پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب توانگران چگونه می ‌اندیشند؟

کتاب توانگران چگونه می اندیشند

کسب ثروت و درآمدزایی بیشتر امری است که برای بسیاری از افراد یکی از دغدغه‌های مهم زندگی است. چارلز آلبرت پویسانت اعتقاد دارد که افراد توانگر و ثروتمند به دلیل بهره‌ بردن از یک نگرش و برنامه‌ متفاوت و خاص نسبت به زندگی به درجات بالایی دست‌یافته‌اند. پویسانت با پرداخت به این نگرش‌ها و روش‌های متفاوت افراد توانگر، راه و روش رسیدن به این گونه نگرش را مشخص کرده و در قالب یک کتاب جمع‌آوری نموده است. در این نوشتار به معرفی کتاب توانگران چگونه می ‌اندیشند اثر چارلز آلبرت پویسانت خواهیم پرداخت که به شما در رسیدن به نگرش مورد نیاز برای توانگر بودن یاری خواهد رساند.

چرا کتاب توانگران چگونه می ‌اندیشند اثر چارلز آلبرت پویسانت را باید خواند؟

پویسانت در این کتاب به نکات بسیار مهمی در مسیر درآمدزایی و کسب ثروت اشاره می‌کند. از نظر پویسانت چند نکته کلیدی وجود دارد که افراد باید مرحله به مرحله از رعایت شدن این نکات اطمینان حاصل نمایند.

در آغاز مسیر اولین نکته این است که افراد تصویر مشخصی از چیزی که می‌خواهند داشته باشند. به این معنی که اهداف خاصی را مشخص کرده و بعد از مشخص کردن مسیر به سمت هدف نهایی با تمرکز و دقت به سمت آن حرکت کنند. پویسانت اشاره می‌کند که افراد توانگر از ریسک کردن و در مسیر بودن هراسی ندارند و به راحتی از منطقه ‌امن خود بیرون می‌روند. نکته دومی که همه افراد توانگر دارای آن هستند درک و فهم ارزش کار و تلاش است. افراد توانگر می‌دانند که موفقیت یک شبه به سراغ آنها نمی‌آید و باید برای به دست آوردن آن وقت و تلاش قابل توجه‌ای خرج کنند. نکته بعدی که پویسانت به آن اشاره می‌کند، تداوم فرآیند یادگیری برای افراد توانگر است. پویسانت اشاره می‌کند که افراد توانگر همیشه در حال یادگیری بوده و در حال افزایش اطلاعات خود از طرق گوناگون هستند.

 در نهایت پویسانت به این اصل اشاره می‌نماید که افراد توانگر نگرش و رویکرد مثبتی نسبت به دنیای اطراف خود دارند. آنها به خود و توانایی‌های خود باور دارند، فارغ از هر موقعیت و چالشی که با آن روبرو شده باشند. کتاب توانگران چگونه می‌اندیشند به این موضع اشاره می‌کند که این افراد زمانی که با موانع و یا چالش‌ها مواجه می‌شوند، آنها را به عنوان فرصت‌هایی می‌بینند که می‌توانند از طریق آن بر تجربه و دانش خود بیافزایند و با این نگرش نسبت به رفع آنها اقدام خواهند نمود.

جملات آموزنده کتاب توانگران چگونه می ‌اندیشند

کتاب توانگران چگونه می اندیشند
  • تصورات ذهنی تعیین کننده هدف ما است.
  • افراد توانگر پیش از رسیدن به اهداف، خود را در آینه دل به عنوان یک فرد توانگر دیده‌اند.
  • اوضاع و احوال زندگی شما زمانی تغییر می‌کند که برای تغییر دادن آن اقدام نمایید.
  • به جای گفتن من فقیر نیستم، عبارت من دارم ثروتمند می‌شوم را به کار ببرید.

در کتاب توانگران چگونه می ‌اندیشند اثر چارلز آلبرت پویسانت به زندگی ده نفر از ثروتمند و توانگر ترین افراد جامعه پرداخته می‌شود و شیوه نگرش‌ آنها به زندگی و کسب و کار مورد تحلیل نویسنده قرار خواهند گرفت. با مطالعه این کتاب افراد شناخت بیشتری از نحوه اندیشدن یک فرد توانگر و موفق بدست خواهند آورد.

درباره نویسنده

آقای چارلز آلبرت پویسانت زاده شده در شهر منونترال کانادا است. وی به عنوان یک سرمایه‌گذار و مشاور سرمایه‌گذاری بسیار موفق در زمان فعالیت کاری خود معروف شد و پس از به دست آوردن تجارب و افتخارات زیاد در زمینه کاری اقدام به آموزش و اشتراک این تجارب با مردم سراسر جهان نمود. کتاب‌های وی امروزه به زبان‌های زیادی چاپ شده و همراه افراد در مسیر ساخت زندگی آنها بوده است.

در پایان

برای توانگر بودن، مهمترین مسئله نوع نگرشی است که به دنیای اطراف داریم. افراد توانگر زیادی وجود دارند که با در اختیار داشتن امکانات و شرایط یکسان با بقیه افراد به مراتب بالایی در جامعه دست پیدا کرده‌اند. در کتاب توانگران چگونه می ‌اندیشند، دلیل موفقیت افراد ثروتمند و توانگر به نوع نگرش آنها معرفی می‌شود و نگرش افراد توانگر معروف توسط نویسنده تحلیل می‌شوند. در این نوشتار به ارائه معرفی این کتاب ارزشمند پرداختیم که شما می‌توانید در سایت افکار مثبت هم به نسخه صوتی و هم به نسخه متنی کتاب دسترسی داشته و به مطالعه آن بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

Search