پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی چه مزایایی دارد؟

کتاب صوتی و الکترونیکی دو روش مدرن برای مطالعه کتاب هستند که با گسترش تکنولوژی بسیار محبوب شده‌اند. در این دو روش کتاب‌ها به‎ صورت دیجیتالی در دستگاه‌های هوشمند به کاربران ارائه می‌شوند. به عبارت ساده‎تر در روش کتاب صوتی، متن کتاب‎ به ‎صورت صوتی برای شما پخش می‌شود و در روش کتاب الکترونیکی، کتاب‌‎ها به‎ صورت متنی در دستگاه‌های هوشمند اعم از گوشی، تبلت و لپ تاپ در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. در ادامه قرار است به‎ طور کلی در مورد مزایای استفاده از اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی صحبت کنیم و در آخر به بررسی یک اپلیکیشن جدید و به‎روز در این زمینه بپردازیم.

مزایای استفاده از اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی چیست؟

اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی
  • قابلیت حمل و نقل آسان

کتاب‌های الکترونیکی و صوتی به راحتی قابل حمل هستند؛ چرا که می‌توانید آن‎ها را در دستگاه‌های خود نصب کنید تا در هر مکان و زمانی به کتاب‎های مورد علاقه‎تان دسترسی داشته باشید.

  • صرفه جویی در فضا

همان‎طور که می‎دانید کتاب‎های چاپی فضای فیزیکی زیادی را اشغال می‎نمایند و ممکن است شما در خانه یا محل کار خود به یک قفسه کتاب نیاز داشته باشید اما در مقابل کتاب‌های الکترونیکی و صوتی نیازی به ذخیره سازی فیزیکی ندارند و تنها در گوشی و دستگاه های هوشمند دیگرتان می‎توانید مجموعه بزرگی از آن‎ها را داشته باشید.

  • سهولت در خواندن

برای خواندن کتاب‎های چاپی این امکان وجود ندارد که شما اندازه صفحه و فونت را تغییر دهید اما کتاب‌های الکترونیکی به‎ راحتی با چند کلیک به اندازه صفحه و فونت متن دلخواه شما در می‎آیند و حتی این امکان وجود دارد تا تم کتاب و یا رنگ پس زمینه آن را بر اساس سلیقه‎ خود تنظیم نمایید تا مطالعه و خواندن برایتان ساده و شیرین‎تر شود. درمورد کتاب‎های صوتی نیز این امکان وجود دارد که کتاب‌ها را در حین رانندگی، تمرین ورزشی و یا دیگر فعالیت‌های روزمره خود گوش دهید و از آن‎ها لذت ببرید.

  • امکانات جستجوی پیشرفته

بسیاری از اپلیکیشن‌های کتاب الکترونیکی امکانات جستجوی پیشرفته را فراهم می‌نمایند تا کاربران بتوانند در کسری از ثانیه به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و یا جملات و کلمات خاصی از کتاب‎ها را به‎ راحتی تنها با یک سرچ کوتاه پیدا نمایند.

  • دسترسی آسان و سریع به کتاب‌ها

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به‎سرعت به کتاب‌های موردنظر خود در فضای اینترنت دسترسی داشته باشید، بدون اینکه نیاز باشد به فروشگاه‌های کتاب و یا کتابخانه ها مراجعه نمایید و بخش زیادی از زمان خود را صرف جست‎وجوی کتاب مورد نظرتان کنید.

  • جلوگیری از قطع درختان و حفاظت از محیط زیست
اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی

همان‎طورکه همگی ما می‎دانیم ماده اولیه برای چاپ کتاب، کاغذ است و تولید آن مستلزم قطع بسیاری از درختان می‎باشد و متاسفانه قطع درختان نیز باعث تخریب محیط زیست و حتی کاهش اکسیژن برای خود ما انسان‎ها می‎شود. پس بهتر است برای جلوگیری از این تاثیرات مخرب بر روی اکوسیستم و محیط زیست بیشتر به استفاده از اپلیکیشن کتاب‎ صوتی و الکترونیکی روی بیاوریم تا صنعت تولید و نشر کتاب کم‎تر نیاز به چاپ کتاب‎های فیزیکی پیدا کند و آن‎ها نیز به سمت تولید و انتشار کتاب‎های خود در دنیای دیجیتال بروند.

  • هزینه بسیار پایینتر کتاب نسبت به نسخه چاپی آن

درادامه مورد قبلی می‎توان به این نکته نیز اشاره کرد که فرایند تولید و انتشار کتاب چاپی بسیار هزینه‎بر است اما در مقابل تولید همان کتاب‎ها در فضای اینترنت و دیجیتال می‎تواند بسیار سریع‎تر و ارزان‎تر باشد. پس در نظر داشته باشید شما برای خرید کتاب صوتی و یا الکترونیکی نسبت به نسخه فیزیکی آن هزینه کمتری خواهید پرداخت.

افکار مثبت؛ یکی از بهترین و جدیدترین اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی

این اپلیکیشن فضای بسیار زیبا و قابلیت کاربری بسیار آسانی دارد. همچنین شما می‎توانید به بسیاری از کتاب‎های معروف دنیا در ژانرهای گوناگون، از کتاب‎های روانشناسی و توسعه فردی گرفته تا رمان و کتاب‎های داستانی جذاب دسترسی پیدا کنید. پس کافیست برای دسترسی به تمامی این کتاب‎ها، اپلیکیشن افکار مثبت را در گوشی یا تبلت هوشمند خود دانلود و نصب نموده تا از قابلیت‎های جذاب این اپلیکیشن شگفت زده شوید!

جمع بندی

در این مقاله، ابتدا به تعریف اپلیکیشن کتاب صوتی و الکترونیکی و سپس بررسی مزایای آن‎ها پرداختیم و درانتها اپلیکیشن افکار مثبت را به شما معرفی نمودیم. همان‎طور که بالاتر نیز اشاره شد این اپلیکیشن‌ امکانات و قابلیت‌های مختلف جذابی را برای شما فراهم می‌کند؛ پس به‎ راحتی می‎توانید آن را دانلود و نصب نمایید تا مزایای ثبت نام در این اپلیکیشن (مانند دسترسی رایگان به برخی از کتاب‎های معروف) نیز بهره‏مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن