پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

بهترین کتاب های پیشرفت شخصی

بهترین کتاب های پیشرفت شخصی

اگربه دنبال پیشرفت شخصی هستید بهترین راه برای رسیدن به مقصد مطالعه بهترین کتاب های پیشرفت شخصی است. ما در این مقاله به برسی این کتاب‌ها می‌پردازیم. ولی درابتدا باید بدانیم پیشرفت شخصی چیست؟

پیشرفت شخصی چیست؟

یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشرفت شخصی، تمرین و تمرکز بر هدف است. با تمرکز بر هدف و اصرار برای رسیدن به آن، شما می‌توانید انگیزه و انرژی لازم برای پیشرفت در کارها و زندگی خود را به دست آورید. تکنیک دیگری که می‌تواند به شما در رشد شخصی تاثیر‌گذار باشد، تداوم برای یادگیری است. با عادت به یادگیری، مهارت‌های خود را با پیشرفت تکنولوژی همراه خواهید کرد لازم به ذکر است؛ بهبود مهارت‌های ارتباطی و همکاری در کارها و زندگی شخصی در اولویت هستند. شما ازین طریق می‌توانید در کارها و زندگی خود به مقدار بیشتری به سمت پیشرفت حرکت کنید و در برقراری ارتباط با دیگران به مشکل بر نخورید. تداوم برای بهبود مهارت‌های ذهنی و ایده‌پردازی می‌تواند به شما در پیشرفت شخصی کمک کند. با تفکر خلاق و توانایی برخورد مناسب با مشکلات، شما علاوه بر کمک به اطرافیان خود می‌توانید رابط شخصی خود را بهبود ببخشید و هدف‌دار به سمت جلو حرکت کنید.

ویژگی بهترین کتاب های پیشرفت شخصی

  • کمک می کند برای رشد وپیشرفت خودتان را بالا تر ازتوانایی هایتان قرار دهید

برای بهبود مهارت‌های خود، باید اهل ریسک باشید و علاوه بر آگاهی به نواقص خود پذیرای خطرات باشید. رشد و پیشرفت فقط زمانی اتفاق می‌افتد که با چالش مواجه شوید. قبل از تصمیم‌گیری و ارزیابی یک موقعیت، از ارزشی‌که آن‌کار به شما اضافه می‌کند مطمئن شوید، پس از اتخاذ تصمیم، همراه با اعتماد به نفس به انجام فعالیت بپردازید.

  • به شما قدرت تفکر انطباق پذیر میدهد

زندگی دارای اتفاقات مختلف و غیر‌مترقبه است. ممکن است انتظارات ما در این اتفاقات برآورده نشود. با افزایش سطح تطابق پذیری، علاوه بر بهبود مهارت‌های خود، راحت‌تر در دنیای پر از تفاوت پیشرفت کرده و راه خود را پیدا می‌کنیم.

  • اطلاعاتی که جزدر بهترین کتاب های پیشرفت شخصی جای دیگری نمیتوانید بدست آورید

در هر موقعیتی، شما از جهان پیرامون اطلاعات خود دریافت می‌کنید. حتی اطلاعات ناخواسته می‌توانند به شما کمک کنند و برای مشکلات آینده موثر باشند. هیچ تجربه یا اطلاعاتی بی‎ارزش نیست.

  • کمک به شما درنه گفتن

برای خدمت به دیگران درست این است که ابتدا به شناخت مناسبی ازخود برسید. با قرار دادن نیازهای شخصی در اولویت، می‌توانید بهتر به دیگران کمک کنید و به آسانی در برابر خواسته‎های غیر منطقی دیگران بگویید.

معرفی بهترین کتاب های پیشرفت شخصی

  • 12ستون موفقیت

 در هر روز فرصت های فراوانی وجود دارد اما ما باید از آن فرصتی بهره ببریم که در راستای اهداف مهم ما باشد. درصورت بی‌برنامگی برای زندگی، دیگران به خود اجازه می‌دهند برای ما برنامه مشخص کنند.

  • خودت را به فنا نده

بیشتر ما از والدینمان انتظار داریم که همیشه طبق یک روش مشخص رفتار کنند، یا نیازهای ما را پیش‌بینی کنند و دقیقا بدانند چه در دل ما می‌گذرد، حتی شده از طریق اعتقادات بی پایه؛اما نیاز است بدانیم پدر ومادذر ما نیز همانند ما اولین زندگی خود را تجربه می‌کنند، دارای نواقصی هستند و مجموعه‌ای از احساسات و افکار پیچیده هستند.

  • خودت باش دختر

از باورکردن دروغ‌هایی که در موردتان گفته می‌شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید. به عبارتی زندگی باید به معنای زندگی‌کردن باشد.مقایسه کردن لذت را می‌کشد. تنها فردی‌که باید از او بهتر باشی، فردی است که دیروز بوده‌ای. تو همان کسی می‌شوی که به تو دیکته می‌شود. سنگ‌هایی که اغلب به طرف بقیه پرتاب می‌کنیم، در واقع همان سنگ‌هایی هستند که قبلا به سمت‌مان پرتاب شده‌اند.

  • اثر مرکب

به خودتان اجازه دهید که بروید و آن کار را اشتباه انجام دهید. انتظار نداشته باشید که همیشه آن‌را درست انجام دهید. این انتظار، از انجام هر کاری جلوگیری می‌کند. یک روال روزانه که بر اساس عادات و انضباطی خوب بنا شده است، بهترین‌ها را در میان ما از بقیه متمایز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن