پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

جامع‌ترین سایت برای خرید آنلاین کتاب در مشهد

اگر برای شما سؤال پیش آمده است که تفاوت اصلی بین انواع قالب کتاب‌ها در چیست و نیازمند راهنمایی درست برای خرید آنلاین کتاب در مشهد هستید، باید به شما بگوئیم به بهترین سایت سر زده‌اید! چراکه ما در این مقاله سعی کرده‌ایم هر آنچه نیاز است برای خرید بهترین قالب کتاب بر اساس نیاز یا علاقه‌تان را بدانید، در اینجا به‌طور کامل شرح داده‌ایم.

خرید آنلاین کتاب در مشهد
خرید آنلاین کتاب در مشهد

چرا برای خرید آنلاین کتاب در مشهد، کتاب‌های صوتی یا دیجیتالی بهترین گزینه هستند؟

  • دسترسی آسان به کتاب‌های صوتی و دیجیتالی

با پیشرفت تکنولوژی امروزه می‌توان تعداد زیادی فایل صوتی و یا فایل دیجیتالی کتاب‌ها را در اختیار مخاطبان قرار داد که این افراد می‌توانند با خرید آنلاین کتاب صوتی و یا دیجیتالی در اسرع وقت، به کتاب مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در اینجا به این نکته نیز می‌توان اشاره کرد که برای گوش دادن به کتاب صوتی یا خواندن کتاب دیجیتالی محدودیت زمانی یا مکانی‌ وجود ندارد. برای مثال یک کتاب صوتی را می‌توان در حین تمیز کردن خانه، رانندگی به محل کار، انجام فعالیت بدنی و یا حتی در صف انتظار در نانوایی گوش کرد! علاوه بر این کتاب‌های دیجیتالی نیز دارای ویژگی‌های بسیاری ازجمله امکان یادداشت‌برداری، مشخص نمودن صفحه خوانده شده، امکان جست‌وجوی کلمات یا عنوان مدنظر هستند که در کتاب‌های چاپی این قابلیت‌ها یافت نمی‌شود.

  • جلوگیری ازهدر رفتن زمان و استفاده بهینه از زمان های مرده

شما می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و از کتاب‌های صوتی و دیجیتالی در محیط‌های مختلف استفاده نمایید. برای مثال می‌توانید در حین رفت‌وآمد یا در اوقات فراغت خود، مشغول گوش کردن یا مطالعه کتاب الکترونیکی باشید و از آن لذت ببرید.

  • قابلیت انتخاب موضوع بر اساس سلیقه شخصی

مخاطب مختار است که در بیشتر زمینه‌های مورد علاقه خود جست‌وجو کند و کتاب مورد نظر خود را به‌صورت اینترنتی دانلود کرده و آن را مطالعه نموده و یا به آن گوش دهد. درصورتی‌که برای خرید کتاب چاپی با همان موضوع نیاز است زمان زیادی را برای جست‌وجو در کتاب‌فروشی‌ها سپری کند.

  • گزینه ایده آل برای کسانی که مسن، بیمار و یا ناتوان هستند.

این دسته از افراد به علت سهولت استفاده از کتاب‌های دیجیتالی یا صوتی می‌توانند از زمان استراحت خود نهایت بهره را ببرند و همچنین استفاده از این قالب کتاب‌ها برای خواندن یا مطالعه کتاب مورد علاقه‌یشان می‌تواند بسیار مفید و لذت‌بخش باشد. ناگفته نماند که کتاب‌های صوتی بهترین گزینه برای افراد نابینایی که علاقه‌مندند به کتاب و کتاب‌خوانی نیز می‌باشد.

  • جلوگیری از قطع درختان و کاهش استفاده از کاغذ
خرید آنلاین کتاب در مشهد
خرید آنلاین کتاب در مشهد

ازآنجایی‌که کاغذ با استفاده از درختان ساخته و تولید می‌شود، انتشار محتوای الکترونیکی (اعم از کتاب‌های دیجیتالی و صوتی) به‌جای چاپ آن، استفاده از کاغذ و در نتیجه قطع درختان را کاهش می‌دهد. بدین روش نیز می‌توان از محیط ‌زیست محافظت نموده و از کمبود اکسیژن جلوگیری کرد.

  • قیمت کمتر آن‌ها در مقابل کتاب‌های چاپی

کتاب‌های صوتی و دیجیتالی بسیار ارزان‌تر از کتاب‌های کاغذی هستند؛ به دلیل آن‌که تولید و انتشار کتاب‌های چاپی فرآیندی گزاف و زمان‌بر است. درصورتی‌که کتاب‌های دیجیتالی قابلیت به اشتراک گذاری آسان و انتشار سریع در فضای اینترنت را دارند که به مخاطبان بیشتری، امکان دسترسی به کتاب‌ها را خواهد داد.

  • دارای ویژگی بروزرسانی

بسیاری از افراد برای داشتن نسخه‌های جدید کتاب چاپی مورد نظر خود مستلزم به صرف هزینه و خرید مجدد آن هستند، درحالی‌که می توان با یک‌بار خریداری کتاب دیجیتالی و یا صوتی، آن‌ها را به‌راحتی به‌روزرسانی کرد و به نسخه جدید آن‌ها دسترسی داشت.

درکل می توان گفت نقطه‌ضعف اصلی کتاب‌های چاپی، گران بودن تولید و خرید آن‌هاست. علاوه بر این آن‌ها فضای فیزیکی زیادی را اشغال می‌کنند و حمل‌ونقل آن‌ها سنگین‌تر و دشوارتر از کتاب‌های الکترونیکی است. کتاب‌های چاپی به‌راحتی آسیب می‌بینند؛ چراکه همواره در معرض پارگی، خیس یا کثیف شدن هستند. همه این‌ها می‌تواند دلایل خوبی برای ارجحیت دادن به کتاب‌های صوتی و دیجیتالی در دنیای مدرن امروز باشد.

معتبرترین سایت برای خرید آنلاین کتاب

ما در سایت افکار مثبت بسیار مفتخریم که می‌توانیم کتاب‌های گوناگونی در سبک‌های مختلف ازجمله کتاب‌های درسی و غیردرسی را با کمترین قیمت به شما ارائه دهیم. کافیست برای خرید آنلاین کتاب در مشهد، عنوان کتاب مورد نیاز و یا مورد علاقه‌یتان را در سایت ما جست‌وجو کرده و به‌ آسانی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن