در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

واقعیت های عجیب ارنولد

8,500 تومان

رنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) در ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷ در نزدیکی گراز اتریش متولد شد. وی تاجر، مدل، بازیگر، سیاستمدار، ورزشکار اتریشی آمریکایی بود.همچنین او جایزه گلدن گلوب بازیگری را برنده شده است.

آرنولد آلویس کودکی بسیار دشواری داشت. پدرش، گوستاو، یک رئیس پلیس الکلی و عضو سابق نازی بود که به برادر دیگر آرنولد بیشتر از او، که ضعیف به نظر میرسید، اهمیت میداد. گفته میشود که گوستاو آرنولد را کتک میزد و میترساند و زمانی که میتوانست این دو نفر را در مقابل هم قرار میداد. همچنین آرزوی آرنولد برای بدنساز شدن را مسخره میکرد. آرنولد بعدها گفت که در خانه روزهای سختی داشت.و به همین دلیل در مراسم خاکسپاری پدرش و برادرش شرکت نکرد.

آرنولد در مسابقات مستر المپیا 7 بار قهرمان شد.او بیشترین قهرمانی را بعد از لی هینی و رونی کلمن داراست. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او پیش از این‌ها در سمت ریاست شورای ریاست جمهوری در تناسب اندام و ورزش در زمان جرج بوش بوده‌است.

آرنولد آلویس در سال ۲۰۰۶ به عنوان محبوب‌ترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد.مجله تایم درلیستی با عنوان تایم ۱۰۰ او را دو بار در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ در فهرست صد شخصیت تأثیرگذار و بانفوذ جهان قرار داد.

شما می توانید واقعیت زندگی افراد موفق و مشهور را از افکار مثبت در نسخه PDF دانلود نمایید.

واقعیت های عجیب وارن بافت

8,500 تومان
نوجوانی وارن بافت نوجوانی وارن بافت بافت در سن ۱۶ سالگی تحصیلاتش را در رشته مدیریت در دانشگاه پنسیلوانیا آغاز