پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

بهترین سایت برای خرید آنلاین کتاب در ارومیه

خرید آنلاین کتاب در ارومیه

ما در این مقاله سعی داریم در ابتدا به یک سری از معایب غیرقابل انکار کتاب‌های چاپی بپردازیم و سپس جایگزین بهتری برای آن‌ها؛ یعنی کتاب‌های صوتی و دیجیتالی را به شما معرفی کرده و با یکدیگر نیز مقایسه نماییم. همچنین در انتها شما را برای خرید آنلاین کتاب در ارومیه راهنمایی خواهیم کرد.

خرید آنلاین کتاب در ارومیه: قسمت کتاب‌های صوتی

خرید آنلاین کتاب در ارومیه
خرید آنلاین کتاب در ارومیه

با استفاده از کتاب‌های صوتی می‌توانید در مدت زمان کم‌تری، کتاب‌های بیشتری بخوانید. این کتاب‌ها تنها بر شنوایی شما تکیه دارند و به همین دلیل می‌توان کتاب را در حین انجام کارهای دیگر مانند کارهای روزمره، مطالعه و یا گوش کرد. هر یک از ما بخشی از هر روزمان را صرف رفت و آمد به محل کار و غیره می‌کنیم. اگر دقت کرده باشید اغلب مردم در این زمان مشغول نگاه کردن به اطراف، گفتگو با دیگران و غیره هستند. در این شرایط استفاده از هندزفری برای گوش دادن به یک کتاب صوتی می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چرا که با انجام این کار، زمان آزاد خود را به حداقل می‌رسانید و از اتلاف وقت خود جلوگیری می‌کنید. حرکت در حین مطالعه نیز می‌تواند برای برخی افراد سردرد و حالت تهوع ایجاد کند. کتاب صوتی با حذف نیاز به نگاه کردن و دنبال کردن خطوط نوشته شده، از این دست مشکلات جلوگیری می‌کند. برخی دیگر از مزایای کتاب صوتی به شرح زیر است:

  • کتاب صوتی در شرایط مختلف، حتی در تاریکی و یا حین رانندگی قابل استفاده است.
  • در صورت گوش کردن آن توسط راوی خوب، ماهر و کاربلد، کتاب برای شما جذابیت بیشتری به دنبال دارد و این موضوع می‌تواند افراد بیشتری را به مطالعه کتاب ترغیب کند.
  • با یک بار تهیه کتاب، به روزرسانی های بعدی آن نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

خرید آنلاین کتاب در ارومیه: قسمت کتاب‌های دیجیتالی

ما می‌توانیم کتاب‌های دیجیتالی را در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها یا صفحات وب خود به راحتی بخوانید و با استفاده از ویژگی‌هایی مانند تنظیم نور، خواندن را برای خودتان ساده‌تر کنید. از دیگر مزایای استفاده از این قالب کتاب‌ها می‌توان به این اشاره کرد که اگر بخواهید چندین کتاب را همزمان بخوانید تا بخش‌های مختلف آن‌ها را با هم مقایسه کنید و افکار نهایی خود را بنویسید، کتاب دیجیتالی کاملاً به کارتان می‌آید. پس در نظر داشته باشید که ساخت محتوای آموزشی با این تکنیک نیز بسیار کمک کننده است.

خرید آنلاین کتاب در ارومیه

کتاب‌های دیجیتالی محدودیت مکانی مخاطب را از بین می‌برند و به راحتی از راه دور قابل دسترسی هستند. این واقعیت باعث شده است که استفاده از این قالب کتاب‌ها در بسیاری از مؤسسات و مراکز آموزشی آنلاین ترجیح داده شود. با انجام این کار، دسترسی به منابع مورد نظر ساده می‌شود و مسائل ناشی از فاصله به راحتی از بین می‌روند. برای نگهداری از این نوع کتاب‌ها به فضای بزرگی نیاز ندارید؛ زیرا تعداد قابل توجهی از آن‌ها را می‌توانید به راحتی در گوشی هوشمند خود جمع آوری کنید. بنابراین جابه‌جایی و انتقال این قالب کتاب‌ها بسیار آسان است و با استفاده از ابزارهای ارتباطی دیجیتالی، می‌توان مطالب را در مدت زمان کوتاهی به دست مخاطبان زیادی رساند. همچنین امکان جستجو در متن در این کتاب‌ها وجود دارد. علاوه بر این، از آنجایی که در تولید و انتشار آن‌ها از کاغذ استفاده نشده است، کتاب‌های دیجیتالی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ سلامت محیط زیست در نظر گرفته می‌شوند؛ چرا که با انتشار کتاب‌های دیجیتالی، میزان قطع درختان برای تولید کاغذ به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد. پس این را هم به یاد داشته باشید که هزینه تهیه کتاب دیجیتالی بسیار کمتر از کتاب چاپی است؛ چون همانطور که گفته شد هزینه‌های کاغذ و چاپ در این قالب کتاب‌ها وجود ندارد.

برخی دیگر از مزایای کتاب دیجیتالی عبارت‌اند از:

  • به اشتراک‌گذاری آن برای دیگران به سادگی امکان پذیر است.
  • با یک بار تهیه کتاب دیجیتالی، به روزرسانی‌های بعدی آن نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • دسترسی به کتاب‌های کمیاب به وسیله آن امکان پذیر شده است.

کلام آخر

کتاب‌های دیجیتالی در مقایسه با کتاب‌های چاپی مزیت‌های فراوانی دارند که در این مطلب به شرح آن‌ها پرداختیم. شما عزیزان در این سایت می‌توانید معتبر و ارزنده‌ترین کتاب‌‌های سراسر جهان را در سبک‌های گوناگون، در قالب‌های گفته شده (اعم از کتاب‌های دیجیتالی و یا صوتی) به آسانی و با کمترین هزینه تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن