیکس در 30 کشور جهان و 50 ایالت در امریکا و اروپا کارگاه‌های تخصصی در مورد قانون جذب برگزار کرده‌اند و با انتشار یازده کتاب تاکنون انسان‌های بسیاری را با درون خود آشتی داده‌اند و آن‌ها را به محور پرقدرت و ماورایی بی‌نهایتی متصل کرده‌اند.

استر و جری هیکس با استفاده از یک گروه غیر فیزیکی به نام آبراهام پایشان را از دنیای ذهنی خود و قوانین تجربی دنیای بیرون فراتر گذاشتند و خودشان را به آبراهام وجودشان متصل کردند. جری هیکس به‌واسطه قانع نبودن به همین تجربیات مادی و کنجکاوی او به مسائل متافیزیک درافزایش رشد و آگاهی استر بسیار مؤثر بود. استر هیکس در طی بیست سال با برگزاری کارگاه‌های قانون جذب توانسته مفهوم اصلی این قانون را به‌روشنی به دیگران منتقل کند. بعد از خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود شما می‌توانید نیرویی را در درون خود تجربه کنید.

خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود

نیروی آبراهام چه کسانی را سحر می‌کند

معمولاً این اشخاص نیستند که کتاب‌ها را انتخاب می‌کنند بلکه این مدار و ارتعاش آن‌هاست که آن‌ها را به سمت خواسته ها و اجابت آن‌ها راهنمایی می‌کند پس می‌توان گفت خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود همچون چراغ راهنمایی برای:

  • کسانی است که به دنبال فهمیدن مفهوم در (حال زیستن) هستند.
  • کسانی که می‌خواهند از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواه خودشان برسند.
  • کسانی که کنجکاو چرا و چگونه وقایع زندگی‌شان هستند.
  • کسانی که به دنبال راهکارهای عملی برای تجربه خواسته‌های خود هستند.
  • کنجکاوانی که مشتاق باز کردن کوله‌پشتی قبل از ورود با این دنیا هستند.
  • کسانی که می‌خواهند برای رسیدن به خواسته‌هایشان تکنیک‌هایی از جنس نیروی درون خود دریافت کنند.

نگاه افراد موفق به کتاب

  • این اثر یکی از قدرتمندترین کتاب‌هایی است که من تاکنون خوانده‌ام. به خاطر محتوای خاصی که دارد می‌تواند کل زندگی یک فرد را تغییر بدهد؛ این کتاب گنجی برای زندگی است. (نیل دونالد والش، نویسنده مکالمات باخدا)
  • شما خوشبختانه می‌توانید از تفکر کسانی که به‌طور دائم به منبع انرژی متصل هستند، استفاده کنید. علاوه بر این، کتاب به زبانی نوشته‌شده که به‌راحتی آن را می‌فهمید و می‌توانید فوراً آن را عملی کنید. (دکتر وین د. دایر، نویسنده کتاب نیروی قصد)
  • تعالیم آبراهام هیکس، من را به اعتمادبه‌نفس، هدف و اشتیاق زندگی سوق داده است. نوشته‌های این کتاب از قدرتمندترین و تحول‌آفرین‌ترین مواردی هستند که من تاکنون دیده‌ام؛ آن‌ها را زندگی کنید. (آلن کوهن، نویسنده نفس عمیق زندگانی)

رازی که بعد از خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود برملا می‌شود

بعد از خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود شما می‌توانید نیرویی را در درون خود تجربه کنید که توصیف و لمس ان توسط حواس و یا حتی چشمانتان محال است. راز شیرینی که با خواندن این کتاب برملا می‌شود شناخت خود از بعد جدیدی به نام ارتعاش است. شناخت این راز می‌تواند شما را با چگونه هماهنگ شدن با ارتعاشات جهان هستی مانند روابط، ثروت واعتماد به نفس آشنا کند. این کتاب تجسم خلاق شما را فعال می‌کند ومی توانید باکار کردن بر روی نیروی تمرکز خود، جعبه جادویی درونتان را بازکنید.

خواندن این کتاب موجب می‌شود شما در انتخاب خواسته‌های واقعی‌تان متبحر شوید و با داشتن لینک این کتاب و مراجعه به سایت افکار مثبت و استفاده از چندین تکنیک معجزه‌آسا، شما می‌توانید در گوی قدرتمند درونتان اجابت شدن تمام خواسته‌هایتان را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *