روش های ثروت زدایی

بهای پرداختی برای رسیدن به موفقیت

بهای پرداختی موفقیت

  بهای موفقیت
بهای موفقیت

بهای پرداختی برای رسیدن به موفقیت چه مواردی هست و کدامیک را میدانید و میتوانید ان را بدست اورید

  • آیا تابحال بهای پرداختی موفقیت را پرداخت اید؟
  • آیا با مفهوم بهای پرداختی آشنا هستید؟
  • ایا برای رسیدن به موفقیت قانونی وجود دارد؟

برای حل این مشکل چه راههایی وجود دارد. در اینجا به تمام موارد می پردازیم پس خوب توجه کنید و به تمام موارد خوب عمل کنید .تا به نتیجه درست برسید.

  • تا به حال بهای پرداختی موفقیت را پرداخته اید؟
  • اصلا بهای پرداختی موفقیت چه چیزی است تا به حال به ان فکر کرده اید؟
  •  چگونگی درگیری در هر موضوع را پیدا کنید؟
  • اولین بهای پرداختی ما چه چیزی است ؟باید توجه داشته باشیم که اولین بهای پرداختی این است که در مسیری که می‌خواهیم باید قدم برداریم.

برای قدم برداشتن می شود مثال های زیادی برایش زد .یک ایده یک تصمیم و یک عملکرد برای انجام یک کار تا به یک هدف نزدیکتر شویم.

جالبه بدونید که خداوند و بهای پرداختی موفقیت رو برای هر لحظه از زندگی ما می پردازد .چه جوری بهتون میگم فقط کافیه توجه داشته باشید. کسانی که از این ماجرا خبر دارند الان به موفقیت رسیده اند.

اگر هنوز شما به موفقیت نرسیدید مطمئناً باید این مقاله رو تا آخر بخونید. تا به بهترین وجه ممکن بهای پرداختی موفقیت رو به دست بیارید.

اگر شما هم میخواهید بدونید که چه جوری باید بهای موفقیت را باید پرداخت پس با دقت گوش کنید. خداوند هر شب قبل از خواب بهای پرداختی مارو می پردازد.

داستان 86400 تومن

اگر دقت داشته باشید هر شب قبل از خواب مبلغ ۸۶۴۰۰ تومان پول به حساب ما واریز میشه

الان شاید توی ذهنتون بگید که همچین پولی اصلا به حساب من واریز نشده

اما اگر کمی دقت کنید می توانید بفهمید که این مبلغ به حساب شما هرشب واریز میشه .الان کامل بهتون توضیح میدم چه جوری واریز میشه.

خوب میشه به من بگید با این پول چه کارهایی انجام میدید. من از یک چیز مطمئنم اونم اینه که اگر خداوند این پول را به حساب ما نریزه ما دیگه از خواب بیدار نمیشیم یعنی دیگه زنده نیستیم.

دقت کنید این موردی که میگم برای تک تک انسان های جهان یکسانه و هیچ فرقی بین شما و یک فرد میلیونر نداره .و برای همه یکسان انجام میشه.

این مبلغ همون تک تک ثانیه هایی که از صبح شروع میشه تا ۲۴ ساعت اتفاق می‌افتد شما در طول روز ۲۴ ساعت یعنی ۸۶۴۰۰ ثانیه وقت دارید زندگیتون رو بسازید وقت دارید تا  یک تصمیم کوچک بگیرید یا یک تصمیم بزرگ برای زندگی تون

ثانیه های زند گی و پول

ثانیه های زندگی و پول
ثانیه های زندگی و پول

 چرا این ثانیه هارو من به پول تبدیل کردم. زیرا ذهن ما با پول بهتر کار میکنه و تمام تجزیه تحلیل هاش بیشتر با پوله. با این روش خواستم بهتون کمک کنم .که چه جوری باید این پول و سرمایه ای که هر شب خدا در اختیارمون میزاره چه جوری ازش به نحو احسن استفاده کنیم.

به من نگفتی که چه جوری از این پول و ثانیه ثانیه های زندگیت استفاده میکنی

نمیدونم بعضیا هستن که این ثانیه های زندگیشونو صرف وقت گذاشتن به چیزهای سرگرمی مثل اینترنت، یا اینستاگرام یا تلگرام یا آهنگ و یا چیزهای دیگه میزارن

دقت کنید در همین شرایطی که شما توی این حوزه سرگرمی ها دارید سر خودتون رو گرم می کنید تا ثانیه ثانیه های زندگیتون رد بشه در این جهان هستی کسانی هستند که از همین اینترنت و اینستاگرام دارند روشهایی را به کار  میبرند که ازش پول در بیارن  دارن آموزش می بینند تا بعداً بتونن ایده‌ها و آیندش نو بسازن

شما جزو کدوم یک از این دسته هستید

ایا ثانیه های زندگی تو سرمایه‌های زندگیتو درست استفاده می کنی برنامه‌ریزی می کنی براش یا اینکه فقط وقت شبکه‌های اجتماعی می کنی و زندگی تو میخوای از بین ببرید و  تلف کنی

ما میتونیم با استفاده درست از این ثانیه های زندگی به خواسته‌ها و آرزوهامون برسیم به اهدافی که توی زندگی داریم برسیم رویاهامون و به تمام چیزهایی که توی ذهنمون داریم

من مطمئنم که شما نمیخوای سرمایه‌های زندگیتونو ،ثانیه ثانیه های زندگیت رو آتیش بزنید .من نمی گم که شما تمام آن وقت رو هر لحظه باید در حال گذران این باشید. که تفریح نکنید و دنیای خودتون رو بسازید که برنامه کامل که به همه چیزهایی که می‌خواهید برسید آماده بشه

اگر چند سال فقط چند سال وقت واسه هدفهای خود و سرمایه‌گذاری روی خود بگذارید. می توانید در یک مسیر و هدفی که هستید موفق باشید.

گفته ثروتمندان

 بیشتر ثروتمندان اعتقاد دارند که همیشه زمان خیلی مهم تر از این ثروت و چیزهای مادی دنیاست

زیرا آن ها می گن که شما میتونید  با زمان پول به دست بیارید

اما هیچ وقت نمیتونید که با پول زمان از دست رفته و دوباره برگردونید

اگر الان از زندگیت خسته شدی و شرایط تکراری برای خود به وجود آوردی باید بهای پرداختی موفقیت و رسیدن به آرزوهایی که داری رو بپردازی،

آیا میدونستی که برای برداشتن فقط یک قدم 200عضله بدن تو شروع به کار می کنه. چرا برای رسیدن به موفقیت این عضله های بدن تو به‌کار نمیندازی و از فکرت به بهترین نحوممکن استفاده نمی‌کنی

هر کسی که در این دنیا خلق شده مطمئناً روشی برای موفق شدن خدا در او قرار داده فقط کافیه که استعدادهای درونی خودشو پیدا کنه و با سرمایه‌گذاری روی خودش بتونه ایده هاشو به باور برسونه.

با استفاده درست در هر روز و با برداشتن یک قدم کوچک به مسیر هدف در یک روز می توانید چه کارهای بزرگی در یک سال انجام بدید.

شما با خوندن هر روز فقط یک صفحه کتاب در یک سال یا چند سال میتونید بهترین کتابهای موفقیت رو بخونید. این کتاب‌ها به شما ایده میده، تا برای رسیدن به موفقیت خودتون کاری را انجام بدید و با انجام دادن این کار به راحتی به موفقیت می رسید.

شما با خوندن کتاب های افراد موفق می تونید مثل اون ها فکر کنید تصمیم بگیرید. تا اینکه موفق بشید خصوصیات آنها چه بوده و چه هست.

انجام تغییرات کوچک در هر روز باعث می‌شود که در دراز مدت تغییرات بزرگی برای شما اتفاق بیفتد

استیو جابز

 صبور باشید امپراتوری های بزرگ نیاز به صبر دارند تا اتفاق بیفتد امپراطوری های بزرگ به همین زودی ساخته نمی شوند

مطمئن باشید که اگر بدنتون هر روز نیاز به غذا داره پس شما باید ذهنتان هم هر روز غذا بخورد و غذای آن افکار مثبت و ذهنیتی برای رسیدن به موفقیت است

اگر از گفته های ما غافل نشوید و به آنها عمل کنید مطمئناً نیمی از موفقیت را پیموده اید

فقط کافی است که هر روزیا هرماه یک عادت کوچک از افراد موفق را در خود به وجود آورید  تا بتوانید موفق شوید


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خودتان سر بزنید www.afkarmosbat.org  درخواست های مورد علاقه خود را بدهید 

هدف ما تلاش هر چه بیشتر برای رشد شکوفایی استعدادهای شماست

تا بتوانید خیلی سریع تر به اهدافتان برسید

با تشکردوست شما افکار مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *