پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

دانلود کتاب ترک آسان سیگار

نقد کتاب ترک آسان سیگار

حال دیگر کمتر کسی وجود دارد که از مضرات سیگار اطلاع نداشته باشد، اما همچنان بسیاری از افراد سیگار می‌کشند و با اینکه قصد دارند سیگار کشیدن را ترک کنند اما موفق به این کار نمی‌شوند. دلایل زیادی وجود دارد که افراد به سراغ سیگار می‌روند ولی بسیار از آن‌ها می‌ترسند زندگی پس از ترک سیگار برایشان جذابیتی نداشته باشد و از روزمرگی خسته شوند. شما می‌توانید همانند بسیاری از افراد با دانلود کتاب ترک آسان سیگار و مطالعه آن روش‌هایی را برای ترک سیگار انتخاب و پیش بگیرید. برای تهیه این کتاب جذاب، کتاب آسانترین روش ترک سیگار، و همچنین کتاب‌های مشابه، میتوانید از صفحه اصلی وبسایت افکار مثبت اقدام فرمایید.

دانلود کتاب ترک آسان سیگار اثر آلن کار

آلن کار که خود پس از33 سال مصرف سیگار یک روز تصمیم گرفته است سیگار کشیدن را ترک کند و با موفقیت این کار را انجام داده و تصمیم گرفته است تا با نوشتن یک کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار را در اختیار دیگران بگذارد. نویسنده در این کتاب با شما از مضرات و خطرات مصرف سیگار صحبت نمی‌کند به دلیل اینکه اکثر مصرف کنندگان سیگار امروز از این مضرات باخبر هستند و دلایل آن‌ها برای عدم ترک سیگار بی‌اطلاعی از خطرات آن نیست. نویسنده یک‌راست به سراغ معرفی راحت‌ترین روش ترک سیگار می‌رود.

آلن کار در کتاب خود درباره‌ی انگیزه و هدف افراد از کشیدن سیگار می‌گوید و اینکه چگونه و به چه دلایلی افراد تصمیم می‌گیرند تا به سمت سیگار بروند. اون توضیح می‌دهد که چرا برخی افراد بارها به خود و اطرافیان قول می‌دهند که سیگار را ترک کنند ولی با اولین اتفاق از نو به سراغ کشیدن سیگار می‌روند.

درباره آلن کار

آلن کار یک نویسنده‌ی انگلیسی زاده‌ی 1934 در شهر لندن است که در نوامبر سال 2006 میلادی در سن 72 سالگی درگذشت. او کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی روانشناسی و ترک اعتیاد منتشر کرده است که کتاب ترک آسان سیگار او تاکنون به بیش از 38 زبان مختلف ترجمه شده و در 57 کشور منتشر شده است که جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان بوده است. او که پس از 33 سال مصرف روزانه بیش از 100 نخ سیگار موفق شد تا در سن 48 سالگی آن را ترک کند. او مدیر یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین مراکز ترک سیگار در دنیا بود که به میلیون‌ها انسان کمک کرده بود تا خود را از بند سیگار، الکل و اضافه‌وزن خلاص کنند. در بین افرادی که آلن کار برای ترک سیگار به آن‌ها کمک کرده است اسامی افرادی مشهوری همچون دیوید کامرون، پینک و ریچارد رانسون به چشم می‌خورد.

دانلود کتاب ترک آسان سیگار به کدام دسته از افراد پیشنهاد می‌شود؟

امروزه که جوامع با انواع مختلفی از مواد مخدر و روان‌گردان مواجه هستند، بیشتر تبلیغات در جلوگیری از مصرف مخدر و روانگردان تمرکز می‌کنند و کمتر به سیگار پرداخته می‌شود. از طرفی سود سرشاری که نصیب کارخانجات تولید سیگار می‌شود موجب شده تا تصمیم‌گیری درمورد کشیدن یا نکشیدن سیگار بر عهده‌ی مصرف‌کننده باشد. از این رو دانلود کتاب ترک آسان سیگار و مطالعه‌ی آن را به تمامی افرادی که تاکنون موفق به ترک سیگار نشده‌اند و بارها تلاش آن‌ها با شکست مواجه شده پیشنهاد می‌کنیم. همچنین مطالعه‌ی این کتاب برای افراد غیرسیگاری نیز می‌تواند مفید باشد تا دلایل گرایش افراد به سیگار را بدانند و بتوانند به اطرافیان خود کمک کنند.

سخن پایانی

با دانلود کتاب ترک آسان سیگار مطالعه آن می‌توانید خود و اطرافیانتان را از خطرات سیگار باز دارید و یا به کسانی که در تلاش ترک آن هستند کمک کنید تا بتوانند به آسانی از این راه عبور کنند. این کتاب که یکی از مشهور‌ترین آثار آلن کار می‌باشد، برای نخسین بار در سال 1985 منتشر و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. برای دانلود این کتاب جذاب می‌توانید از وب‌سایت افکار مثبت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن