پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

خودت را به فنا نده

کتاب خودت را به فنا نده

در کتاب خودت را به فنا نده خواهیم آموخت،از نظر بیشاپ نویسنده این کتاب و پس از خواندن کتاب‌های مختلف مانند کتاب‌های خودیاری لازم است، در کنار همه‌ی این تغییرات درونی به دنیای بیرون قدم بگذاری و وارد عمل شوی؛ زیرا اگر دائما منتظر تغییر شرایط درونیمان باشیم ممکن است هرگز زمان مناسبی که افسرده و غمگین و آشفته نباشیم نرسد و این قطعا حسرت بزرگی برای ما ایجاد می‌کند.

جستار هایی از کتاب خودت را به فنا نده:

“در کتاب خودت را به فنا نده، دست‌چینی از اظهارنظرهای شخصی درباره اختیار داشتن، زندگی بخشیدن، متعالی بودن و جسارت داشتن جمع کرده‌ام تا با عمل به آن‌ها در زندگی‌ات هر روز بهتر و بهتر شوی. همچنین صحبت‌ها و گفتارهایی از فلاسفه، شخصیت‌های مهم تاریخی و نکته‌هایی از یافته‌های علمی هم در این کتاب خواهی یافت که همه آن‌ها به نگرشم پروبال بیشتری می‌دهند. در حالی که همه این موارد خوب و عالی هستند، اما تنها راهِ مطالعه و تعامل با این کتاب این است که آن را در خودت جستجو کنی، و گفته‌هایم را امتحان کنی. برای اندیشیدن، اندیشیدن به خود و تجربه کردنِ آن، وقت بگذار. هیچ دانش و حکمتی بالاتر از دانشی که خودت آن را تجربه کرده باشی نیست.

“یکی از زیباترین اتفاق‌ها درباره نگاه سختگیرانه به زندگی و اهدافت این است که مجبورت می‌کند مسیر رسیدن به آن‌ها را مدام ارزیابی کنی.”

“دکتر بروس لیپتون، دانشمند مشهور دی‌ان‌ای و سلول‌های بنیادین، در تحقیقاتش به این نکته پی برد که نود و پنج درصد فعالیت‌های روزانه ما با ضمیر ناخودآگاهمان کنترل و هدایت می‌شود. لحظه‌ای به این موضوع فکر کن. یعنی تنها بخش بسیار بسیار جزئی از تمام کارهایی که انجام می‌دهی یا تمام حرف‌هایی که می‌زنی از روی خواست و اراده خودت است.”

“وقتی هیچ انتظاری نداشته باشی، قطعا در لحظه زندگی می‌کنی. تو نگران آینده یا پس زدنِ گذشته نیستی. تو هر موقعیتی را که برایت پیش بیاید با آغوش باز می‌پذیری. وقتی هر چیزی را پذیرا باشی، البته به این معنی نیست که با آن موافق یا راحت هستی، بلکه به این معنی‌ست که مالک آن و مسئول آن هستی. به یاد بیاور که وقتی مالک یا مسئول چیزی باشی، می‌توانی همیشه آن را تغییر دهی. گاهی اوقات این موثرترین راه برای حل کردن «دشواری‌هایت» است.”

معرفی کتاب خودت را به فنا نده

گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ نویسنده کتاب خودت را به فنا نده، یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است.

بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند اشتیاق و هدف اصلی بیشاپ در زندگی، رهاسازی پتانسیل‌های بکر افراد مختلف است؛ بنابراین اگر علاقه‌مند هستید که زندگی خود را متحول کنید، گری جان بیشاپ کسی است که می‌تواند با آموزه‌های خود به شما کمک کند. ممکن است از کارهایی که خود او انجام داده نیز الهام بگیرید، اما حتی بیشتر از آن، انگیزه پیدا خواهید کرد که به این فکر کنید که زمانی که از راه کنونی خود خارج شدید، چه کاری را می‌توانید به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

سخن پایانی

بسیاری از ما ممکن است در لحظاتی از زندگی به این نتیجه رسیده‌ باشیم که مسیری که تاکنون از خود در زندگی‌مان برجای گذاشته‌ایم پر از نواقص و درد و رنج‌هایی است که می‌توانستیم از بروز آنها جلوگیری کنیم. می‌توانستیم با برخی تغییرات در رفتار و عملکرد خود زندگی بهتر و با آرامش بیشتری را تجربه کنیم. می‌توانستیم از این درجا زدن‌های طولانی مدت رها شویم و رو به جلو حرکت کنیم. کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر نیک فرجام می‌تواند به کسانی اختصاص داشته باشد که چنین روندی را تجربه کرده‌اند و در تلاش برای تغییر آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن