پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا

به طور کلی کتاب انسان در جستجوی معنا، یکی از درخشان‌ترین نمونه‌های ادبی در ادبیات روان‌شناسانه و همینطور از آثار مشهور آمریکا است که داستان زندگی دکتر فرانکل را در اردوگاه اجباری رژیم نازی به تصویر می‌کشد. در این بلاگ قصد داریم به معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا بپردازیم، لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا

کتاب انسان در جستجوی معنا درمورد جان سالم به در بردن می‌باشد؛ درمورد سرچشمه قدرتی که به زنده ماندن فرانکل کمک کرد، فردی که گرفتار سختی‌های بسیار زیادی شد. ویکتور فرانکل پس از داشتن یک زندگی سخت و دشوار در اردوگاه کار اجباری و بعد از تمام شدن جنگ و مشکلات، شاهکار ادبی‌اش به نام انسان در جستجوی معنا را نوشت. در واقع این کتاب شامل دو قسمت می‌باشد، قسمت اول که درمورد خاطرات فرانکل در ارودگاه اجباری رژیم نازی بوده و قسمت دوم که درباره مکتب فرانکل یعنی لوگوتراپی یا معنا درمانی شرح می‌دهد.

معرفی ویگتور فرانکل

ویکتور فرانکل بنیان‌گذار لوگوتراپی، روانشناس و عصب‌شناس اتریشی که مدرک دکترای اعصاب و روان خود را از دانشگاه وین دریافت کرده است. در جنگ جهانی دوم همسر باردارش، والدین و همینطور برادرش کشته شدند و خودش در 4 اردوگاه متفاوت آشویتس اسیر شد. ویکتور فرانکل در سال 1905 در وین اتریش متولد شد. در نهایت در 92 سالگی در سال 1997 در وین از دنیا رفت اما این کتاب هنوز یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان می‌باشد.

سخن پایانی

در این بلاگ به معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا پرداختیم. برای دانلود این کتاب می‌توانید از طریق همین سایت (افکار مثبت) به راحتی اقدام نمایید و مطالعه این کتاب را آغاز کنید. از شما تشکر می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن