مقالات وب سایت

بررسی و خرید کتاب کیمیاگر

خرید کتاب کیمیاگر

قبل از خرید کتاب کیمیاگر ابتدا با این اثر کمی آشنا شویم. کیمیاگر با سبکی مشابه به داستان‌های شرقی، روایت‌گر قصۀ پسر جوانی به نام سانتیاگو می باشد که زادگاهش را رها کرد و به شمال آفریقا رفت تا در نزدیکی اهرام مصر، گنجی مدفون شده را بیابد. او در مسیرش، با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر آشنا می شود و نیز عاشق فاطمه، دختر صحرا می‌گردد. همه‌ی آن‌ها هدایت‌گر سانتیاگو در مسیر جست و جویش می باشند. پائولو کوئیلو در این اثر از جملات قصار و پرمعنایی استفاده نموده که به سهم خود داستان را بسیار زیبا و دل‌نشین کرده است.

درباره کتاب کیمیاگر

نویسنده در این رمان به مخاطبان خود این موضوع را می‌رساند که اگر در زندگی هدفی پراهمیت دارند، هیچ‌وقت آن را غیرقابل‌ دسترس فرض نکنند و برای آن تلاش نمایند؛ چون که هر چه بیشتر ادامه دهند، بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهند بود. سانتیاگو در طول سفر خود احساساتی از قبیل اشتیاق، تنهایی، ترس، عشق و حتی شکست را تجربه می‌نماید اما همچنان مصمم به راه خود ادامه می‌دهد.

هدف نویسنده

کوئیلو این کتاب را با اتکا به‌ نقد از زندگی روزمره، همه‌چیز را با تخیل شروع می‌کند؛ اما در آخر آن‌چه برای خواننده روشن می باشد، تحقق رویا و آرزوییست که محال پنداشته شده بود. سانتیاگو نمادی از تمامی انسان‌هایی است که می‌خواهند برای رسیدن به اهداف خود تلاش نمایند، هرچند دیگران آن را حتی با قوه تخیل خود محال بدانند. برای خرید کتاب کیمیاگر به سایت افکار مثبت مراجعه کنید.

بخشی از کتاب کیمیاگر

جوان چوپان، ناامید از خانه‌ی آن پیرزن خارج گشت و با خود عهد نمود که دیگر هرگز به خواب‌ها اهمیتی ندهد. همچنین به خاطر آورد که باید در طول روز باید چند کار انجام دهد؛ به دکان بقالی برود و مقداری مواد غذایی خریداری کند. کتابش را با یک کتاب قطورتر مبادله و بر روی نیمکتی در میدان اصلی شهر بنشیند تا نوشیدنی تازه‌ای را که گرفته بود، امتحان کند. چرا که روز گرمی در پیش داشت و او موفق می‌شد کمی بدن خود را خنک کند. گوسفندان در دروازه‌ی ورودی شهر و در اصطبل یکی از دوستان جدیدش استراحت می‌کردند. او با مردم بسیاری در آن اطراف آشنا بود و به همین خاطر مسافرت را دوست داشت.

خرید کتاب کیمیاگر

خرید کتاب کیمیاگر و مطالعه آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب‌های پائولو کوئیلو میان عامه مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار می باشند؛ بنابراین مطالعه کتاب کیمیاگر نوشته این نویسنده برزیلی را به همه علاقمندان کتاب، پیشنهاد می‌دهیم. همچنین اگر در برهه‌ای از زندگی می باشید که برای پیدا کردن معنای زندگی تلاش زیادی می‌کنید، می‌توانید این کتاب را مطالعه نمایید. خیلی‌ها این کتاب را به خاطر مفهومی که در آن نهفته، با کتاب‌هایی مانند شازده کوچولو و سیدارتها از هرمان هسه هم‌ارز می‌دانند.

نظرات درباره کیمیاگر

دیدگاه‌های مختلفی درباره کتاب کیمیاگر است. خیلی‌ها موافق و خیلی‌ها مخالف نگرشی هیپی‌وار به زندگی می باشند. اما چیزی که قابل انکار نیست، این است که پائولو کوئیلیو توانسته با قلمش افراد زیادی را در جهان همراه خود و جذب نوشته‌هایش کند. برای همین چه با این شیوه نگرش، به زندگی موافق باشید و یا نباشید، کتاب کیمیاگر خواندنی است.

جملاتی از کتاب کیمیاگر
  • طی 2 سال گذشته، همه دشت‌ها و دهکده‌های اندلس را زیر پا گذاشته بود و با همه منطقه و شهرهایش آشنایی داشت؛ این چیزی بود که به زندگی‌ وی مفهوم می‌داد…. مفهوم سفر کردن.
  • تصمیم داشت در این قرار ملاقات، برای دخترک توضیح دهد که چگونه و چرا یک چوپان ساده و با سواد می‌تواند بخواند. علتش را توضیح دهد که تا شانزده سالگی در صومعه‌ای تحت آموزش بود و پدر و مادرش علاقه داشتند از او کشیش بسازند، تا مایه غرور و سربلندی خانواده فقیری شود که همه عمر سخت زحمت می‌کشید تا همانند گوسفندها فقط آب و خوراک کافی داشته باشند.

کلام آخر

کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو یکی از کتاب های تاثیر گذار برای افرادی است که به خواندن کتاب های مفید علاقه دارند. همچنین اگر به دنبال یافتن معنای زندگی هستید، می توانید با خرید کتاب کیمیاگر و مطالعه آن به معنای زندگی دست پیدا کنید. جهت خرید کتاب به سایت افکار مثبت، این فروشگاه معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *