پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

اگر به دنبال خرید آنلاین کتاب در اردبیل هستید، این مقاله کاملاً مناسب شماست!

آیا به کتابخوانی علاقمند هستید و زمان کافی برای مطالعه ندارید؟ به نظر شما به جای کتاب‌های چاپی و سنگین از چه جایگزینی می‌توان استفاده کرد؟ کتاب‌های صوتی و دیجیتال نمونه‌ای از کتاب‌های جدید و فوق کاربردی هستند که می‌توانند بهترین جایگزین برای کتاب‌های قدیمی و سنگین به حساب بیایند. در ابتدا سعی داریم به شرح مزایای استفاده از کتاب های صوتی و دیجیتالی بپردازیم. در قسمت جمع بندی درباره معایب استفاده از کتاب‌های چاپی برایتان گفته‌ایم و در نهایت بهترین سایت را برای خرید آنلاین کتاب در اردبیل به شما معرفی کردیم تا با خیالی آسوده کتاب مدنظرتان را به راحتی تهیه نمایید.

مزایای کلی کتاب های صوتی و دیجیتالی

خرید آنلاین کتاب در اردبیل
خرید آنلاین کتاب در اردبیل
  • اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان زیادی برای مطالعه کتاب چاپی ندارید و یا خیلی اهل کتاب خوانی نیستید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌های صوتی و یا دیجیتالی استفاده کنید. این‌گونه سریع‌تر از حالت عادی می‌توانید پیش بروید و کتاب‌های زیادی را مطالعه کنید تا اطلاعات عمومی شما بالا رود.
  • کتاب‌های صوتی و دیجیتالی همه جا در دسترس هستند و می‌توانید آن ها را در هر زمان و مکانی به همراه خود داشته باشید و حمل کنید؛ چراکه هر دو آن ها را می‌توانید در گوشی هوشمند خود دانلود و ذخیره نمایید. درحالی‌که اغلب کتاب‌های چاپی دست‌وپا گیرند و یا حمل‌ونقل آن‌ها سنگین است.
  • این قالب کتاب‌ها را در حین رانندگی، هنگام رفت‌وآمد به محل کار یا مدرسه و در حین انجام فعالیت‌های روزانه و غیره می‌توانید به همراه داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید تا از زمان خود نیز بیشترین بهره را ببرید.
  • همان‌طور که می‌دانید ماده اولیه برای تولید کاغد، چوب است. بنابراین برای تولید و انتشار کتاب‌های چاپی بسیاری از درختان قطع می‌شوند که همین فرآیند سبب کاهش اکسیژن در محیط نیز خواهد شد. پس اگر شما جزو دوستداران محیط‌زیست باشید؛ به احتمال زیاد کتاب‌های صوتی و دیجیتالی را ترجیح خواهید داد.
  • ممکن است برای جست‌وجوی کتاب مورد نظر خود، مجبور باشید ساعت‌ها به دنبال آن در کتابخانه یا کتاب‌فروشی ها بگردید؛ درحالی‌که با جست‌وجو عنوان کتاب مدنظرتان در فضای اینترنت، این امکان را خواهید داشت که سریع‌تر کتابتان را پیدا کرده و از یک سایت معتبر آن را به‌صورت فایل صوتی یا فایل دیجیتالی تهیه نمایید.
  • هنگام مطالعه کتاب‌های دیجیتالی، این امکان وجود دارد که از ابزارهای مختلف برای تغییر اندازه، شکل، رنگ و فونت متن استفاده کنید و همچنین برای استفاده از کتاب‌های صوتی نیازی به نور ندارید. پس می‌توانید هنگام استراحت و قبل از خواب به آن‌ها گوش دهید.
  • همان‌طور که بالاتر به این موضوع اشاره شد که فرایند تولید کتاب‌های چاپی مستلزم قطع درختان است؛ پس می‌شود به این نکته مهم نیز اشاره کرد که به علت هزینه بالا و زمان‌بر بودن فرآیند برای تولید کتاب‌های چاپی، کتاب‌های صوتی و دیجیتالی بسیار مقرون‌به‌صرفه تر هستند.
  • شما ممکن است برای تهیه نسخه جدید کتاب چاپی خود مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای تهیه آن باشید. درصورتی‌که کتاب‌های دیجیتالی و صوتی شما با چند کلیک به‌راحتی به‌روزرسانی و جایگزین خواهند شد.

کتاب چاپی در مقایسه با فرمت‌های الکترونیکی آن ها دارای معایب متعددی هستند. ازجمله هزینه مواد و تولید، تأثیرات مخرب محیط زیستی، مسائل مربوط به ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل و مشکل در انجام اصلاحات یا به‌روزرسانی آن‌ها و غیره. علاوه بر این هزینه مواد و تولید برای یک کتاب چاپی بسته به کیفیت کاغذ می‌تواند بالا باشد. همچنین کتاب‌های چاپی فضای فیزیکی زیادی را اشغال و حمل‌ونقل آن را دشوار می‌کنند. در نهایت نیز، کتاب های چاپ شده می‌توانند به‌راحتی آسیب ببینند یا گم شوند. پس توصیه ما به شما استفاده از قالب‌های دیگر کتاب مانند کتاب های صوتی و دیجیتالی می‌باشد.

برای خرید آنلاین کتاب در اردبیل بهترین گزینه کدام است؟

ما در سایت افکار مثبت تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا معتبرترین و ارزشمندترین کتاب‌ها در انواع سبک های گوناگون اعم از رمان، روانشناسی، آموزشی و غیره را برای شما از سراسر جهان گردآوری کنیم تا به‌راحتی بتوانید کتاب مورد نیاز یا مورد علاقه تان را جست‌وجو و با پایین‌ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین می‌توانید از تخفیف های ویژه ما در مناسبت های مختلف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن