پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

معرفی کتاب مدیریت به سبک ژاپنی

معرفی کتاب مدیریت به سبک ژاپنی

نویسنده کتاب مدیریت به سبک ژاپنی؛ محمد صادقی سیار می‌باشد. این کتاب توسط انتشارات سفیر قلم منتشر شده است. به طور کلی این کتاب به مطالعات و پژوهش‌های صورت گرفته درمورد موفقیت شرکت‌های ژاپنی پرداخته است. در این بلاگ قصد داریم به معرفی کتاب مدیریت به سبک ژاپنی بپردازیم؛ لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی کتاب مدیریت به سبک ژاپنی

سه نوع ویژگی سازمانی مانند ویژگی‌های سازمانی، مدیریت یکپارچه و فضای مبتنی سبب غلبه شرکت‌های ژاپنی بر رقبای غربی آن‌ها شده است. در واقع مدیریت یکی از پایه‌های 4گانه توسعه در کنار سه پایه (فرهنگ جهت برخواستن)، (دانش جهت دانستن) و (فناوری جهت توانستن) می‌باشد که شدن را میسر می‌سازد. البته مدیریت پیش از این که یک علم باشد، هنر است؛ هنر را هرگز بدون استعداد نمی‌توان یاد گرفت. بعضی‌ها عقیده دارند که ژاپنی‌ها استعداد ذاتی و خدادادی در مدیریت دارند و به طور اصولی علم را از دیگران یاد می‌گیرند؛ اما خود مدیریت می‌نمایند. البته به نظر می‌رسد با توجه به سابقه‌های این کشور شاید تا مقداری این نظر درست و قابل قبول باشد.

مطالعه کتاب مدیریت به سبک ژاپنی مناسب چه افرادی است؟

خواندن این کتاب را به کسانی که به مدیریت علاقه‌مند هستند و همینطور به سرپرستان شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ پیشنهاد می‌نماییم. محمد صادقی سیار به گونه‌ای این کتاب را به زبانی ساده در 18 بخش نوشته است تا طیف وسیعی از خوانندگان بتوانند به راحتی کتاب را مطالعه نمایند.

سخن پایانی

در این بلاگ به معرفی کتاب مدیریت به سبک ژاپنی پرداختیم. برای مطالعه این کتاب می‌توانید به راحتی کتاب را دانلود کنید و از خواندن آن لذت ببرید. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای دانلود و مطالعه کتاب‌های دیگر از طریق همین سایت (افکار مثبت) اقدام کنید. از شما ممنونیم که تا انتهای این بلاگ همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن