پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی بهترین برنامه برای خواندن کتاب

بهترین برنامه برای خواندن کتاب

امروزه با استفاده از یک گوشی هوشمند یا تبلت و نصب برنامه‌های کتاب‌خوانی می‌توان به آسودگی هم کتاب خواند و هم گوش داد. با به‌کار‌گیری از این برنامه‌ها در مکان‌هایی مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و … می‌توانید کتاب دلخواه‌تان را بدون دردسر مطالعه کنید. در متن زیر به معرفی بهترین برنامه‌ برای خواندن کتاب می‌پردازیم. اگر شما نیز به خواندن کتاب‌های گوناگون علاقه‌مندید تا انتهای این محتوا، بهترین برنامه برای خواندن کتاب، با ما همراه باشید.

مزایای طراحی و استفاده از برنامه برای خواندن کتاب چیست؟

 برای خرید کتاب چاپی باید هزینه زیادی پرداخت کرد و همچنین باید حداقل مسیری را برای خرید کتاب به مکان مورد نظر طی شود، امروزه با استفاده از برنامه‌های کتاب‌خوانی می‌توان به‌راحتی در گوشی شخصی خود کتاب خواند و هم گوش داد. کسانی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را فقط در قسمت جستجوی برنامه وارد کنند و سپس آن را بخوانند. همچنین با یک برنامه می‌توانید به منبع بزرگی از کتاب‌ها دسترسی داشته باشید که البته یکی از مزایای خوب برنامه کتاب است. افرادی که اهل کتاب خواندن هستند در هر لحظه و در هر مکان به این کتابخانه با راحتی لمس انگشت روی صفحه مانیتور می‌توانند دسترسی پیدا کنند و هر کتابی که بخواهند به‌صورت آنلاین بخوانند و هم می‌توانند دانلود کنند. البته برای استفاده از بعضی برنامه‌ها باید هزینه کمی پرداخت نمود.

بهترین برنامه برای خواندن کتاب

اکنون می‌خواهیم بهترین برنامه‌ها را به شما عزیزان معرفی نماییم:

برنامه‌های خارجی:

بهترین برنامه برای خواندن کتاب
  1. برنامه کتاب‌خوان گوگل بوکز (Googel Books)
  2. برنامه کتاب‌خوان آمازون کیندل (Amazon kindle)
  3. برنامه کتاب‌خوان اپل بوکز ( Apple Books)
  4. برنامه کتاب‌خوان Goodreads  
  5. برنامه کتاب‌خوان Libby
  6. برنامه کتاب‌خوان  Inkit
  7. برنامه کتاب‌خوان  Marvin 3
  8. برنامه کتاب‌خوان Leio
  9. برنامه کتاب‌خوان  Poetizer

برنامه افکار مثبت؛ بهترین برنامه برای خواندن کتاب:

افکار مثبت یک برنامه برای خواندن کتاب است که افراد به کمک این برنامه می‌توانند کتاب‌ها و مقاله‌های الکترونیکی را بر روی موبایل شخصی خود، تبلت و حتی کامپیوتر بخوانند. با به‌کار‌گیری از برنامه افکار مثبت می‌توانید کتاب‌های مختلف را دانلود و به‌صورت آنلاین یا آفلاین مطالعه کنید. این برنامه قابلیت‌هایی همچون علامت‌گذاری، جستجوی متن، افزودن نشانک، تنظیمات نور پس‌زمینه و فونت و … را برای کسانی که از آن استفاده می‌کنند را فراهم می‌کند. همچنین برنامه افکار مثبت به کاربران این امکان را می‌دهد که کتاب‌های خود را به طور سفارشی شخصی‌سازی کنند. به عنوان مثال مثال با تغییر فونت و اندازه آن، تاریخچه‌ی خواندن، علامت‌گذاری‌ها و نشانک‌ها و دیگر امکاناتی که در برنامه قرار دارد کاربران می‌توانند تجربه‌ خواندن خود را به سبک خودشان شخصی نمایند.

مزایا و معایب کتاب الکترونیکی:

از مزیت‌های کتاب الکترونیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حمل و نقل آسان
  • صرفه‌جویی در فضا
  • سهولت در خواندن
  • دسترسی آسان و سریع به کتاب‌ها
  • جلوگیری از قطع درختان برای تولید ورق (حفظ محیط زیست)
  • امکانات جستجوی پیشرفته
  • امکان تغییر فونت
  • عدم مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و کتابخانه‌ها
  • صرفه‌جویی در وقت و زمان برای پیدا کردن کتاب مورد نظر
  • قابلیت و توانایی اضافه‌ کردن متن، صدا، موزیک و مولتی‌ مدیا به کتاب‌ها
  • قابلیت جستجو و پرینت
  • داشتن قابلیت زوم بر صفحه مانیتور
  • کاهش هزینه‌های خرید کتاب
  • کم حجم بودن

برخی از معایب کتاب‌های الکترونیکی عبارتند از:

  • اگر برق قطع شود یا اینترنت نداشته باشید یا وسایل الکترونیکی شما دچار اختلال شود دسترسی به کتاب‌ الکترونیکی از بین می‌رود.
  • بسیاری از مناطق محروم و دورافتاده به اینترنت دسترسی ندارند؛ بنابراین نمی‌توانند به این کتاب‌ها دسترسی پیدا کنند و مجبورند که از کتاب‌های چاپی استفاده کنند.
  • برای استفاده از این نوع کتاب حتماً باید منبع انرژی و وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند در اختیار داشته ‌باشیم.
  • استفاده بیش از حد ممکن است باعث ایجاد علائمی مانند خستگی، خارش و سوزش چشم، خستگی چشم و اختلالات خواب شود. نگاه کردن طولانی به صفحه نمایش الکترونیکی باعت به وجود آمدن این علائم می‌شود.

سخن پایانی

در این محتوا برنامه افکار مثبت را که بهترین برنامه برای خواندن کتاب است را به شما عزیزان معرفی نمودیم تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید. عادت کتاب خواندن با پیشرفت دنیای تکنولوژی میان بسیاری از افراد کم‌رنگ شده است. خواندن کتاب چه کاغذی باشد چه الکترونیکی، مزایای بسیار زیادی برای سلامت روحی انسان‌ها دارد. یکی از بهترین روش‌ها در کنار مطالعه کتاب‌های الکترونیکی برای نگه داشتن کتاب در برنامه روزانه، گوش دادن به کتاب‌های صوتی است. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن