پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

( در هیچ کجا نوشته نشده که کتاب ها باید روی درختان مرده چاپ شوند این مطلب برای کسانی است که کتاب فیزیکی دوست دارند )

کتاب معضلات و آسیب های اجتماعی نسل جوان در جوامع امروزی

نام نویسنده: شهلا رضایی

انتشاراتی : قانون یار

قیمت : 25,000 تومان

تعداد بازدید: 43 نفر

برای دانلود و خواندن هر کتاب بصورت آنلاین از سایت و بصورت آفلاین از اپلیکیشن بصورت رایگان استفاده فرمائید.

توضیحات

کتاب معضلات و آسیب های اجتماعی نسل جوان در جوامع امروزی اثری از شهلا رضایی است. او در این کتاب به بررسی تخصصی و اصولی مشکلات، انحرافات و تمامی آسیب‌های اجتماعی جوانان در جامعه امروزی پرداخته است. شهلا رضایی این کتاب را در سال 1396 منتشر کرده که شامل 112 صفحه می‌باشد. برای تهیه این کتاب میتوانید از صفحه اصلی وبسایت افکار مثبت اقدام فرمایید

درباره کتاب معضلات و آسیب های اجتماعی نسل جوان در جوامع امروزی

در میان عوامل و علت پیدایش بزهکاری و ارتکاب انحراف اجتماعی، عامل فقر و مشکلات اقتصادی و معیشتی از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است. عدم تامین مسائل مالی از سمت خانواده‌ها و ناتوانی در پاسخگویی به نیازهای ضروری و طبیعی مانند فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل حتی در مقطع متوسطه، تامین پوشاک، تامین هزینه‌های خوراک و… زمینه ساز افسردگی، دل زدگی، سرخوردگی، ناراحتی‌های روحی و انزوا طلب در فرزندان می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود تا این افراد برای بهتر شدن ناراحتی‌های ناشی از مشکلات خود از روش‌های مستقیم یا غیرمستقیم، دست به اقداماتی بزنند و خود را درگیر مشکلات بزرگ‌تر و جدی‌تر کنند. در نتیجه، بسیاری از افراد برای رهایی از گرفتاری‌های خود دست به اعمال ناشایست می‌زنند. از طرف دیگر، امروزه مشکلات اقتصادی و فشارها، احتمال دو شغله بودن را در افراد افزایش داده است که همین موضوع منجر به بی‌توجهی و کم‌توجهی آن‌ها نسبت به نیازهای جوانان، رفع مشکلات روانی و روحی و تربیت شایسته و صحیح آن‌ها گردیده است. در این زمینه، انعکاس شرایط افسانه‌ای و عجیب برخی زندگی‌ها و نمایش فاصله‌های طبقاتی توسط رسانه‌های مختلف، نقش موثری در بوجود آمدن این مشکل دارند. این کتاب، در زمینه جامعه‌شناسی و آسیب‌های فرهنگی در دوران معاصر است و دارای هفت فصل می‌باشد که در هر بخش آن به مسائل مختلفی مانند مشکلات جوانان در جوامع امروزی، شناخت هنجارهای اجتماعی، انحرافات و آسیب‌های اجتماعی کنونی، دلیل بزهکاری جوانان و نوجوانان، علت‌‎های فرار از منزل، تهاجم فرهنگی، شناخت اعتیاد به‌عنوان یکی از معضلات نسل‌های جوان در جوامع کنونی و… پرداخته است.

مطالعه کتاب حاضر برای چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

مطالعه کتاب معضلات و آسیب های اجتماعی نسل جوان در جوامع امروزی به قلم شهلا رضایی، برای آن دسته از افرادی که در رشته‌های حقوق، روانشناسی عمومی، حقوق تخصصی، حقوق جزا،‌ جامعه شناسی و… مشغول به تحصیل هستند، پیشنهاد می‌شود. از طرفی، خواندن این کتاب برای افرادی که علاقه زیادی به گسترش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های مختلف دارند نیز مناسب است.

نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب معضلات و آسیب های اجتماعی نسل جوان در جوامع امروزی”
استعلام محصول

استعلام محصول

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن