پـشـتـیـبانی تلفنی

09150057349

دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا

دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا

کتاب انسان در جستجوی معنا، اثری از ویکتور فرانکل روان‌پزشک و عصب‌شناس اتریشی می‌باشد و در سال 1946 در اتریش به چاپ رسیده است. پیش از دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا بهتر است این بلاگ را تا انتها مطالعه نمایید.

دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا

دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا

به طور کلی کتاب انسان در جستجوی معنا شرح زندگی‌نامه‌ای از ویکتور امیل فرانکل می‌باشد که در آن سعی و تلاش دارد از نظریه‌ی خود یعنی معنادرمانی یا لوگوتراپی دفاع نماید. عقیده وی این بود که یافتن معنا و هدف در زندگی می‌تواند کلید خوشبختی و یا رفاه انسان باشد. همچنین او این نظریه را در شهر وین پایتخت اتریش، قبل از اتفاقات حزب نازی در آلمان نوشت. البته از آنجایی که یهودی بود، به همراه همسر باردار، والدین و برادرش در سپتامبر 1942 از طریق مقامات آلمان نازی دستگیر شد.

مطالعه کتاب انسان در جستجوی معنا برای چه افرادی مناسب است؟

دانلود و مطالعه این کتاب برای افرادی مناسب است که در زندگی به دنبال معنایی می‌گردند که با آن بتوانند از پس دشوارترین شرایط بربیایند.

معرفی ویکتور فرانکل؛ نویسنده کتاب انسان در جستجوی معنا

ویکتور فرانکل در نوجوانی شیفته‌ی فلسفه طبیعی، روان‌شناسی و روانکاوی شد. بعد از گذراندن تحصیلات دبیرستان در سن 16 سالگی با فروید مکاتباتی را شروع کرد و در 18 سالگی مقاله روانکاوی‌ای را با عنوان (درباره‌ی حرکت تقلیدی تایید و نفی) نوشت و آن برای فروید فرستاد. البته این دسته نوشته 3 سال بعد در نشریه بین‌المللی روانکاوی به چاپ رسید. بهتر است بدانید که ویکتور فرانکل در سال 1925 مدرک دکتری پزشکی را از دانشگاه وین دریافت نمود.

سخن پایانی

برای مطالعه و دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا، می‌توانید از طریق همین سایت (افکار مثبت) به راحتی اقدام نمایید. از شما عزیزان تشکر می‌کنیم که تا انتهای این بلاگ همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
جستجو کردن