پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

جامع ترین لیست اپلیکیشن‌های مفید برای افراد کتابخوان

اگر به دنبال لیستی از اپلیکیشن‌های مفید برای افراد کتابخوان هستید، پس حتماً با مزایای کتاب‌های الکترونیکی به خوبی آشنایید. ما در این مقاله تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا به معرفی شش مورد از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کتابخوان بپردازیم. پس تا انتها مقاله همراه ما باشید.

طاقچه

اپلیکیشن کتابخوان طاقچه یکی از اولین و بهترین اپلیکیشن‌های کتابخوانی در ایران می‌باشد. چراکه از طریق آن می‌توان به یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های الکترونیکی داخلی و خارجی دسترسی پیدا کرد و کاربران می‌توانند تنها با جست‌وجو عنوان کتاب مورد نیاز و یا مورد علاقه خود، در کمترین زمان کتاب‌ مورد نظر خود را پیدا کرده و در فضای این اپلیکیشن به مطالعه آن‌ بپردازند. همچنین قابل ذکر است که این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل‌دسترس است.

فیدیبو

فیدیبو یک اپلیکیشن ایرانی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت آنلاین به کتاب‌ها و مجلات گوناگون دسترسی پیدا کنند. با فیدیبو می‌توانید به‌راحتی از بین هزاران عنوان مختلف کتابتان را انتخاب کرده و آن را به‌صورت آنلاین دانلود کنید تا در هر زمان و مکانی آن‌ها استفاده نمایید. علاوه بر این، فیدیبو این امکان را نیز به شما می‌دهد تا با دوستان خود به‌صورت گروهی روی یک کتاب کار کنید و تبادل‌نظر داشته باشید. درکل فیدیبو یک پلتفرم جامع برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

کتابراه

کتابراه نیز یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوان ایرانی است که قابل استفاده روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد و با این اپلیکیشن می‌توانید به کتاب‌های خود در قالب الکترونیکی دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به‌راحتی مطالعه نمایید. این اپلیکیشن دارای گزینه‌های مختلفی ازجمله تغییر فونت، اندازه و رنگ متن، نشانه‌گذاری صفحات و غیره است. البته با پرداخت حق عضویت در این اپلیکیشن امکان دسترسی به بخش بزرگی از کتاب‌های فارسی و خارجی نیز را خواهید داشت.

نوار

نوار هم به‌عنوان یک اپلیکیشن کتابخوان ایرانی به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت آنلاین یا حتی آفلاین کتاب‌ مدنظر خود را در قالب الکترونیکی در گوشی همراه خود مطالعه نمایید. این اپلیکیشن دارای بیش از ۲۵ هزار کتاب و با موضوعات مختلف است. همچنین دارای قابلیت‌هایی ازجمله علامت‌گذاری، جست‌وجو و غیره است. قابل ذکر است که نوار را می‌توانید رایگان دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

شنوتو

شنوتو را می توان یکی از برترین اپلیکیشن‌ های کتابخوانی ایرانی دانست؛ به دلیل آن‌که این اپلیکیشن با قابلیت‌های متعدد و جذاب، به کاربران این امکان را می‌دهد تا کتاب‌های صوتی را به‌صورت آنلاین یا آفلاین گوش دهند! همچنین شنوتو دارای مجموعه بزرگی از کتاب‌های الکترونیکی است که می‌توانید به‌صورت رایگان آن‌ها را دریافت کنید. این برنامه با قابلیت کاربری آسان و کارآمد، تجربه خواندن و گوش دادن به کتاب را برای شما لذت‌بخش تر می‌کند.

سبکتو

سبکتو نیز نوعی اپلیکیشن کتابخوان ایرانی می‌باشد که قابلیت دسترسی به بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب را دارد. همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های منحصر به فردی ازجمله امکان جست‌وجو، فیلتر کردن کتاب‌ها بر اساس نام نویسنده یا عناوین متفاوت است و به کاربران امکان مشاهده و نظر دهی درباره کتاب‌های متفاوت را نیز می‌دهد. اپلیکیشن سبکتو با پشتیبانی از زبان فارسی، کاربران را قادر می‌سازد تا به‌راحتی وارد دنیای از کتاب‌های فارسی پویای امروزه شوند.

جمع بندی: اپلیکیشن‌های مفید برای افراد کتابخوان کدام است؟

خب تا اینجا متوجه شدید که فیدیبو و طاقچه از اولین و بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های کتابخوان ایرانی هستند و البته در درجه دوم اپلیکیشن کتابراه نیز قرار می‌گیرد. درست است که این اپلیکیشن دارای کتاب‌های محدودتری نسبت به دو اپلیکیشن قبلی است اما به علت قابلیت‌های کاربری منحصربه‌فرد خودش بسیار محبوب و پرطرفدار است. در ادامه می توان از اپلیکیشن نوار را به عنوان بهترین گزینه برای گوش دادن به کتاب صوتی نام برد. هرچند که در شنوتو هم می توان به محتواهای زیادی نظیر کتاب‌های صوتی، پادکست و حتی موسیقی دسترسی داشت. در آخر نیز می توان سبکتو را به عنوان بهترین اپلیکیشنی که خلاصه کتاب‌ها را ارائه می‌دهد، معرفی کرد. حال با تکیه بر توضیحات مقاله ما که لیستی از اپیکیشن های مفید برای افراد کتابخوان را به شما ارائه داده است و همچنین بر اساس نیاز و علاقه خودتان می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نموده و از نصب آن بهترین استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن