مقالات وب سایت

معرفی کتاب تو کله خر هستی

معرفی کتاب تو کله‌خر هستی

کتاب تو کله خر هستی یکی از موفق ترین کتاب‌های رشد و توسعه‌ فردی است که همواره از سوی متخصصان حوزه مذبور به مخاطبان پیشنهاد می‌شود. تو کله خر هستی برو پیش پولدار می‌شوی بر این باور است که شرط اصلی ثروتمند شدن، خودشناسی است. در صورتی که به خودآگاهی برسیم و بتوانیم به صورت هدفمند بر روی توسعه فردی خود تمرکز و تلاش کنیم، خیلی راحت‌تر و سریعتر خواهیم توانست به اهداف موردنظرمان دست‌یابیم. این کتاب یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است و به افراد بسیار زیادی در کنترل درآمدها و مخارج کمک کرده تا بتوانند زندگی که همیشه آرزویش را داشته‌اند بسازند. در این نوشتار به معرفی کتاب تو کله‌خر هستی می‌پردازیم که  در زمینه درآمدزایی بیشتر، در آمدن از قرض و بدهکاری، ذخیره و پس‌انداز و جمع کردن برای بازنشستگی، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و ساخت درگاه‌های درآمدزایی متعدد است.

معرفی کتاب تو کله‌خر هستی

کتاب در واقع از سه بخش تشکیل شده‌است، پرداختن به طرز تفکر، استراتژی‌های درآمدزا و نحوه اقدام کردن برای درآمدزایی. در بخش طرز تفکر، سینسرو افکار محدود کننده افراد درباره ثروت را مشخص می‌کند و به آنها ابزارهایی برای تسلط بر آنها می‌دهد. در بخش استراتژی‌های درآمدزایی، کتاب به آموزشهایی از قبیل بودجه‌بندی، مذاکره برای حقوق، ایجاد یک کسب و کار، سرمایه‌گذاری در بورس و ایجاد درامد کلان می‌پردازد. و در نهایت در بخش اقدام به درآمدزایی سینسرو به آموزش قدم به قدم نحوه استفاده از استراتژی های بخش‌های قبلی کتاب برای به کار گرفتن در واقعیت می‌پردازد.

آشنایی با نویسنده کتاب

برای معرفی کتاب تو کله‌خر هستی ابتدا باید به معرفی نویسنده معروف این کتاب پرداخته شود. خانم جین سینسرو (Jen Sincere) نویسنده معروف و پرفروش آمریکایی است که شهرت بسیاری در زمینه سخنرانی دارد. وی متولد ۷ آگوست ۱۹۶۵ است و تا کنون کتاب‌های متعددی درباره کسب ثروت و موفقیت به قلم آورده‌ و به سخنرانی‌های زیادی پرداخته است. از معروف‌ترین کتاب‌های وی که در ایران نیز ترجمه شده‌است کتاب تو کله خر هستی برو پیش پولدار می‌شوی است که اتفاقا محبوبیت زیادی هم دارد.

مهمترین درس‌های تو کله‌خر هستی

مواقعی هستند که افراد نیاز به تغییر شرایط زندگی خود دارند و تغییر شرایط بسیاری از اوقات اتفاق نخواهند افتاد مگر اینکه افراد دچار تغییر در نگرش به دنیای پیرامون خود شوند. در پروسه معرفی کتاب تو کله‌خر هستی درس‌های ارزنده‌ای برای تغییر نگرش افراد می‌توان آموخت که در ادامه به مهمترین این درس‌ها اشاره می‌کنیم.

معرفی کتاب تو کله‌خر هستی

همیشه عاشق تغییر باشید و از آن ترس نداشته باشید

خانم جین سینسرو ای باور را دارد که تغییر در میزان درآمد افراد وابسته به تغییر در شیوه زندگی ‌آنها است. به عقیده کتاب تو کله‌خر هستی، با انجام دادن یک سری از کار‌ها به صورت مداوم، این کنش‌ها تبدیل به عادات ما خواهند شد و زمینه ثروتمند یا فقیر شدن ما را محیا می‌کنند. کتاب با استناد به صحبت‌های عالمان بزرگی چون مارکوس اورلیوس به این موضوع اشاره می‌کند که در زندگی هیچ سعادتی بالاتر از تغییر نیست و باید از آن نهایت استفاده را برد. در ادامه کتاب به این موضوع اشاره می‌کند که بسیاری از افراد دوست دارند که ثروتمند شوند ولی وقتی صحبت از تغییر حتی در کوچک‌ترین مقیاس هم می‌شود هیچ اراده و عملی از خود نمی‌توانند نشان دهند و تغییر برایشان امری سخت و طاقت‌فرسا محسوب می‌شود

  • در انتخاب دوستان و اطرافیان خود دقت کنید

معمولا دوستان و اطرافیان انسان تاثیر زیادی بر روی موفقیت وی دارند. این موضوع امری نیست که بر کسی پوشیده باشد. برای رسیدن به ثروت باید در نظر داشته باشید که انتخاب دوست و افرادی که در این مسیر همراهتان هستند بسیار مهم است. کتاب به این موضوع اشاره می‌کند که افراد با انتخاب افراد اشتباه می‌توانند مسیر رشد و موفقیت خود را سخت و ناهموار و حتی نابود کنند.

در پایان

در این نوشتار ما به معرفی کتاب تو کله‌خر هستی پرداختیم، این محصول یک کتاب الهام بخش است که به شما در تحت کنترل درآوردن مخارجتان و اندوخته‌های مالی خود کمک زیادی خواهد کرد. راهکار‌های تخصصی این کتاب شما را در یافتن راه‌های درست درآمدزایی و یا برنامه‌ریزی یاری خواهند کرد و چه به دنبال رفع بدهکاری باشید یا چه به دنبال ثروتمند شدن، این کتاب راهنمایی های ارزنده‌ای دارد که می‌توانید هم در نسخه‌های صوتی و هم در نسخه‌ متنی از طریق سایت افکار مثبت به آن دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *