پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب عادت‌های اتمی

معرفی کتاب عادت‌های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی، اثر جیمز کلیر بوده که در این کتاب به راهنمایی کاربردی، در خصوص نحوه‌ی تغییر تدریجی عادت‌های روزمره پرداخته است. کتاب عادت‌های اتمی بسیار پرفروش بوده و جیمز کلیر با ترسیم قوانین کلی درخصوص عادت‌ها، روش‌هایی را برای سازمان‌دهی عادت‌های خوب در برابر عادت‌های بد ارائه می‌دهد. در ادامه‌ی این مطلب، به معرفی کتاب عادت‌های اتمی می‌پردازیم.

معرفی کتاب عادت‌های اتمی

نقد و معرفی کتاب عادت‌های اتمی

جیمز کلیر به این باور است که مشکل اصلی بسیاری از افراد برای تغییر کردن، تمرکز بر روی هدف به جای سیستم می‌باشد. سیستم، مجموعه کارها و استراتژی‌هایی است که بایستی برای رسیدن به هدف از آن استفاده نمایید. اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل دارید، در حقیقت مشکل شما نیستید، بلکه سیستمی است که بر پایۀ آن رفتار می‌کنید. عادت‌های بد، تکرار می‌شوند، نه به این دلیل که شما مایل به تغییر آن‌ها نیستید، بلکه به این علت است که شما سیستم اشتباهی را برای تغییر انتخاب کرده‌اید. تمرکز بر سیستم کلی، به جای تمرکز بر یک هدف خاص، یکی از زمینه‌های محوری در کتاب عادت های اتمی است.

عادت‌ها همانند اتم‌های زندگی ما هستند که هر کدام یک واحد اساسی محسوب می‌شوند و به بهبود کلی ما کمک می‌کند. در ابتدا این روتین‌های کوچک خیلی مهم به نظر نمی‌رسند، ولی به ‌زودی سبب تقویت یکدیگر می‌شوند و پیروزی‌های بزرگی را رقم می‌زنند که نسبت به هزینه‌ی سرمایه‌گذاری اولیه‌شان می‌صرفند.

سخن پایانی

افراد زیادی را در زندگی خود می‌‌بینیم که سعی در تغییر عادت‌‌های خود دارند. خواندن و خرید این کتاب برای افرادی که می‌‌خواهند عادت‌‌های روزمره‌‌ خود را تغییر دهند، بسیار مفید می‌باشد. رسیدن به موفقیت و نقطه‌‌ آرمانی در زندگی خودبه‌‌خود و یک دفعه اتفاق نخواهد افتاد. برای درک خود و رفتارهایمان، باید عادت‌‌هایمان را بشناسیم. خواندن و معرفی کتاب عادت‌های اتمی به این علت ضروری است که گام‌‌هایی تدریجی درباره‌‌ی حذف عادت‌‌های بد و بهبود عادت‌‌های خوب را آموزش می‌‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن