پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم؟

نام نویسنده: مرضیه سلیمانی- صفورا شهلایی

انتشاراتی : فرزانگان دانشگاه

قیمت : 25,000 تومان

تعداد بازدید: 20 نفر

تلگرام
واتساپ

قبل از خرید گوش دهید

توضیحات

نویسندگان کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم اثر مرضیه سلیمانی و صفورا شهلایی می‌باشد که آن‌ها در این کتاب به تحلیل و بررسی حل کردن مسائل فرزندان خود پرداخته‌اند. تجربه‌های بالینی و آموخته‌های سالیان دراز، این باور را به وجود آورده که کودک بدون مسئله وجود ندارد. پس یک خانواده‌ی خوب بایستی بتواند به گونه‌ای شایسته، مسائل فرزندان خود را حل کند.

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم؟

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم، کتابی بسیار ساده و روان نوشته شده است. مطالب، مجموعه اطلاعاتی برای حل و رفع مسائل و مشکلات کودکان از زمان تولد تا 12 سالگی می‌باشد. امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود می‌کنند، آشکارا نسبت به 40 سال پیش بسیار فرق کرده است. این روزها کمتر با بچه‌هایی برخورد می‌کنیم که به امان خدا رها شده‌اند و از نظر تربیتی مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، برعکس، امروزه قاعده این می‌باشد که اولیاء در امر تعلیم و تربیت کودکان‌شان بسیار توجه دارند و همان‌طور که در این اثر توجه می‌کنید، مسائل کودکان قابل فهم و قابل درمان هم است.

همان‌طور که می‌دانید متاسفانه در تمام دنیا و از جمله در کشور ما مراجعه به روانپزشک به خصوص در مورد کودکان موجب نگرانی اولیاء می‌شود. این نگرانی که دیگران درباره ما چه خواهند گفت و مبادا این تصور پیش بیاید که بچه ما دیوانه است که به روانپزشک مراجعه می‌کند و وحشت از این گونه برچسب‌های روانی در همه جا وجود دارد؛ ولی شما با خواندن کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم؟ پی می‌برید که بیشتر گرفتاری‌های کودکان بدون مصرف دارو قابل حل و رفع است.

به عبارت دیگر این که همه پدر و مادر‌ها بایستی این نکته را باور کنند که می‌توانند رفتار کودکان و نوع نگرش آن‌ها را عوض کنند و در نتیجه به شخصیت آن‌ها شکل سنجیده‌ای بدهند. انتقال ارزش‌های یک نسل به نسل دیگر یک وظیفه اجتماعی و فرهنگی می‌باشد و هیچ چیز ناسالم تر از این نیست که کودک بدون این ارزش‌ها بار بیاید. نکته مهم دیگر نحوه‌ی انتقال این ارزش‌ها است؛زیرا چنانچه با خشونت و بی‌تفاوتی مطرح شود که کودک آن را پس می‌زند.

مطالعه‌ی این کتاب به تمامی والدین و مربیان پیشنهاد می‌شود. شما نیز می‌توانید از همین صفحه از سایت افکار مثبت برای دانلود این کتاب اقدام کنید.

حمل و نقل
نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

برای خرید قانونی کتاب به اپلیکیشن افکار مثبت مراجعه بفرمایید

جستجو کردن