پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

توضیحات

کتاب رازهایی درباره مردان، نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس برای اولین بار در سال 1991 منتشر شد. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع تفاوت‌های جنسی و روابط میان اشخاص است. نویسنده در این کتاب رازهای از مردان را پرده برمی‌دارد و به خانم‌ها نشان می‌دهد چگونه می‌توانند همسری ایده‌آل برای همسرشان باشند. در ادامه به بخش‌هایی از این کتاب می‌پردازیم. برای تهیه این کتاب میتوانید از صفحه اصلی وبسایت افکار مثبت اقدام فرمایید.

معرفی نویسنده کتاب رازهایی درباره مردان

باربارا دی آنجلیس متولد 4 مارس 1951 می‌باشد، و کتاب رازهایی درباره‌ی مردان نور تازه‌اى بر اسرار ناشناخته‌اى درباره مردان است که زنان را همواره گیج می‌کند. این کتاب حاوى تمرین‌ها، جدول‌ها، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌هاى ارتباطى مفید و باارزشى است که مى‌توانند شما را به زنى به مراتب نیرومندتر تبدیل کنند.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) در این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین‌ آثار وی است، دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایى‌هایى را در مورد مردان به شما بازگو مى‌کند و به جهت خلق روابطى همیشگى و موفق با مردان زندگیتان یارى‌تان خواهد کرد.

خلاصه کتاب رازهایی درباره مردان

کتاب رازهایی درباره‌ مردان، یک اثر موثر و مفید از باربارا دی‌آنجلیس است. او در این کتاب به زنان و مردان کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری از مردان برسند. این شناخت می‌تواند بر کیفیت رابطه‌ی عاطفی و زندگی زناشویی شما موثر باشد. اغلب مرد بودن به معنای پنهان کردن احساسات، تمایل به پیروزی در رقابت‌ها، نبرد با دنیای خشن و زمخت بیرونی، حفظ بقاء، داشتن استقلال شخصی و با کنترل بودن می‌باشد. مردها توسط عاداتی کنترل می‌شوند که از نسل‌های قبل به آن‌ها انتقال یافته است. مردان را والدین و اجتماع شرطی کرده‌اند؛ به این معنی که ارزش‌هایی را به آنان آموزش داده‌اند که نهایتا آن‌ها را از صمیمیت و نزدیکی دور می‌کنند. ولی اگر این‌ ویژگی‌ها را بشناسید، می‌توانید به تفاهمی دست پیدا کنید که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند. از این رو، کتاب رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند به شما کمک می‌کند تا با شناخت خوبی از مردان، وارد رابطه‌ی صحیح شوید و بتوانید رابطه‌تان را از بن‌بست نجات دهید.

آشنایی با بخش‌هایی از کتاب

علت این که ما در روابطمان به دنبال تفاوت میان زنان و مردان هستیم این است که آقایان به سختى مى‌توانند از حالت تفکر و تعقل به طرف احساساتشان بروند؛ چون گویى آقایان با ذهن‌شان بیشتر از قلب‌شان درگیرند. آقایان در مقایسه با خانم‌ها به فرصت زیادتری براى تغییر وضعیت نیاز دارند. فرض کنید شما با همسرتان مشغول گفت‌و‌گوى مسائل اقتصادى هستید، در آن هنگام شما دوست دارید با او عشق‌ورزى کنید و در آغوش‌تان بگیرید؛ ولی، متوجه مى‌شوید او حوصله این کار را ندارد. دلیل اصلى آن، تغییر وضعیت از نیم‌کره مغز به نیم‌کره دیگر است که مردان نسبت به خانم‌ها داراى سرعت کمترى هستند و احتیاج به مدت زمان بیشترى دارند. شاید دقت کرده باشید که آقایان بعد از ساعت کارى خود به وقت بیشترى براى وفق دادن خود با شرایط خانه نیاز دارند. اگر مشاهده کرده باشید همسرتان در روزهاى تعطیل توجه زیادتری به شما دارد و قابلیت جنسى او هم بهتر مى‌شود. در حقیقت، هنگامی که مردى را از فعالیت‌هاى کارى‌اش دور نگه دارید، فشارها و اضطراب‌هاى کارى روى او کمتر است و تمرکز روى نیم‌کره راست کمتر مى‌شود و نیم‌کره چپ خود را براى به کارگیرى عواطف و علاقه به کار مى‌گیرد و حتى در آرامش بیشترى قرار مى‌گیرد. در این حالت همسرتان توجه بیشترى به شما مى‌کند؛ زیرا دیگر از وضعیتى به وضعیت دیگر تغییر نمى‌کند.

درباره این خصوصیت با تعداد زیادی خانم‌هایى که از شوهرانشان شکایت داشتند صحبت کردم و دریافتم که بیشتر آنان مى‌گویند: «رفتار شوهران‌شان در زمان تعطیلات در مقایسه با زمانى که پس از کار در منزل هستند، کاملا متفاوت است». در کتاب رازهایی درباره مردان به مسائل مهمی در ارتباط با همسران پرداخته شده است که مطالعه آن برای هر زوجی ضروری است.

خرید آنلاین کتاب رازهایی درباره مردان

کتاب رازهایی درباره مردان، اثر باربارا دی‌آنجلیس، کتابی برای درک بیشتر و بهتر زنان از مردان، و درک آنان از خودشان است که به بهبود روابط زناشویی کمک می‌کند. این اثر با ترجمه مریم زوینی منتشر شده است. مطالعه کتاب رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند را به تمام زنان و مردان پیشنهاد می‌کنیم. پس همین حالا می‌توانید برای تهیه این کتاب جذاب از طریق وب‌سایت افکار مثبت اقدام فرمایید.

حمل و نقل
نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب رازهایی درباره مردان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

برای خرید قانونی کتاب به اپلیکیشن افکار مثبت مراجعه بفرمایید

جستجو کردن