پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

مطالعه خودت را به فنا نده با اپلیکیشن افکار مثبت

خودت را به فنا نده اپ

کتاب خودت را به فنا نده، کمتر فکر کن و به زندگی دل بده اثر گری جان بیشاپ، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، دربردارنده روش‌هایی جدید و کلیدی است که به شما کمک می‌نماید تا از کلیه تنش‌ها و استرس‌های زندگی آزاد شوید و آرامش خود را حفظ نمایید. می‌توانید برای مطالعه کتاب خودت را به فنا نده اپ افکار مثبت را دانلود کنید.

کتاب خودت را به فنا نده اپ افکار مثبت

آیا تاکنون احساس کرده‌اید که مشابه یک همستر شده‌اید که با آشفتگی و عصبانیت روی یک چرخ، راه خود را طی می‌کند، ولی همیشه در حال درجا زدن است و به نقطه‌ای نمی‌رسد. شما نیز مانند همستر درگیر چرخه تکراری زندگی هستید و دور خودتان می‌چرخید و صدایی در درون شما می‌گوید: تو تنبل و نادان هستی و به اندازه کافی خوب نیستی.

شما علاقه دارید کل روز را کار کنید تا بر تنش‌ها و فشارهای شخصی و کاری خود غلبه کنید. تلاش می‌کنید زندگی‌تان را نجات دهید و با موضوعات مختلفی مواجه می‌شوید، از این رو اگر نتوانید چرخ زندگی را بچرخانید، تسلمیش می‌شوید و شاید هرگز به آن نشاط، وزن ایده‌آل، حرفه یا رابطه‌ای که آرزویش را دارید، دست نیابید.

در واقع دو نوع گفت و گو است که هر روز با آن مواجه می‌شوید که گفت و گو با اطرافیان و خودتان نیز می‌باشد. شاید شما یکی از آن انسان‌هایی باشید که اصرار دارید که با خود گفت و گو نکنید، ولی در حقیقت بیشتر گفت و گوهایتان در طی روز با خودتان است و این گفت و گوها در خلوت و انزوای ذهن‌تان به شما آرامش می‌دهد.

مطالعات نشان داده است هر روز بیش از 50 هزار فکر در ذهن انسان می‌گذرد، اندیشیدن به چیزهایی که با خود گفت و گو می‌کنید، در صورتی که دوست دارید در ذهن‌تان نباشند و یا سعی می‌کنید که بر این گفت و گوها غلبه کنید و آن‌ها را نابود نمایید.

در حقیقت ما هیچ اختیاری بر این افکار ناخودآگاه نداریم، ولی در مورد افکاری که اهمیت خاصی دارند، اختیار بیشتری داریم. تحقیقات در علوم عصب‌شناسی و روانشناسی ثابت کرده است که نوع صحبتی که در طی روز درگیر آن هستید، تاثیر شگرفی بر کیفیت زندگی‌تان می‌گذارد.

بخشی از کتاب خودت را به فنا نده اپ افکار مثبت

مردم در گذشته و دوران کودکی خود گیر می‌کنند. این یکی از آن دلایلی است که به خودمان می‌گوییم، نمی‌توانم. این یک راه آسان برای فرار از مسئولیت‌هایی است که در شرایط جاری روی دوشت است، ولی هیچ‌چیز نمی‌تواند تو را از پیشرفت باز دارد، البته اگر با تمام وجودت آن را بخواهی، بنابراین به هیچ‌عنوان اهمیتی ندارد که دیروز یا چند سال قبل چه اتفاقی افتاده است.

درست مانند این که درونمان را با حرکت به بیرون و محیط اطراف بهبود می‌بخشیم، می‌توانیم با خلق آینده، گذشته خودمان را از یاد ببریم. آینده‌ای عالی و فوق‌العاده، چیزی بزرگ‌تر از هر چیزی که تاکنون انجام داده‌ایم.

زمانی که آینده‌ات در مقابل روی شما باشد، اصلا وقتی برای برگشتن و نگاه کردن به عقب نداری، یعنی چشم‌ها و ذهنت متمرکز بر راه پیش رویت خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با کتاب خودت را به فنا نده اپ افکار مثبت را دانلود کنید.

درباره گری جان بیشاپ

خودت را به فنا نده اپ
خودت را به فنا نده اپ

گری جان بیشاپ در گلاسکو، بزرگ‌ترین شهر اسکاتلند به دنیا آمد. در سال 1997 به آمریکا سفر نمود. وی جهان خود را با دنیای توسعه فردی علی‌الخصوص هستی‌شناسی و پدیدارشناسی گسترده کرد.

بیشاپ چند سال قبل از این که مدیر برنامه یکی از شرکت‌های توسعه‌یافته برتر جهان شود، سال‌های زیادی در این عرصه به مطالعه و تحقیق پرداخت. سال‌ها بعد از این برنامه موفق شد باعث رفاه حال انسان‌های بسیاری شود و بعد از فراگیری فلاسفه‌ای مانند هانس گئورگ گادامر، مارتین هایدگر و همچنین ادموند هوسرل، وی برند شخصی خود را به اسم فلسفه محلی خلق نمود.

 کتاب خودت را به فنا نده چه افرادی مفید است؟

مطالعه کتاب خودت را به فنا نده، کمتر فکر کن و به زندگی دل بده برای افرادی مناسب است که چالش‌ها و شکست‌های زیادی را در زندگی تجربه کرده‌اند.

جملات برگزیده کتاب

  • هیچ انسانی رها نیست، مگر آن که اختیار خودش را به دست آورد.
  • اجازه ندهید که یک چالش به دیگر بخش‌های زندگی شما گسترش یابد.
  • مرد عاقل برای چیزهایی که ندارد، ماتم نمی‌گیرد، بلکه برای داشته‌هایش خشنود و راضی است.

سخن پایانی

می‌توانید برای مطالعه کتاب خودت را به فنا نده اپ افکار مثبت را دانلود کنید. خواندن این کتاب موجب می‌شود تا به سطوح بالایی از توانایی‌ها و استعدادهای حقیقی‌تان دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
جستجو کردن