پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

بررسی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

خلاصه کتاب ثروتمند ترین مرد بابل

برای خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل ابتدا با این اثر کمی آشنا شویم. به توصیه افراد موفق، ثروتمند و راهنمایانی که برای موفقیت مالی افراد معمولی برنامه‌ریزی می‌نمایند، مسیر کامیابی و موفقیت مالی نیازمند یک روش منسجم و عملی می باشد تا افراد بتوانند با رعایت آن، در مسیر ثروتمندتر شدن قدم بگذارند. جورج سیموئل کلاسون روانشناس اهل آمریکا، آموزه‌های پربازده و ماندگار مردمان ثروتمند در طول تاریخ را در کتاب ثروتمندترین مرد بابل گردآوری کرده همچنین آموزه‌هایی که می‌توانند ماننده یک نقشه‌ی گنج عمل کنند و خوانندگان کتاب به سمت دست‌یابی به اهداف ‌و موفقیت‌های مالی هدایت نماید.

درباره کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سیموئل کلاسون، در سال 1927 منتشر گشت. این کتاب در ابتدا به صورت جزواتی در زمینه‌ی مدیریت مالی و موفقیت نوشته شده بود که جورج سیموئل کلاسون آن‌ها را گردآوری و در قالب یک کتاب عرضه نمود.

مروری بر فصول کتاب ثروتمندترین مرد بابل

بخش اول کتاب، «نگاهی کلی به تاریخ بابل» می باشد که در آن تاریخ این شهر و چگونگی کشف آن در قرن بیستم مطرح می‌گردد. شهر بابل به عنوان قدیمی‌ترین مرکز تمدنی که اسناد مکتوب از آن به دست آمده توجه مورخان و باستان‌شناسان را به خود جلب می‌نماید. این شهر با استفاده از رود‌خانه‌ی فرات و به کارگیری دانش در ایجاد سد و کانال‌های آبی در دورترین جای تاریخ، حدود 8 هزار سال پیش به ثروتمندترین شهر جهان تبدیل گشت.

موضوع اصلی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل درباره‌ی شهر قدیمی بابل می باشد که در روزگار قدیم ثروتمندترین شهر جهان که شهرت و آوازه‌ی ثروت آن در سراسر دنیا پیچیده شده بود. جورج سیموئل کلاسون حکایت‌های کاربردی و ماندگاری را که محدود به زمان قدیم نمی باشد، در کتاب ثروتمندترین مرد بابل بیان می‌نماید تا خواننده با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده به پیشرفت مالی دست پیدا کند. برای خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل، به سایت افکار مثبت مراجعه کنید.

خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل

درباره نویسنده

جورج سیموئل کلاسون نویسنده و سرمایه‌گذار آمریکایی در نوامبر 1874 در شهر لوئیزیانا متولد گشت. او تحصیلاتش را در دانشگاه نبراسکا به اتمام رساند و مدتی را نیز در ارتش خدمت نمود. جورج ساموئل کلاسون موسس شرکت نقشه‌کشی کلاسون و نخستین ناشر کتاب «نقشه راه‌ها در آمریکا» بود. اثر برجسته‌ی این نویسنده ثروتمندترین مرد بابل می باشد و با وجود این‌که حدود 1 قرن از انتشار آن می‌گذرد، همچنان در کشورهای مختلف تجدید چاپ می‌گردد.

خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل و محتوای آن

کتاب ثروتمندترین مرد بابل با راه‌کارهای ساده و عملی به افرادی که در کسب‌وکار، پس‌انداز کردن و قرض‌هایشان مشکل دارند، کمک می‌نماید. در واقع این کتاب یک برنامه مدون و قابل اجرا می باشد که هر فرد با هر سطح درآمد می‌تواند از آموزه‌های آن استفاده کرده و به موفقیت اقتصادی که آرزویش را دارد، برسد.

در بخشی از کتاب ثروتمندترین مرد بابل می‌خوانیم

جوانان تجربه‌ای ندارند؛ از این‌رو، نمی‌توانند درک نمایند که قرض بی‌ثمر مثل چاه عمیقی فرد را به سرعت به پایین کشانده و برای مدتی فرد بیهوده دست و پا می‌زند. افسوس و پشیمانی جلوی روشنایی خورشید را گرفته و روز را چون شب، تیره و تار می‌کند و شب‌های آن غم‌انگیز و اندوه‌بار می باشد؛ اما من با قرض کردن طلا مخالفتی ندارم. شخصا این کار را تشویق می‌کنم. فقط توصیه‌ام این می باشد که برای یک هدف معقول قرض گرفته شود. اولین موفقیت واقعی خودم را به عنوان یک تاجر با طلای قرض شده کسب نمودم؛ اما وام‌دهنده در یک چنین موردی چه باید کند؟ جوانی که کاملا ناامید می باشد و کاری انجام نمی‌دهد…او مایوس است و هیچ تلاشی برای برگرداندن وام انجام نمی‌دهد. قلبم گواهی می‌دهد که عاقبت پدر این جوان از زمین و گله‌ی خود محروم می‌گردد.

کلام آخر

این اثر یکی از تاثیرگذار ترین کتاب ها در زمینه ثروت افزایی می باشد. این کتاب یکی از برجسته ترین متون قدیمی می باشد که نویسنده برای تمامی افراد از تمامی اقشار نوشته است. اگر شما مشکلاتی در جهت پس انداز، بدهی و یا ولخرجی دارید می توانید با مطالعه این کتاب و تمرین کردن مشکلات خود را ازبین برده و ثروت خود را در جهت درست پس انداز یا خرج کنید. جهت خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل می توانید به سایت افکار مثبت مراجعه کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

جستجو کردن