پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

رمان اما اثر جین استین

رمان اما اثر جین استین

رمان اما اثری از جین استین است. داستان این رمان درباره زنی جوان، خودشیفته، زیبا و ثروتمند بوده که تقریبا در تمامی عمر خود، زندگی بدون نگرانی و بی‌دغدغه‌ای داشته است. جین استین با نوشتن این رمان، استعداد و توانایی خود در به تصویر کشیدن نگاه‌های همیشه حاضر اجتماع و همچنین، گردهم آوری اتفاقاتی به ظاهر پوچ و بی‌اهمیت و تاثیرگذار را به رخ همگان کشیده است. جین استین این کتاب را در سال 1394 منتشر شده که شامل 496 صفحه می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی رمان اما اثر جین استین بپردازیم؛ لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درباره رمان اما

داستان رمان اما اثر جین استین درباره تصوراتی اشتباه از عشق می‌باشد و مانند دیگر آثار آستن مشکلات و دلبستگی‌ها را درباره مشکلات زنان‌ روایت می‌کند. اما وودهاوس شخصیت اصلی این رمان در کودکی مادرش را از دست داده، بعد از اینکه خواهرش ازدواج کرد، او با پدر بیمارش در عمارت خانوادگیشان زندگی می‌کند و خانم خانه شده است؛ اما با قلب مهربانی که دارد می‌خواهد به زندگی روستاییان سر و سامان دهد. او خوش قلب و مهربان و در عین حال کمی مغرور است، در رفتارش ذکاوت و هوش خاصی به چشم می‌خورد ولی به دلیل تجربه کم‌اش در زندگی و تکبری که دارد، گاه تصمیم‌های اشتباهی می‌گیرد. او قسم خورده است که هرگز تن به ازدواج ندهد اما با گذشت زمان متوجه می‌شود که به آقای کینگلی، دوست خانوادگیشان علاقه زیادی دارد.

مطالعه کتاب رمان اما برای چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

مطالعه این رمان به تمامی علاقه‌مندان و طرفداران ادبیات کلاسیک انگلستان و تمامی افرادی که به رمان‌های عاشقانه علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از رمان اما اثر جین استین

اما با استقبال گرم پدرش مواجه شد که نگران به‌سلامت رسیدن دخترش از آخرین قسمت سواری بود. وقتی او وارد شد به نظر می‌رسید همه شادند. جان از رفتار بدش شرمگین بود و حالا مهربان شده بود. او با زحمت بسیار سعی داشت خود را خوشحال نشان دهد تا وقت خواب برسد و به اتاقش برود. وقتی به اتاقش رسید با افسردگی نشست و به فکر فرورفت و با خود گفت کار وحشتناکی است. این پایان تمام چیزهایی بود که آرزو داشتم و شروع تمام آن چیزهایی است که نمی‌خواستم یک چنین ضربه‌ای برای هاریت… این از همه بدتر است. شاید این‌قدرها هم به دلیل اشتباهی که کردم خجالت نمی‌کشیدم اگر هاریت زیاد رنج نمی‌برد و یا اگر او را به علاقه‌مند کردن آقای استون سوق نمی‌دادم و این‌قدر زیاد هم گرفتار دردسر تشویق و تحسین آقای استون نمی‌شدم.

سخن پایانی

رمان اما اثری از جین استین بوده که زندگی دختری خوش چهره و مهربان را به تصویر می‌کشد که در تمامی عمرش هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای آینده‌اش ندارد. پس از گذشت مدتی اما درگیر یک عشق سوء تعبیر شده می‌شود که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. در این مقاله به معرفی رمان اما اثر جین استین پرداخته شده؛ از اینکه تا انتهای این بلاگ همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن