پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

کتاب داستان‌های آموزنده‌ی ایرانی

نام نویسنده: نسرین امینی

انتشاراتی : نویسندگان ازاد

قیمت : رایگان

تعداد بازدید: 37 نفر

برای دانلود و خواندن هر کتاب بصورت آنلاین از سایت و بصورت آفلاین از اپلیکیشن بصورت رایگان استفاده فرمائید.

توضیحات

در کتاب داستان‌های آموزنده‌ی ایرانی قصه و سرگذشت‌های دارای پند و عبرتی است، به خردمندان که برای جلب نظر و توجه مخاطبان، انتقال مفاهیم والای معنوی، تعلیم دستورات اخلاقی و تسریع در فهم و آسان‌سازی مطالب از قالب قصه و در قصص از سبک‌های مختلف ادبی و داستان‌گویی استفاده شده است. هدف این کتاب‌ برای آشکارسازی مسائل زندگی و تبیین جهت صحیح و بیان نظام معیار سبک زندگی و هدایت به سعادت و کمال است. برای تهیه این کتاب میتوانید از صفحه اصلی وبسایت افکار مثبت اقدام فرمایید.

در کتاب داستان‌های آموزنده‌ی ایرانی به موارد زیر اشاره شده است:

  • در دنیای پرمشغله امروز که بسیاری از دانش‌آموزان راه درست گوش کردن را نمی‌دانند، با به‌کارگیری ابزار داستان‌های آمورنده در تدریس راه درست گوش کردن و اهمیت سکوت را به آن‌ها می‌آموزیم.
  • از طریق این کتاب‌ها می‌توان سرگذشت دانشمندان، هنرمندان شخصیت‌های تاریخی و مذهبی را به شکل مفیدی برای دانش‌آموزان بیان کرد تا الگو خوبی برای تلاش آن‌ها باشند، چون در هر سرگذشتی درس عبرتی نهفته است.
  • برای بالا بردن روحیه هم‌دلی و انسان‌‌ دوستی در دانش‌آموزان از تدریس به روش داستان‌گویی استفاده کنید. حقیقت جز این نیست که دانش‌آموز وقتی درس را به شکل قصه می‌شنوند، امکان برقراری ارتباط با بچه‌های دیگر را بهتر درک می‌کند و حس همدلی‌اش با دیگران بیشتر می‌شود.
  • داستان، پیام‌ و ارزش‌هایی را به مخاطب منتقل می‌کند که دانش‌آموز با شنیدن قصه و فکر کردن به آن می‌تواند این پیام‌ها را جذب خود کند و ارزش‌های خانوادگی، اجتماعی و انسانی را یاد بگیرد.
  • ابزار داستان‌گویی اگر به ‌درستی و به‌ طور صحیح مورد استفاده قرار بگیرد، بیشتر از هر وسیله تربیتی دیگری در رفتار بچه‌ها مؤثر است. همچنین می‌تواند ریشه بسیاری از انحرافات را در نوجوانان تخریب و بر آن‌ها تأثیرات تربیتی مثبتی داشته باشد.
  • فلسفه روزهای خاص مثل نوروز، جشن‌ها، عیدها و … را در کلاس به شکل داستان بیان کنیم و از این طریق دانش‌آموزان را هرچه بیشتر و بهتر با فرهنگ ملی ایرانی آشنا کنیم.

خواندن این کتاب برای کدام دسته از افراد پیشنهاد می‌شود؟

مطالعه کتاب داستان‌های آموزنده‌ی ایرانی، به فرزندان خردسال و نوجوانان برای آموزش، تربیت صحیح و علاقه‌مندان در این زمینه، توصیه می‌شود.

حمل و نقل
نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان‌های آموزنده‌ی ایرانی”
استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن