پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

کتاب در آرزوی پرواز

نام نویسنده: ﺳﻴﺮوس ﺑﺮزو

انتشاراتی : پرسمان

قیمت : 110,000 تومان

تعداد بازدید: 39 نفر

برای دانلود و خواندن هر کتاب بصورت آنلاین از سایت و بصورت آفلاین از اپلیکیشن بصورت رایگان استفاده فرمائید.

توضیحات

کتاب در آرزوی پرواز اثری از سیروس برزو است. این کتاب بخشی از مقالات او در طی 30-20 سال قبل می‌باشد و آن را درباره‌ی فضا و فضانوردان نوشته است. سیروس برزو این کتاب را در سال 1392 منتشر کرده که شامل 342 صفحه می‌باشد. برای تهیه این کتاب میتوانید از صفحه اصلی وبسایت افکار مثبت اقدام فرمایید.

بخش‌هایی از کتاب در آرزوی پرواز

تابستان سال 1983 تمرین‌ها پایان یافته بود. استرکالف و ولادیمیر تیتف، باید به ایستگاه مداری سالیوت سفر می‌کردند تا به جای فضانوردان مشغول شوند. پرتاب شبانگاه صورت می‌گرفت و این دو شخص در داخل سفینه خود را برای سفری چند ماهه آماده می‌کردند. بر روی بایکونور، مرکز پرتاب ناوهای کیهانی، دارای سکوت عجیبی بود و فقط صدای بلندگو به گوش می‌رسید که شمارش معکوس را اعلام می‌کرد. یک الی دو دقیقه به پرتاب مانده بود که شعله موشک تمامی فرودگاه کیهانی را روشن کرد، اما این روشنایی نوری نبود که انتظارش می‌رفت. در واقع شعله‌های قرمز رنگ همراه با دود بود که ابتدا مقدارش کم بود اما پس از گذشت زمان روشن‌تر شد.

سیروس برزو در رابطه با این کتاب بیان می‌کند که اگر انسان‌ها ماموریت و وظیفه خود را درک کنند و در راستای اهداف خود قدم بردارند، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا می‌کنند. تنها پیش‌رفتن و حرکت‌کردن از سمت ماست و سایر کار را نیرویی به انجام خواهد رساند که ما در آن چندان سهم بزرگی نداریم. اگر اسم و نامی راه کاری ماندنی و ماندگار باقی بماند، باید آن را به طور کلی پاک کرد و عوض آن نام عشق را نوشت که تمامی کارها از آن سرچشمه می‌گیرد. زیرا ما انسان‌ها هر کاری را با عشق و علاقه انجام دهیم، به نتیجه‌های خوب و ماندگار می‌رسیم و سعی می‌کنیم آن کار را بی‌نقص انجام دهیم.

مطالعه این کتاب برای چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

مطالعه کتاب در آرزوی پرواز به قلم سیروس برزو، برای آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به گسترش اطلاعات عمومی در زمینه هوا و فضا دارند، پیشنهاد می‌شود. از طرفی، خواندن این کتاب برای اشخاصی که در رشته هوا و فضا مشغول به تحصیل هستند یا دانشجو این رشته هستند نیز بسیار مفید و کاربردی است.

حمل و نقل
نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب در آرزوی پرواز”
استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن