پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

کتاب راهکاری خاص برای شناخت و کشف انتقال بیماری‌های ژنتیکی

نام نویسنده: فاطمه میرزایی چهار راهی

انتشاراتی : فرزانگان دانشگاه

قیمت : 18,000 تومان

تعداد بازدید: 19 نفر

تلگرام
واتساپ

قبل از خرید گوش دهید

توضیحات

نویسندگان کتاب راهکاری خاص برای شناخت و کشف انتقال بیماری‌های ژنتیکی فاطمه میرزایی چهارراهی و مریم میرشکالی هستند که آن‌ها در این کتاب به تحلیل و بررسی موارد مختلف و گوناگونی که پیشینه علمی و پژوهشی بیماری‌های ژنتیکی، انتقال بیماری‌های ژنتیکی و تعداد ژن‌های انسان پرداخته‌اند.

در کتاب راهکاری خاص برای شناخت و کشف انتقال بیماری‌های ژنتیکی به موارد زیر پرداخته شده است:

همان‌طور که می‌دانید ژنتیک یکی از زیر شاخه‌های علوم زیستی محسوب می‌شود که با استفاده از مفاهیم موجود در این علم می‌توان به وجود شباهت یا عدم وجود آن در دو موجود نسبت به یک‌دیگر پی ببریم و آگاه شویم که چرا و چطور همچین تشابه و یا عدم تشابهی در یک جامعه گیاهی و یا جامعه جانوری، به ‌وجود می‌آید. علم ژنتیک را علم انتقال اطلاعات بیولوژیکی از یک سلول به سلولی دیگر، از والد به نوزاد معرفی می‌کنند. ژنتیک سر و کار بسیاری با نحوه‌ی انجام این انتقالات که پایه و اساس تشابهات و اختلالات موجود در ارگانیسم‌ها است، دارد.

در خصوص معرفی این کتاب باید بدانید که فن‌آوری اطلاعات از راه و روش‌های متعددی به این حوزه کمک می‌کند. روش‌هایی همانند سیستم‌های ذخیره اطلاعات بیمار، سیستم‌های اطلاعات دارویی، سیستم‌های درمانی و جراحی، سیستم‌های پیگیری درمان، سیستم‌های درمان از راه دور و سیستم‌های پذیرش بیمار که در تمامی این‌ها یک هدف مشترک وجود دارد و آن تسهیل در کار درمان است.

با استفاده از این سیستم‌ها بیمار در کمترین زمان می‌تواند بهترین خدمات را دریافت می‌کند، پزشک تمام وقت از هر جای دنیا که ارائه کند می‌تواند به بیماران خود دسترسی پیدا کند و اطلاعات بیماران در همه جا به طور کامل در دسترس است.

خواندن این کتاب برای چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب افراد را با پیشینه علمی و پژوهشی بیمارهای ژنتیکی آشنا می‌کند و در نهایت راهکارهایی برای شناخت کشف انتقال بیماری‌ها ارائه و مطرح می‌کند. این کتاب برای دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌های ژنتیک و پزشکی پیشنهاد می‌شود.

حمل و نقل
نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب راهکاری خاص برای شناخت و کشف انتقال بیماری‌های ژنتیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

برای خرید قانونی کتاب به اپلیکیشن افکار مثبت مراجعه بفرمایید

جستجو کردن