پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

مطالعه واقعیت‌های عجیب بروسلی با اپلیکیشن افکار مثبت

واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ

واقعیت‌های عجیب بروسلی نوشته جیم گیگلیوتی شما را با بخش‌های ارزشمند زندگی این بازیگر افسانه‌ای آشنا می‌کند و اطلاعات مفیدی در مورد دنیای هنرهای رزمی و فیلم‌های اکشن در دسترس‌تان قرار می‌دهد. جیم گیگلیوتی در این داستان تلاش دارد تا زندگی این رزمی‌کار و بازیگر معروف را با کلامی ساده و داستان‌گونه برای نوجوانان نقل کند. می‌توانید برای مطالعه واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ افکار مثبت را دانلود کنید.

بخشی از داستان واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ افکار مثبت

واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ

تماشاگران در مسابقات بین‌المللی کاراته سال 1964 در لانگ بیچ کالیفرنیا حیرت‌زده شدند. آن‌ها در حال تماشای یک جوان بیست و سه ساله به اسم بروسلی بودند که در ورزش‌های رزمی حرکاتی ابتکاری و عجیب را به نمایش می‌گذاشت. ورزش‌های رزمی روشی جهت تناسب‌اندام، جنگیدن و همچنین دفاع از خود است. خیلی از این روش‌ها، صدها قبل در آسیا و کشورهایی مثل چین، ژاپن و همینطور کره شروع به کار کردند.

در این نمایش ابتدا بروسلی چند شنا رفت، ولی این شناها عادی نبودند. بروسلی آن‌ها را تنها با یک دست انجام می‌داد. از سوی دیگر او آن‌ها را فقط با استفاده از دو انگشت انجام می‌داد. شنا رفتن با دو دست به اندازه کافی دشوار است، از این رو با دو انگشت تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی بروسلی هیچ مشکلی نداشت و به آسانی شنا می‌رفت.

سپس بروسلی آن چه را مشت یک اینچی خواند را نمایش داد. در این نمایش حریف مستقیم در برابر او ایستاد. بروس دستش را تنها با یک اینچ عقب کشید و چنان ضربه‌ای به حریف وارد کرد که مرد به عقب روی صندلی پرتاب شد، به گونه‌ای که حتی مرد نمی‌توانست روی پاهایش بماند. باور کردنی نبود، بروسلی چه قدرت زیادی داشت. سرانجام او مبارزه با حریف خود را به نمایش گذاشت. بروس کاملا بی‌حرکت ایستاد، ناگهان دست‌های وی با سرعتی غیرقابل باور پیش از این که حریف واکنش نشان دهد، مشتش را نزدیک صورت حریف متوقف نمود. وی در این نمایش نشان‌ می‌داد که چقدر می‌تواند سریع باشد.

خبر نمایش بروس در آن روز به یک تهیه‌کننده هالیوودی رسید. او تامل کرد که احتمال دارد بازیگر مناسبی برای یک مجموعه تلویزیونی جدید باشد. وی در این مجموعه به شخصی نیاز داشت که بتواند مامور مخفی باشد، به همین خاطر تهیه‌کننده از بروس تقاضا کرد تا جهت یک تست آماده گردد.

بروس در مقابل دوربین خیلی طبیعی بود. او زمانی که در هنگ‌کنگ بزرگ می‌شد، تجربه بازیگری بسیاری داشت. وی همینطور اعتماد به نفس و جذابیت ظاهری فوق‌العاده‌ای داشت. بروسلی در تست بازیگری آنقدر حرفه‌ای عمل کرد که نمره قبولی را اخذ کرد. او دیگر تنها یک ستاره هنرهای رزمی نبود و قرار بود ستاره تلویزیون شود.

داستان واقعیت‌های عجیب بروسلی برای چه افرادی مفید است؟

اگر علاقه‌مند به دنیای هنرهای رزمی و فیلم‌های اکشن هستید، بهتر است با بزرگ‌ترین استاد در این زمینه یعنی بروسلی آشنا شوید. باید ذکر شود که این داستان واقعی فرصت شگرفی را در اختیار کودکان دبستانی و نوجوانان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ افکار مثبت را دانلود کنید.

آشنایی بیشتر با بروسلی

واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ

لن جان فان معروف به بروسلی در 27 نوامبر 1940 در سانفرانسیسکو کالیفرنیا به دنیا آمد، ولی او در هنگ‌کنگ بزرگ شد.

بروسلی استاد هنرهای رزمی، بازیگر، استاد فلسفه، نظریه‌پرداز و همچنین بنیان‌گذار ورزش رزمی جیت کان دو که یکی از سبک‌های مدرن کونگ فو یا ووشو بود.

لن جان فان در طول زندگی خود کارهای بسیاری را نیز تجربه کرده بود. او همینطور معلم و نویسنده بود. بیشتر از همه، وی در کل دنیا به عنوان یک ستاره فیلم‌های اکشن شناخته می‌شد. بروس پیش از این که موفق‌ترین فیلمش در سینماها نمایش داده شود، از دنیا رفت.

بروسلی در حال حاضر حتی معروف‌تر از آن زمان است. طی این سال‌ها بازیگران و هنرپیشگان دیگری نیز هنرمندان رزمی را در فیلم‌ها به تصویر کشیدند، ولی هیچ‌کس هرگز این کار را با قدرت و سرعتی که بروس نمایش داد، انجام نداد.

از بروسلی به عنوان یک رزمی‌کار بزرگ در تاریخ یاد می‌شود. وی به عنوان یک شخصیت برتر با کارهای زیبایش تا پایان عمر در قلب هر شخصی ماندگار می‌ماند.

سخن آخر

می‌توانید برای مطالعه واقعیت‌های عجیب بروسلی اپ افکار مثبت را دانلود کنید. خواندن این داستان شما را با رازهای ارزشمندی درباره دنیای هنرهای رزمی و فیلم‌های اکشن آشنا می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
جستجو کردن