پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

بهترین کتاب های موفقیت

بهترین کتاب های موفقیت

خواندن بهترین کتاب های موفقیت در حیطه‌های پیشرفت حتی با وجود بیان راهکارهای تاثیر‌گذار، تنها اطلاعات منفعل است و به تعبیری می‌توان گفت فقط بیان شده است. در راستای کسب موفقیت، مطالعه کردن و کسب دانش یک امر ضروری و در عین حال ناکافی است. ما در اصل برای یادگیری راه موفقیت، دانش را می‌آموزیم، سپس آن را به‌کار می‌اندازیم، و در آخر به نتیجه می‌رسیم. بهترین کتاب های موفقیت، نه تنها دانش اولیه را در اختیار افراد قرار می‌دهند، بلکه انجام دادن درراستای هدف را به شیوه موثر را نیز نشان می‌دهد. و در انتها شما دانش این‌را خواهید داشت که چگونه پیش‌آمد های مختلف را با استفاده از روش‌های ارائه‌ شده حل کنید و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

بهترین کتاب های موفقیت

تاثیرات بهترین کتاب های موفقیت بر زندگی

مطالعه و تمرکز بالا: کوتاه شدن راه موفقیت

افراد موفق این توانایی را دارند که مدت زمان طولانی‌تری خود را متمرکز به‎ کاری کنند. مطالعه فرآیندی زمان‌ بر است و بر خلاف بهترین کتاب های موفقیت، اگر کتاب مورد نظر قطور باشد ممکن است شما از خواندن آن سر‌باز بزنید و این طبیعی است که افراد در حین مطالعه به خود استراحت ‌دهند. اما اگر خواننده علاقه‌‌مندی باشید؛ غرق در خواندن می‌شوید و می‌توانید کتاب را حتی بیش از یک روز زمین نگذارید. بدین‌گونه درباره‌ی هر کار دیگری که تصمیم به انجامش را دارید نیز به همین صورت عمل میکنید؛ پس این می‌تواند به عنوان یک فاکتور برای موفق شدن در نظر گرفته شود.

مشخص کردن اهداف: نیازمندی موفقیت

دوست‌داران مطالعه هر بار که با کتاب مناسب و جذاب رو‌به‌رو می‌شوند برای خود برنامه‌ریزی می‌کنند. مثلا هدف می‌تواند بدین صورت باشد که که قبل از اینکه سراغ هر کار دیگری بروند آن کتاب را بخوانند،یا با خود قرار میگذارند مطالعه را متوقف نخواهد کرد تا یک مفهوم مشخص در ذهنشان به خوبی جا بیفتد. در هر صورت این موضوع می‌تواند نشان دهد که این افراد با جدیت تلاش می‌کنند هر مطلبی که می‌خوانند برایشان یک نتیجه‌ی مفید به دنبال داشته‌ باشد. در نتیجه این افراد راحت‌تر می‌توانند با مطالعه بهترین کتاب‌های موفقیت، به موفقیت دست یابند زیرا لازمه‌ی موفق شدن داشتن برنامه‌ریزی است.

استفاده مناسب از زمان

در بهترین کتاب‌های موفقیت، غالبا بیان شده‌است که افرادی که به دنبال کسب بهترین نتایج در زندگی هستند؛ از هدر‌رفت زمان دوری می‌کنند. به عبارتی در حقیقت ما تعیین می‌کنیم که زمان را چگونه سپری کنیم، افرادی که اهل مطالعه هستند؛ ممکن است از کمترین زمان برای مطالعه استفاده کنند، اما به جای این‌که این زمان کم را محدود تصور کنند، به چشم یک فرصت به آن نگاه می‌کنند که می‌توان صرف مطالعه کرد و نکات تازه‌ای برای به کار‌گیری در زندگی و نزدیک شدن به قله ی موفقیت بدست‌آورد.

زاویه دید متفاوت و گسترده

توانایی برسی یک موضوع از زوایای مختلف، یک هنر است و افراد موفق با توجه به هوش و مطالعات زیاد می‌توانند تمام زوایای یک موضوع را برسی کنند. به عبارتی می‌توان گفت به این دلیل که در مسیر آموخته‌های خود توانسته‌اند دیدگاه‌های مختلفی را برسی کنند، با نگرشی گسترده به سمت بهترین راه موفقیت حرکت می‌کنند.

کسب مهارت در نوشتن و سخن گفتن

بهترین سخنرانان درطول زندگانی بشریت همگی مشتاق به نوشتن بهترین کتاب‌های موفقیت هستند و همین افراد به عنوان الگو در جامعه در نظر گرفته می‌شوند. افراد موفق برای خود الگو انتخاب می‌کنند و از آنچه که از این الگوها یاد می‌گیرند برای پیش بردن اهداف و انگیزه‌های خود استفاده می‌کنند.

چند کتاب از بهترین کتاب های موفقیت

  • تمرکز روی هدف
  • اثر مرکب
  • خودت باش دختر
  • خودت را به فنا نده
  • 12ستون موفقیت

سخن پایانی

یکی از دلایلی که افراد موفق به مدارج بالایی دست پیدا می‌کنند، این است که زمان زیادی را جهت یادگیری و آموختن صرف می‌کنند. برای این‌گونه افراد مطالعه کردن فقط یک سرگرمی نیست، بلکه فرصتی برای گسترش آموخته‌های خود است. این افراد هر زمان که شروع به مطالعه کتابی می‌کنند به دنبال به پایان رساندن آن یا گذراندن وقت نیستند، بلکه می‌خواهند بر دانسته‌های خود بیافزایند. پس این افراد به دنبال آگاهی بیشتر جهت درس گرفتن و به کار بردن آموخته‌ها از بهترین کتاب های موفقیت، در زندگی خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن