پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

کتاب قباد و انوشیروان شاهان اصلاحات

نام نویسنده: پریسا گنجی

انتشاراتی : فرزانگان دانشگاه

قیمت : 25,000 تومان

تعداد بازدید: 22 نفر

تلگرام
واتساپ

قبل از خرید گوش دهید

توضیحات

نویسنده کتاب قباد و انوشیروان شاهان اصلاحات پریسا گنجی می‌باشد که در این کتاب به بررسی اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ساسانیان در دوران قباد و انوشیروان می‌پردازد. این کتاب یکی از کتاب‌های تخصصی این نشر در زمینه تاریخ می‌باشد که به دانشجویان کمک می‌کند تا با کتاب‌های تخصصی نوشته بهترین استادها و نویسندگان این رشته دروس خود را بگذرانند و به جامع‌ترین و همینطور کامل‌ترین اطلاعات دسترسی یابند. همانطور که می‌دانید تاریخ در حقیقت یادآوری حادثه‌ها، رویدادها، بدبختی‌ها، عظمت و انحطاط یک ملت می‌باشد و شخصیت ملی آن را در گذشته و حال نشان‌ می‌دهد. همان گونه که اگر شخصی حافظه خود را به طور کل از دست بدهد، شخصیت و هویت خود را هم از دست می‌دهد. یک ملت هم اگر از تاریخ خود اطلاعاتی نداشته باشد بنابراین بر شخصیت قبلی خود نیز واقف نخواهد بود. میتوانید این کتاب را از طریق وبسایت افکار مثبت تهیه کنید.

در واقع در دوران قباد و انوشیروان که محدوده‌ی زمانی 94 ساله از تاریخ ایران پیش از اسلام از دهه‌ی آخرین قرن پنجم تا سال 579 میلادی به عبارتی یعنی سال مرگ خسرو انوشیروان را در برمی‌گیرد که از اهمیت مخصوصی برخوردار است. ساسانیان که آخرین سبلسله از دوران باستان ایران می‌باشند. دارای مزایای فرهنگی و تمدنی، سیاسی و اقتصادی تاثیرگذاری در دنیا پس از خود بوده‌اند، بخش بزرگ این فرهنگ و تمدن موضوع این اثر علمی می‌باشد.

در قسمتی از کتاب قباد و انوشیروان شاهان اصلاحات به موارد زیر اشاره شده است:

با توجه به در بار وسیع و به طبع آن هزینه‌های زیادی که برای نگهداری و استمرار آن بایستی در نظر گرفته می‌شد و نیز پرداخت حقوق کارمندان (دبیران) و نظامیان که وظیفه‌ی خطیر حفظ تمامیت ارضی کشور و همچنین شرکت در جنگ‌ها و کسب فتوحات را به عهده داشته و نیز هزینه‌های سرسام‌آور جشن‌ها و تشریفات و خوش‌‌گذرانی‌های شاهان ساسانی نیاز مبرم به منابع درآمدی ثابت جهت انجام امورات فوق ملموس بود. علاوه‌بر‌این بایستی در نظر داشت که برخی از شاهان ساسانی به کارهایی که امروز موسوم به فواید عامه می‌باشد می‌پرداختند؛ کارهایی نظیر ساختن سدها (برای آبیاری) و پل‌ها، راه‌ها و شهرها در حدود و جاهای لازم ولی به گونه‌ای که دیده می‌شد، بخشی از این کارها به دسترنج مردم محل نیز صورت می‌گرفت…

برای دانلود و مطالعه این کتاب می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کرده و به راحتی مطالعه کتاب قباد و انوشیروان شاهان اصلاحات را آغاز نمایید. در این کتاب حقایق و مطالب تاریخی از سلطنت شاه قباد و انوشیروان به چاپ رسیده است.

حمل و نقل
نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب قباد و انوشیروان شاهان اصلاحات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

برای خرید قانونی کتاب به اپلیکیشن افکار مثبت مراجعه بفرمایید

جستجو کردن