در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

17,000 تومان
                       خواستن و داده شدن   داشتن نیروی خوب در لحظه

کتاب کاخ فرصت ها یا EFT

43,000 تومان

درباره نویسندهکتاب موفقیت به روش «EFT»

گری کریگ در سال ۱۹۹۷ ای اف تی«EFT» ابداع و به دنیا معرفی‌کرد. او مهندس فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد آمریکا بوده است. وی هسته اصلی این روش را از دکتر کالاهان آموخته و برای تکمیل روش خود از ان ال پی یا برنامه‌ریزی عصبی کلامی استفاده بسیار برده است.

 

در بخشی از کتاب موفقیت به روش «EFT» میخوانیم

سال ها پیش من و ند در حال گفتگو راجع به فیلم راکی بودیم. به نظر من آن فیلم خیلی هیجان انگیز بود. درباره ی این بود که یک فرد معمولی چگونه خودش را از قید و بندها رها کرده و به مقام قهرمانی جهان در مسابقات بوکس سنگین وزن دست یافته است، بسیار مهیج بود. مثالی با شکوه از توانایی روح انسانی. ولی وقتی از ند نظرش را در این باره پرسیدم گفت "راجع به دو آدم بیکار بود که همدیگر را کتک می زدند". با وجود این که فیلم یکسانی را دیده بودیم.دقیقا همان کلمات، تصاویر، موسیقی و غیره -واکنش های کاملا متضادی داشتیم. چطور چنین چیزی ممکن است؟!

تنها فرقی که داشت نظرگاه متفاوت ما بود. هر یک از ما از ورای فیلتر (افکار دائمی )خود وقایع را می دید و معنی می کرد (واقعیات ما) آن فیلم هم مثل زندگی تصویری بیرونی از یک وضعیت درونی بود. تجربه ی هر یک از ما از آن امری کاملا "درونی" بود. ما زندگی را به شکل تصویر انعکاسی از چهارچوب های ذهنی خود می بینیم. افکار دائمی ما به واقعیت بدل می شوند.

شما می توانید کتاب موفقیت به روش ETF را از افکار مثبت در نسخه PDF دانلود نمایید.